Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Haha, nei. MEN min mors utkåredes ekskone var læreren til Adrian før! Verden er liten.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Norge er mindre. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Adrian er fucked kthxbai Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Okei, jeg er dritsliten fra en hel dag i bakken, også spør en venninne om vi skal gå tur. Alternativene er disse: A: Si ja B: Si ja, men hun kan komme hit først C: Si nei, men hun kan komme hit nå D: Si nei Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Gå hvor? Skog? Mark? Terna? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Si nei, og inviter henne over. Snu henne om til en forumbruker Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Kommer jo ann på hva du har lyst til Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 American Pie: The Book of Love var elendig! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 American Pie: The Book of Love var elendig! Well DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Vil bare hilse og si at det var koselig å være her. Mulig jeg får ban eller wanr nå frykter jeg. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Alder? Høyde? Øyenfarge?89-modell så hu er 20. 166. Blå Det høres bra ut, men min nyskjerrighet var først og fremst rettet mot broren til Danielzu. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Det høres bra ut, men min nyskjerrighet var først og fremst rettet mot broren til Danielzu.Å... Beklager. Jeg visste ikke du svingte den veien. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg har 2 brødre som er mye sterkere og penere en alle andre sine så bare hysj på dere!Jassååå. ASL?31 og 19 år. Ser ut som meg.and that about enough info Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Vil bare hilse og si at det var koselig å være her. Mulig jeg får ban eller wanr nå frykter jeg. Det er vel strengt tatt ikke du som burde få et tupp bak i denne saken. Men det ville kanskje vert noe smartere å tatt det bak kulissene via en admin slik at du slapp å grise til fingrene selv. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Hva er det jeg ikke har fått med meg nå? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Det er vel strengt tatt ikke du som burde få et tupp bak i denne saken. Men det ville kanskje vert noe smartere å tatt det bak kulissene via en admin slik at du slapp å grise til fingrene selv.Regner med begge sider får en tupp bak. Og, ja, er sikkert bedre å ikke grise til fingrene selv, men når man har rapportert mange nok ganger så mister man litt troen på systemet. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Det høres bra ut, men min nyskjerrighet var først og fremst rettet mot broren til Danielzu.Å... Beklager. Jeg visste ikke du svingte den veien. Så vidt meg bekjent er hverken min legning eller mitt kjønn kjent her inne. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Hva er det jeg ikke har fått med meg nå? Årets medlem-tråden Det høres bra ut, men min nyskjerrighet var først og fremst rettet mot broren til Danielzu.Å... Beklager. Jeg visste ikke du svingte den veien. Så vidt meg bekjent er hverken min legning eller mitt kjønn kjent her inne. Pffft. Du er gutt. Og hetero. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Så vidt meg bekjent er hverken min legning eller mitt kjønn kjent her inne. Haha. Veldig sant. Jeg har bestandig gått ut fra at du er både gutt og heterofil. Men når jeg tenker meg om så kan du faktisk være jente for alt jeg vet. Vet ikke hvorfor jeg har gått ut fra at du er gutt. Er du gutt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Det høres bra ut, men min nyskjerrighet var først og fremst rettet mot broren til Danielzu.Å... Beklager. Jeg visste ikke du svingte den veien. Så vidt meg bekjent er hverken min legning eller mitt kjønn kjent her inne. Hvorfor tror jeg alltid at du er Sidious? Min bror er ikke noe å prøve seg på btw. Endret 27. desember 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg