Mikkel™ Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 HARDROCK HALLELUJAH! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 God morgen, jeg er i live, mot alle odds! Orkdal er et farlig sted å være på fylla, oh well, jeg våkna i tide til middag, men jeg får ikke spist noe med det første. Må la det gå en time fra jeg våkner til jeg eter, uansett Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 God morgen, jeg er i live, mot alle odds! Orkdal er et farlig sted å være på fylla, oh well, jeg våkna i tide til middag, men jeg får ikke spist noe med det første. Må la det gå en time fra jeg våkner til jeg eter, uansett Er søstra di fortsatt hot? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Det ble enda et glass med cola. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Windows 7 er kickass! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Windows 7 er kickass! Velkommen etter Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Bedre sent enn aldri! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 God morgen, jeg er i live, mot alle odds! Orkdal er et farlig sted å være på fylla, oh well, jeg våkna i tide til middag, men jeg får ikke spist noe med det første. Må la det gå en time fra jeg våkner til jeg eter, uansett Er søstra di fortsatt hot? Nei, og jeg liker ikke at venna mine som er 6-7 år eldre enn henne synes det heller -_- Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Det ble enda et glass med cola. Billigere Cola til folket! Drikker 1.5L om dagen, og har ikke hatt hull siden jeg begynte med cola! (True story, bare ring mamma og pappa) Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 God morgen, jeg er i live, mot alle odds! Orkdal er et farlig sted å være på fylla, oh well, jeg våkna i tide til middag, men jeg får ikke spist noe med det første. Må la det gå en time fra jeg våkner til jeg eter, uansett Er søstra di fortsatt hot? Nei, og jeg liker ikke at venna mine som er 6-7 år eldre enn henne synes det heller -_- Wait who? Blondie eller Brownie? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Er Rybakk noe å irritere seg over egentlig? Det er bare å unngå både cd og film så er problemet løst. Irriterte dere dere over hele Nobelskonserten fordi han var med? Irriterer dere dere over hele rekordboken fordi han er med? Ble foresten et glass cola. Vurderer sterkt et til. Nei, men jeg irriterer meg når nye folk jeg møter sier: Du heter Aleksander ja, sånn som han Rybak. Da blir bare alt jeg ser rødt. Rybak er en skam for navnet mitt. Endret 27. desember 2009 av Aleksmy! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 God morgen, jeg er i live, mot alle odds! Orkdal er et farlig sted å være på fylla, oh well, jeg våkna i tide til middag, men jeg får ikke spist noe med det første. Må la det gå en time fra jeg våkner til jeg eter, uansett Er søstra di fortsatt hot? Nei, og jeg liker ikke at venna mine som er 6-7 år eldre enn henne synes det heller -_- Wait who? Blondie eller Brownie? Brownie. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Er blondie fremdeles hawt da sjur ? Hu er vel ikke yngre enn meg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Mikkel, hu er yngre enn deg og fortsatt like upen, der hu svømmer rundt i brunsaus og kliner seg inn med krigsmaling, samt ødelegger håret sitt for flere tusen kroner. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) 1 år elns. Evt et halvt år. Usikker. Endret 27. desember 2009 av Datasmurf Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 OH SHI WTF!? Brunsaus? Mudwrestling ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg