Aleks Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Vil bare hilse og si at det var koselig å være her. Mulig jeg får ban eller wanr nå frykter jeg. Tviler på ban, har da sagt værre ting selv... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Tviler på ban, har da sagt værre ting selv...Jeg har fått warn for mindre og sluppet unna med verre hehe Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Alder? Høyde? Øyenfarge?89-modell så hu er 20. 166. Blå Det høres bra ut, men min nyskjerrighet var først og fremst rettet mot broren til Danielzu. Jeg har en 86-modell, hvit med litt rust og framhjulsdrift Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 alltid tenkt at fargoth var gutt jeg også Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Lars: Hvis det der får konsekvenser for deg, håper jeg at det i det minste fører til verre konsekvenser for den andre brukeren. Godt å se noen endelig ta et oppgjør med ham. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Hakke sett noe av angående bruker, men håper Lars\AM ''vinner'' ^^ Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Nei huff Nå var jeg slem. Merkelig åssen jeg fikk til den R'en ® Endret 27. desember 2009 av Mikkel™ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Hakke sett noe av angående bruker, men håper Lars\AM ''vinner'' ^^ Vel... Angående bruker er lagret som "Dust" på bookmarksa mine. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg kjenner jeg blir provosert bare jeg ser brukernavnet. Oppførselen hans er uutholdelig og burde ikke tillates. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Nå er det på nippet til at jeg vil diskutere med bruker'n. Bare for å se what the hub-hub is about. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Hakke sett noe av angående bruker, men håper Lars\AM ''vinner'' ^^ Vel... Vi er begge blandt forumets 8 mest populære brukere i følge kåringen så vi har allerede vunnet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Vil bare hilse og si at det var koselig å være her. Mulig jeg får ban eller wanr nå frykter jeg. Før du stikker (håper ikke det da), så må jeg si en ting. Jeg kommer til å ta deg igjen på antall innlegg før nyttår. Og for folk som nå kommer med kvalitet/kvantitet-tullet: Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg kjenner jeg blir provosert bare jeg ser brukernavnet. Oppførselen hans er uutholdelig og burde ikke tillates. Utrolig at brukeren har vært her siden 2001 da Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Regner med begge sider får en tupp bak. Og, ja, er sikkert bedre å ikke grise til fingrene selv, men når man har rapportert mange nok ganger så mister man litt troen på systemet.Rapporteringsfunsksjonen er til tider litt blandet drops ja, men om man henvender seg direkte til en tiltrodd moderator eller en administrator er jeg overbevist om at saken vil bli tatt tilstrekkelig hånd om. Om noe annet skulle være tilfellet ville jo det satt hele avstemningen i et annet lys. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Hvilken bruker er det snakk om? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Hvilken bruker er det snakk om? +1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Han https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=1652 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Ta en kikk i Årets bruker-tråden, så blir det fort klart. Jeg har selv rapportert brukeren ved flere anledninger uten at det har fått konsekvenser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Han deler nok ut gratis BJs til moderatorene. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Regner med begge sider får en tupp bak. Og, ja, er sikkert bedre å ikke grise til fingrene selv, men når man har rapportert mange nok ganger så mister man litt troen på systemet.Rapporteringsfunsksjonen er til tider litt blandet drops ja, men om man henvender seg direkte til en tiltrodd moderator eller en administrator er jeg overbevist om at saken vil bli tatt tilstrekkelig hånd om. Om noe annet skulle være tilfellet ville jo det satt hele avstemningen i et annet lys. Ingen av de adminsa eller moderatorene jeg har på msn var pålogget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg