Espen pai Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Halloen.. Jeg er ganske så ny her og håper på å trives her. Foreløpig, så ser dette ut som et greit forum. Jeg kan være usseriøs til tider (det betyr hele tiden). hvordan kan det ha seg at første og eneste innlegget ditt er her inne? Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Da hadde jeg vurdert selvskading... Velkommen, o nye bruker... Takk, o gamle bruker. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg tenker på døden om våren om høsten på liv som skal oppstå igjen -om sommeren tenker jeg ikke da lever jeg bare i den. Jeg lengter mot varmen hver vinter I ruskete frostvær og tele -om sommeren lengter jeg ikke da er jeg en del av det hele. Lillian Skow. Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Halloen.. Jeg er ganske så ny her og håper på å trives her. Foreløpig, så ser dette ut som et greit forum. Jeg kan være usseriøs til tider (det betyr hele tiden). hvordan kan det ha seg at første og eneste innlegget ditt er her inne? Jeg er usseriøs overalt, din nisse. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Takk, o gamle bruker. Jeg er jo ikke så gammel... Jaja, har visst komplekser jeg... Hehe Vakkert Eplefe, vakkert Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Reagerte på det jeg også Espen. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Halloen.. Jeg er ganske så ny her og håper på å trives her. Foreløpig, så ser dette ut som et greit forum. Jeg kan være usseriøs til tider (det betyr hele tiden). Huff, hvem er det som har blitt bannet nå, da? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Reagerte på det jeg også Espen. synes det lukter troll her jeg... Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hvordan har det seg at så mange newbies finner veien til DNFK? Husker at når jeg registrerte meg, så hadde jeg ikke peiling på hva SO2 og 3 var... xD Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Noen har nese for forumtroll, og det er ikke meg Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hømmmmm.... Er visst upopulær her allerede. O_o Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Nå orket jeg ikke sitte i familieselskapet lenger, selv om det var min egen bursdag. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hømmmmm.... Er visst upopulær her allerede. O_o Herjemannen? Vær så snill, si at det er deg! Du herjer! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Nå orket jeg ikke sitte i familieselskapet lenger, selv om det var min egen bursdag. Det tok av, eller hva? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Nå orket jeg ikke sitte i familieselskapet lenger, selv om det var min egen bursdag. Gratulerer med dagen Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hvordan har det seg at så mange newbies finner veien til DNFK? Husker at når jeg registrerte meg, så hadde jeg ikke peiling på hva SO2 og 3 var... xD selv turte jeg ikke engang og nærme meg før andre året mitt Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hømmmmm.... Er visst upopulær her allerede. O_o Herjemannen? Vær så snill, si at det er deg! Du herjer! Hvem er Herjemannen? Og jeg lover dere at jeg ikke er registrert her fra før av med en annen bruker. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Nå orket jeg ikke sitte i familieselskapet lenger, selv om det var min egen bursdag. Gratulerer med dagen Jeg visste at jeg glemte å si noe. o.O Grattis, i alle fall... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Nei, tok et par år før jeg visste hva SO-trådene var for noe også. Litt rart når helt nye brukere som aldri har vært her før finner direkte frem til Sosialt-off-topic-forumkafeen. Det er tross alt en del underforumer. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Det er jo sant. Husker ikke hvor lang tid jeg brukte på å finne SO. Et år var det vel... Stort forum, egentlig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg