Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
God morgen, jeg er i live, mot alle odds! Orkdal er et farlig sted å være på fylla, oh well, jeg våkna i tide til middag, men jeg får ikke spist noe med det første. Må la det gå en time fra jeg våkner til jeg eter, uansett :p

Er søstra di fortsatt hot?

Nei, og jeg liker ikke at venna mine som er 6-7 år eldre enn henne synes det heller -_-

Lenke til kommentar
God morgen, jeg er i live, mot alle odds! Orkdal er et farlig sted å være på fylla, oh well, jeg våkna i tide til middag, men jeg får ikke spist noe med det første. Må la det gå en time fra jeg våkner til jeg eter, uansett :p

Nei, og jeg liker ikke at venna mine som er 6-7 år eldre enn henne synes det heller -_-

Wait who? Blondie eller Brownie?

Lenke til kommentar
Er Rybakk noe å irritere seg over egentlig? Det er bare å unngå både cd og film så er problemet løst. Irriterte dere dere over hele Nobelskonserten fordi han var med? Irriterer dere dere over hele rekordboken fordi han er med?

Ble foresten et glass cola. Vurderer sterkt et til.

Nei, men jeg irriterer meg når nye folk jeg møter sier: Du heter Aleksander ja, sånn som han Rybak. Da blir bare alt jeg ser rødt. Rybak er en skam for navnet mitt.

Endret av Aleksmy!
Lenke til kommentar

Wait who? Blondie eller Brownie?

Brownie.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...