Jann - Ove Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Her er himmelen blå og herlig. Men skyene er triste; lillagrå, i sakte bevegelse. Det handler om mer enn boblen. Hvor mange bobler kan eksistere? Hvorfor eksisterer boblene? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Er det umoralsk av meg å benytte min fars smarttelefon for internettilkobling (bluetooth) uten at han vet det, kun for å surfe forum? Hvorfor i allverden skulle det vært umoralsk? Og hvorfor ikke bare spørre om lov til å bruke den? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Så dype og filosofiske meninger det var her da... Lenke til kommentar
Trollebruker Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Det handler om mer enn boblen. Hvor mange bobler kan eksistere? Hvorfor eksisterer boblene? Det handler om å akseptere at man ikke er alene i verden. Selvom du ikke liker mennesker er ikke det alle andres skyld. Det er mye her i verden jeg ikke liker, men jeg sitter ikke og syter om det hele tiden. Man aksepterer at ting ikke alltid blir og er som man skulle ønske og så finner man noe annet å ta seg til. Som å irritere seg over at Rybakk har gitt ut film. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Dualisme. Litt relativitet. Perspektiv. I hvilken kontekst skal disse begrepene sees i? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Er det umoralsk av meg å benytte min fars smarttelefon for internettilkobling (bluetooth) uten at han vet det, kun for å surfe forum? Hvorfor i allverden skulle det vært umoralsk? Og hvorfor ikke bare spørre om lov til å bruke den? Aner ikke, derfor jeg spør. Bedre å be om tilgivelse enn tillatelse. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Som å irritere seg over at Rybakk har gitt ut film. Har han gjort det og nå? Han er foresten i Guinness rekordbok for år 2010. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Det er kjedelig å bare akseptere verden blindt. Provoserer jeg, så har jeg oppnådd noe. Jeg syter ikke, jeg angriper kun tingenes tilstand. Det er slike som deg som gjør forumet interessant - hvor mye kan jeg provosere deg uten å bryte retningslinjene for grovt? Intet i denne posten er ment personlig. Legg merke til dualiteten. Verden kan man forstå lett; mennesker kan man studere i et helt liv uten å bli noe klokere. Men med litt forståelse har man de nødvendige verktøyene til å leke med folks tanker og meninger. Verktøy som kan provosere, og gir mer eller mindre forutsigbare resultater. Du tar alt så utrolig personlig, og klarer absolutt ikke å skille mellom syting og konstatering. Objektivt sett er verden en forferdelig plass. Man må se relativt på det for å få noe ut av verden. Skal man gi noe tilbake til verden er det flere måter å gjøre det på. Lenke til kommentar
Trollebruker Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Har han gjort det og nå? Han er foresten i Guinness rekordbok for år 2010. Ja da, filmen er ute og boka like så. Hvorfor er han der? Jann - Ove: :!: Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 fargoth: som lokkemat for å dra Trollebruker ut på viddene. Det er ikke bestandig viktig med mening bak ordene, bare mottakeren tror det ligger noe bak. Trollebruker: Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Har han gjort det og nå? Han er foresten i Guinness rekordbok for år 2010. Ja da, filmen er ute og boka like så. Hvorfor er han der? Fordi han er inn akkurat nå. Vil tro det er som med Stig Andre Van Eik og Kurt Nilsen. Han er enorm stjerne en liten stund og plutselig har alle glemt han. Lenke til kommentar
Trollebruker Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg har glemt hva han het; Andreas Nybakk.. Men jeg liker at folk rir ca et år på en popularitetsbølge for så å bli glemt. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Kjempemorsomt... Jeg interesserer meg ikke for hva som er inn akkurat nå og liker bedre de som faktisk blir stjerner. Men det var jo morro at Norge vant noe for en gangs skyld da. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg tror han er i boka fordi han vant MGP med den høyeste poengsummen noensinne Lenke til kommentar
Trollebruker Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Kjempemorsomt... Jeg interesserer meg ikke for hva som er inn akkurat nå og liker bedre de som faktisk blir stjerner. Men det var jo morro at Norge vant noe for en gangs skyld da. Ja, kjempe.. Ikke jeg heller. Og Grand Prix interesserer meg ikke i det heletatt, og at Norge vant var noe herk, for det er vi som må betale for showet som kommer til neste år.. Jeg tror han er i boka fordi han vant MGP med den høyeste poengsummen noensinne Mulig. Og det er litt trist. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Er det umoralsk av meg å benytte min fars smarttelefon for internettilkobling (bluetooth) uten at han vet det, kun for å surfe forum? Jeg syns ikke det. Forum er en livsnødvendighet og derfor vil jeg anse det som nødrett og dermed tillatt. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg tror han er i boka fordi han vant MGP med den høyeste poengsummen noensinne Mulig. Og det er litt trist. Det er nettopp det han er. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Aner ikke, derfor jeg spør. Bedre å be om tilgivelse enn tillatelse.Eller, som jeg leste på et annet forum, det er lettere å få ris på rumpa enn tillatelse. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Hvilket forum var det og i hvilken sammenheng? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Hvilket forum var det og i hvilken sammenheng?www.smil-norge.noSammenhengen skjønner du om du går inn på siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg