ViktorBravo Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Oh god endelig er PoE2 downloaden ferdig. 3 GB. Gleder meg til å teste den mod. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg skal se The Terminal med Tom Hanks for første gang nå. Noen meninger om den? Litt lang, og dryg, men har klart underholdningspotensiale hvis du ikke har sett den før. Det jeg har hørt og, men det er med Tom Hanks, så føler jeg må se den. Alt annet han spiller i er jo fantastisk Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Trenger noen som er pro på linux. Helst nuh Lenke til kommentar
Trollebruker Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Det jeg har hørt og, men det er med Tom Hanks, så føler jeg må se den. Alt annet han spiller i er jo fantastisk Jo da, jeg vil jo helt klart anbefale deg å se den. Det er jo en flott film, synes jeg hvertfall. Men filmsmak er jo veldig individuelt. Men, kos deg. Nå skal jeg game litt. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Har akkurat gått det som føles som 30km hjem fra byen. Nå er jeg kald og keen på tøsing! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Blæ. Prøver å lære meg Rubiks kube, men det er jo umulig å huske alle algoritmene!Er det et system bak det? Er det ikke bare å tafse litt rundt på den å håpe for det beste? Det er et system, hehe. Men det er utrolig avansert og vanskelig å lære seg (syns jeg) En kamerat (MSg) ble lært alle pr. SMS. Det var totalt lol å se på. Lenke til kommentar
Trollebruker Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Rubiks kube er ikke så vanskelig som mange skal ha det til egentlig. Det gjelder bare å lære seg algoritmene, skjønt guiding pr. sms sikkert er gull det også ^^ Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Blæ. Prøver å lære meg Rubiks kube, men det er jo umulig å huske alle algoritmene! Gi det to dager til så sitter det. Kan den fortsatt, enda det er to tre år siden jeg knekte den. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Ville aldri jeg klart å lære meg. Selv ordet algoritmer får det til og gå helt i kaos i hodet. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Lals, er ikke så fryktelig vrient å huske høyre, venstre, høyre, høyre osv... Er som å huske telefonnummre. Om det er verdt å bruke tid på er jo en annen sak Lenke til kommentar
Trollebruker Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Gi det to dager til så sitter det. Kan den fortsatt, enda det er to tre år siden jeg knekte den. Jupp. Når du først har fått den inn i fingrene så sitter den. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Næsj... Leggetid kanskje? Lenke til kommentar
Minus Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Kult å ikke vite når man skal på arbeid i morgen i hvert fall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg snakker med en Brazillianer!? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Hurrrr. I is bored. What are up here? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg snakker med en Brazillianer!? spør om han heter Aleksander. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Da er man hjemme fra pub og nach. Digg på puben, møtte mange gamle kjente og folk jeg ikke har sett på over 10 år. Så fant vi oss nach en time etter at puben stengte og vi hadde stått ute og frosset. Bad mistake. Gawd! Pølsefest deluxe, takk for den Danielzu. Når gutter begynner å kysse på meg og sleike meg opp etter kinnet og klå og tafse og bli veldig nærgående, da er det nok for meg. Kos er greit, men too much is too much. Og nittitalls-hits og evig masse boyband og gamle kompiser med dame / kone og barn står og kliner og tafser på hverandre. Samt i alle fall 4 pokerbord og alt for mye karsk. Og 2 jenter. Oh fuckings joy! Over 20 gutter, og 2 jenter. Jenter med type og uten interesse for gutta der. Nei, faen heller. Var glad da naboen sa at han hadde fiksa skyss og jeg fikk kommet meg hjem. Gah! På'n igjen i morra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg