Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil bare hilse og si at det var koselig å være her. Mulig jeg får ban eller wanr nå frykter jeg.

Før du stikker (håper ikke det da), så må jeg si en ting. Jeg kommer til å ta deg igjen på antall innlegg før nyttår. :cool:

Og for folk som nå kommer med kvalitet/kvantitet-tullet:

couldn_t-20071210-201021.jpg

Lenke til kommentar
Regner med begge sider får en tupp bak. Og, ja, er sikkert bedre å ikke grise til fingrene selv, men når man har rapportert mange nok ganger så mister man litt troen på systemet.
Rapporteringsfunsksjonen er til tider litt blandet drops ja, men om man henvender seg direkte til en tiltrodd moderator eller en administrator er jeg overbevist om at saken vil bli tatt tilstrekkelig hånd om. Om noe annet skulle være tilfellet ville jo det satt hele avstemningen i et annet lys.
Lenke til kommentar
Regner med begge sider får en tupp bak. Og, ja, er sikkert bedre å ikke grise til fingrene selv, men når man har rapportert mange nok ganger så mister man litt troen på systemet.
Rapporteringsfunsksjonen er til tider litt blandet drops ja, men om man henvender seg direkte til en tiltrodd moderator eller en administrator er jeg overbevist om at saken vil bli tatt tilstrekkelig hånd om. Om noe annet skulle være tilfellet ville jo det satt hele avstemningen i et annet lys.

Ingen av de adminsa eller moderatorene jeg har på msn var pålogget.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...