Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Fikk lyst til å dra ett skikkelig heftig personangrep nå, men siden du er mod og har sikkert litt alkohol i kroppen siden det er kveld og kos, så kommer den indre nazimoden frem. Det jeg skulle fram til var at jeg dreit i å angripe deg på person nå Jeg syntes du skal gjøre det. Jeg vil se hvilken straff du får. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Åh. Så du bare lot som? Egentlig så tok jeg meg bare til rette slik jeg følte for. Og da blei jeg akseptert Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Du virker nok ikke særlig ikke-voldelig. Jeg er veldig snill, faktisk. Bare spør NgZ. Og hvis han sier noe annet, så lyver han. Enig med kibs her. Hvem sine jenter? Hva? Svar! *leke sjalu machomann* :!: Jaja, what he doesn`t know, doesn`t hurt him Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 *underkaste seg Zeph asap* Zeph er jo kongen, da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Tror faktisk jeg klarer å legge meg snart. Bare fylle mobilen med indie og prog først ^^ Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Du virker nok ikke særlig ikke-voldelig. hun er psykisk ustabil, men ikke spesielt voldelig Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Fikk lyst til å dra ett skikkelig heftig personangrep nå, men siden du er mod og har sikkert litt alkohol i kroppen siden det er kveld og kos, så kommer den indre nazimoden frem. Det jeg skulle fram til var at jeg dreit i å angripe deg på person nå Jeg syntes du skal gjøre det. Jeg vil se hvilken straff du får. I'm game! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jaja, what he doesn`t know, doesn`t hurt him Han vet mye, og har det veldig fint, faktisk. Sier vi... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg er veldig snill, faktisk. Bare spør NgZ. Og hvis han sier noe annet, så lyver han.Hva jeg sier om han spør meg har altså ingenting å si? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Omg. Dette bør bli bra! *poppe popkorn* Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Må prøve å begrense meg i hvertfall jeg har ivartfall IKKE troen på att du kan klare det... Vintermåne kan sikkert lage undersøkelse av det. F*** navneskifte. Fikk lyst til å dra ett skikkelig heftig personangrep nå, men siden du er mod og har sikkert litt alkohol i kroppen siden det er kveld og kos, så kommer den indre nazimoden frem. Det jeg skulle fram til var at jeg dreit i å angripe deg på person nå Du bare klarte å få lirt det av deg på en veldig subtil indirekte måte? Mohahahaha!11 Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Du virker nok ikke særlig ikke-voldelig. hun er psykisk ustabil, men ikke spesielt voldelig Hæ? Ikke si det daaaa!!!!!! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jaja, what he doesn`t know, doesn`t hurt him Han vet mye, og har det veldig fint, faktisk. Sier vi... Dream on Rampage. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Didn't anyone ever teach you not to multiquote? EDIT: Faen til fart. o_O Vintermåne, altså. Endret 8. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hva jeg sier om han spør meg har altså ingenting å si? Korrekt. Du tar jo alltid feil når du er uenig med meg uansett. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Fikk lyst til å dra ett skikkelig heftig personangrep nå, men siden du er mod og har sikkert litt alkohol i kroppen siden det er kveld og kos, så kommer den indre nazimoden frem. Det jeg skulle fram til var at jeg dreit i å angripe deg på person nå Jeg syntes du skal gjøre det. Jeg vil se hvilken straff du får. I'm game! Ta dekning folkens: Jaja, what he doesn`t know, doesn`t hurt him Han vet mye, og har det veldig fint, faktisk. Sier vi... Phun Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Dream on Rampage. Jaså, ja? Og hva skulle det bety? :o Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Korrekt. Du tar jo alltid feil når du er uenig med meg uansett.Eller så gjør du det. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Didn't anyone ever teach you not to multiquote?EDIT: Faen til fart. o_O Vintermåne, altså. Jeg er trøtt, SO STOP WHINING! ops, caps kom tilfeldigvis på edit: Det går så fort her at jeg tror jeg snart køyer og står opp etterpå. Endret 8. januar 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hæ? Ikke si det daaaa!!!!!! er det hemmelig? gi meg en plass i signaturen din, så skal jeg redigere det bort, og heller skrive att du er snill. og stabil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg