Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det handler om mer enn boblen. Hvor mange bobler kan eksistere? Hvorfor eksisterer boblene?

Det handler om å akseptere at man ikke er alene i verden. Selvom du ikke liker mennesker er ikke det alle andres skyld. Det er mye her i verden jeg ikke liker, men jeg sitter ikke og syter om det hele tiden. Man aksepterer at ting ikke alltid blir og er som man skulle ønske og så finner man noe annet å ta seg til. Som å irritere seg over at Rybakk har gitt ut film.

Lenke til kommentar
Er det umoralsk av meg å benytte min fars smarttelefon for internettilkobling (bluetooth) uten at han vet det, kun for å surfe forum?

Hvorfor i allverden skulle det vært umoralsk? Og hvorfor ikke bare spørre om lov til å bruke den?

Aner ikke, derfor jeg spør. Bedre å be om tilgivelse enn tillatelse.
Lenke til kommentar

Det er kjedelig å bare akseptere verden blindt.

Provoserer jeg, så har jeg oppnådd noe.

Jeg syter ikke, jeg angriper kun tingenes tilstand. Det er slike som deg som gjør forumet interessant - hvor mye kan jeg provosere deg uten å bryte retningslinjene for grovt?

Intet i denne posten er ment personlig. Legg merke til dualiteten. Verden kan man forstå lett; mennesker kan man studere i et helt liv uten å bli noe klokere. Men med litt forståelse har man de nødvendige verktøyene til å leke med folks tanker og meninger. Verktøy som kan provosere, og gir mer eller mindre forutsigbare resultater. Du tar alt så utrolig personlig, og klarer absolutt ikke å skille mellom syting og konstatering.

Objektivt sett er verden en forferdelig plass. Man må se relativt på det for å få noe ut av verden. Skal man gi noe tilbake til verden er det flere måter å gjøre det på.

Lenke til kommentar
Har han gjort det og nå?

Han er foresten i Guinness rekordbok for år 2010.

Ja da, filmen er ute og boka like så.

Hvorfor er han der?

Fordi han er inn akkurat nå. ;)

Vil tro det er som med Stig Andre Van Eik og Kurt Nilsen. Han er enorm stjerne en liten stund og plutselig har alle glemt han.

Lenke til kommentar
Kjempemorsomt...

Jeg interesserer meg ikke for hva som er inn akkurat nå og liker bedre de som faktisk blir stjerner.

Men det var jo morro at Norge vant noe for en gangs skyld da.

Ja, kjempe..

Ikke jeg heller. Og Grand Prix interesserer meg ikke i det heletatt, og at Norge vant var noe herk, for det er vi som må betale for showet som kommer til neste år..

Jeg tror han er i boka fordi han vant MGP med den høyeste poengsummen noensinne :)

Mulig. Og det er litt trist.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...