Skjelvgråt Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 jA, Vi va først på narvesen, der hadde dem ikke de vi sku ha, så gikk vi til en annen kiosk. Som faen meg var stengt, så gikk vi til en mix kiosk og den var åpen å da ifkk vi al tiv skulle ha! Men fremdeles jævlig kaldt. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Fy helvete hvor kaldt det er ute. Helt for jævlig kaldt. Vi er i Norge nå, kle deg godt Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Funksjonen for å blokkere innlegg er egentlig litt kjekk Den er helt genial faktisk Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 jA, Vi va først på narvesen, der hadde dem ikke de vi sku ha, så gikk vi til en annen kiosk. Som faen meg var stengt, så gikk vi til en mix kiosk og den var åpen å da ifkk vi al tiv skulle ha! Men fremdeles jævlig kaldt. Welcome to Norway or, whats left of it. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Welcome to Norway or, whats left of it. Pløss one Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Mikkel: Ja, jeg har spilt wow.=P Stakk på kafé isted. :3 Har du spilt Alliance på Emerald Dream ? Nei, tror da ikke jeg var innom den serveren. Mest Stormrage jeg henger på. Cola + The Nightmare before Christmas musikk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg syns det er litt forstyrrende at dere vil komme dere i buksene på noen med samme gener som Datasmurf. Det blir litt...feil.Jeg lo (nesten) høyt. Sånn ellers så har akkuat søstra mi vært på besøk. Det var koselig. Altfor sjeldent jeg ser henne. Vi tok et par øl før hun måtte dra igjen. Synd hun måtte dra. Fikk lyst til å drekke meg snydens med henne igjen. Er snart tre år siden sist eller noe. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Loosers always whine about their best. The winners go home and fuck the promqueen. HAHAHAH . Ilu the rock (filmen ikke duden). Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 jA, Vi va først på narvesen, der hadde dem ikke de vi sku ha, så gikk vi til en annen kiosk. Som faen meg var stengt, så gikk vi til en mix kiosk og den var åpen å da ifkk vi al tiv skulle ha! Men fremdeles jævlig kaldt. Welcome to Norway or, whats left of it. NAZI! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Rasist ikke nazist Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 uansett, det var en tull Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 "Ville ikke ha rørt vedkommende en gang med en laserpeker" Eksdame? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Hjemme fra en laaaang dag i bakken nå, kjempeslitsomt men veldig velykket! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Åååå. Det var det jeg skulle gjort i dag, ja. Faen. Jaja, får ta det den 30. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Hvorfor har ikke diskusjon.no en knapp som gjør at man kan legge en tråd under mine innlegg uten å måtte skrive i tråden? Ser mange tråder som det står *mine innlegg* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 "Ville ikke ha rørt vedkommende en gang med en laserpeker" Eksdame? Neh...sitat her på forumet faktisk. Hvorfor har ikke diskusjon.no en knapp som gjør at man kan legge en tråd under mine innlegg uten å måtte skrive i tråden? Ser mange tråder som det står *mine innlegg* https://www.diskusjon.no/index.php?autocom=favorites Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Hvorfor har ikke diskusjon.no en knapp som gjør at man kan legge en tråd under mine innlegg uten å måtte skrive i tråden? Ser mange tråder som det står *mine innlegg* <a href="https://www.diskusjon.no/index.php?autocom=favorites" target="_blank" rel="nofollow">https://www.diskusjon.no/index.php?autocom=favorites</a> Forøvrig: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1179359&hl= Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Neh...sitat her på forumet faktisk. Sure Sånn ellers så har akkuat søstra mi vært på besøk What, har du en søster lars? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Ahh. Kom hjem etter en kjapp tur til pizzasjappa og bensinstasjonen. Jeg haaar bacon og purre, skinke og champignon, kebab og marinert kylling. Og potetgull og Pepsi Max. Så var det bare å sette på en film, så er kvelden en suksess. MEN. Skal jeg (og mitt faderlige opphav) se Milk, Greven av Monte Cristo fra 70-tallet, The Fall, Our Fathers, Så som i himmelen, Bury my heart at Wounded Knee eller Australia? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 What, har du en søster lars?Jepp. 89-modell. C-cup tror jeg (ja jeg vet du skulle spørre), blondt hår og jobber som helsearbeider. Hun er lykkelig forlovet med samboer så hold dere unna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg