Trollebruker Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 jævla troll Præhæhæ :!: Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Jeg synes både pinnekjøtt og ribbe er godt, men ribba er alt for fet til å spises mer enn en gang i året. Endret 27. desember 2009 av Crash Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Skal preikast med huseier. Blir nok oppgradering. Snakk om å flytte 2 leiligheter til høyre. MED veranda og eget kjøkken separert fra stua. WIN Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Pendleri, pendlera, pendlehoppsansa. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Pendleri, pendlera, pendlehoppsansa. Glimti, Glimtme, Glimt9 Lenke til kommentar
Trollebruker Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Skal preikast med huseier. Blir nok oppgradering. Snakk om å flytte 2 leiligheter til høyre. MED veranda og eget kjøkken separert fra stua. WIN Digg det da. Kjekt å kunne ha rot på kjøkkenet uten at det automatisk blir rotete i stua :b Pendleri, pendlera, pendlehoppsansa. Den glade pendler kalles jeg, for sorgløs pendler jeg, den endeløse pendler vei, her liker jeg å gå. Pendleri, pendlera, pendleri, pendelerahahahahaha. Pendleri, pendlera, her liker jeg å gå. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Ukependling er ille nok. 3t hver vei. Det merkes... Men, bare 3 år elns igjen til jeg slipper det helvetes bylivet. Lenke til kommentar
Trollebruker Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg har pendlet nesten det samme en vei hver dag i 7 måneder, så ingen syting takk. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Pendleri, pendlera, pendlehoppsansa. Glimti, Glimtme, Glimt9 Mikkel Skrev rev et brev. Hvorfor quoter du det som er rett over deg forresten? Pendleri, pendlera, pendlehoppsansa. Den glade pendler kalles jeg, for sorgløs pendler jeg, den endeløse pendler vei, her liker jeg å gå. Pendleri, pendlera, pendleri, pendelerahahahahaha. Pendleri, pendlera, her liker jeg å gå. Love me pendler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Planer for i dag: Så lite som overhodet mulig. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Er det umoralsk av meg å benytte min fars smarttelefon for internettilkobling (bluetooth) uten at han vet det, kun for å surfe forum? Jeg syns ikke det. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 God morgen! Når jeg ser ut skulle jeg ønske jeg hadde bil, så jeg kunne kjørt opp i marka og tatt meg en skitur. Nei, får vel gjøre det neste vinter Skjer her i dag? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Skal legges til at vi er på en 4 timers biltur mot Hemsedal. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Planer for i dag: Så lite som overhodet mulig. Har lest i Guinness rekordbok og vært innom forumet samt facebook en del ganger. Planene ellers er vel spekemat, øl og litt arbeid med fotoalbum ellers. Hva er din definisjon av "så lite som overhode mulig"? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Trollet: avstanden er grei i seg selv; men jeg liker ikke folk generelt. Og fellestrekket med byer er at det faktisk er mye folk på lite område. Byfolk er gjerne ekstra ille, med mange dumme pretensiøse sauer som vil slå seg opp og fram. Ikke at det er galt; det er bare det at de lever i en jævla boble, ledet av en kapitalistisk gullkalv. Enkelte vil tilogmed redde verden alene. Nei. Utrydd menneskeheten. Fortest mulig. Lenke til kommentar
Trollebruker Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Trollet: avstanden er grei i seg selv; men jeg liker ikke folk generelt. Og fellestrekket med byer er at det faktisk er mye folk på lite område. Byfolk er gjerne ekstra ille, med mange dumme pretensiøse sauer som vil slå seg opp og fram. Ikke at det er galt; det er bare det at de lever i en jævla boble, ledet av en kapitalistisk gullkalv. Enkelte vil tilogmed redde verden alene. Nei. Utrydd menneskeheten. Fortest mulig. Tør vel kanskje våge å påstå at du lever i en boble selv du piis. Vel, hvis ting er så ille og du missliker folk så fælt foreslår jeg at du går i hi. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Dualisme. Litt relativitet. Perspektiv. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Jann-Ove: Du lever da i en boble selv, i like stor grad som folk flest. Bare en annen boble Lenke til kommentar
Trollebruker Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Så du himmelen i dag? Snakker om grå! La merke til det når jeg var ute med søppelet i dag. Hentet posten også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg