After Dark Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Vurderer om jeg skal ta et glass cola eller en kopp kakao nå. Vansklig valg... Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Glass med cola Kakao er sånn man drikker på bærtur ! ? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Enig med misteren over her, Glimti. Har man cola drikker man cola! Hmm, pommes frites, ostesnitsler/løvbiff/annet kjøtt og pesto til frokost? Mangler melk, mangler brød. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Som å irritere seg over at Rybakk har gitt ut film. Hvem melder seg frivillig til å gi meg et nakkeskudd nå? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Hvilket forum var det og i hvilken sammenheng?www.smil-norge.noSammenhengen skjønner du om du går inn på siden. Haha, hvis jeg ikke husker feil er det noe SMBD innblandet i den siden? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Som å irritere seg over at Rybakk har gitt ut film. Hvem melder seg frivillig til å gi meg et nakkeskudd nå? Jeg kan gi deg pianostreng og lim. Resultatet er så mye morsommere Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg vurderer øl til frokost. Og kanskje grille noen av de hvite dyra som flyr rundt her. Smaker sikkert greit. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Som å irritere seg over at Rybakk har gitt ut film. Hvem melder seg frivillig til å gi meg et nakkeskudd nå? *pang* Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Bare ta i bruk det som står i signaturen hennes: Alt går med gaffateip, strips og litt godvilje Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Som å irritere seg over at Rybakk har gitt ut film. Hvem melder seg frivillig til å gi meg et nakkeskudd nå? Jeg kan gi deg pianostreng og lim. Resultatet er så mye morsommere Sant, skaffer du meg pianostreng og lim, mot at du får filme hele seansen? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Som å irritere seg over at Rybakk har gitt ut film. Hvem melder seg frivillig til å gi meg et nakkeskudd nå? Jeg kan gi deg pianostreng og lim. Resultatet er så mye morsommere Sant, skaffer du meg pianostreng og lim, mot at du får filme hele seansen? Suicide, straight to youtube. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Er Rybakk noe å irritere seg over egentlig? Det er bare å unngå både cd og film så er problemet løst. Irriterte dere dere over hele Nobelskonserten fordi han var med? Irriterer dere dere over hele rekordboken fordi han er med? Ble foresten et glass cola. Vurderer sterkt et til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Suicide, straight to youtube. Enten blir det en utrolig populær video, eller så blir den slettet samme sekundet du legger den ut.. Må selvfølgelig huske å legge det ut på diverse nettsider som driver med slikt, jeg kan jo bli berømt! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Er målet å slå Rybakk i berømmelse? Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Hjemme fra jobb. Var ute til 3 i går. Fyllesjuk på jobben er alltid kos. Men men, verdt det. Hva skjer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Er målet å slå Rybakk i berømmelse? Jepp. Jeg tror jeg skal klare det helt fint, ihvertfall i de berømmelige 15 minutter. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Hjemme fra jobb. Var ute til 3 i går. Fyllesjuk på jobben er alltid kos. Men men, verdt det. Hva skjer? Har du spilt wow noengang ? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 God mooorgen DNF....Wait..O SHIT hu er fire. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 ja . Har vært våken i 9 timer nå jeg. Vært ute på skitur og greier Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Fra Guinness world records 2010: Norsk Melodi Grand Prix-suksess Med rekordsummen 387 poeng vant norske Alexander Rybak 8til venstre) sammen med danserne fra Frikar, Eurovision Song Contest i 2009 med den egenskrevne låten "Fairytale". Han slo den gamle rekorden på 292 poeng, som tilhørte de finske rockerne Lordi, og sikret seg 75% av stemmene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg