Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blæ. Prøver å lære meg Rubiks kube, men det er jo umulig å huske alle algoritmene!
Er det et system bak det? Er det ikke bare å tafse litt rundt på den å håpe for det beste?

Det er et system, hehe. Men det er utrolig avansert og vanskelig å lære seg (syns jeg)

En kamerat (MSg) ble lært alle pr. SMS. Det var totalt lol å se på.

Lenke til kommentar

Da er man hjemme fra pub og nach. Digg på puben, møtte mange gamle kjente og folk jeg ikke har sett på over 10 år.

Så fant vi oss nach en time etter at puben stengte og vi hadde stått ute og frosset. Bad mistake. Gawd!

Pølsefest deluxe, takk for den Danielzu. Når gutter begynner å kysse på meg og sleike meg opp etter kinnet og klå og tafse og bli veldig nærgående, da er det nok for meg. Kos er greit, men too much is too much. Og nittitalls-hits og evig masse boyband og gamle kompiser med dame / kone og barn står og kliner og tafser på hverandre. Samt i alle fall 4 pokerbord og alt for mye karsk. Og 2 jenter. Oh fuckings joy! Over 20 gutter, og 2 jenter. Jenter med type og uten interesse for gutta der. Nei, faen heller. Var glad da naboen sa at han hadde fiksa skyss og jeg fikk kommet meg hjem. Gah!

 

På'n igjen i morra :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...