Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 På julaften regna det lille som var her bort, nå 2 dager etter er det 14- og flere meter allerede :O Natta ^^ Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Ikke en centimeter snø her Men kaldt er det. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Lurer på om jeg skal bruke natten i monkey island? Har kun rise of pirate god igjen Elsker det spillet så sykt å håper de kommer med oppfølger snarest. Lurer på om Vestlendinger kan drikke uten og krangle? Har vært roping å hyling i 3-4 timer nå. Det er væll minuset med å bo 50 meter unna 2 uteplasser. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Ice Cold Dr Pepper. <3 Wat? Jeg satt nettopp og hadde lyst på det selv.. Win, my friend. Win. Lenke til kommentar
Trollebruker Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Ikke en centimeter snø her Men kaldt er det. Kan få litt av meg; har ca en meter. Win, my friend. Win. <3 Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Fy faen, makan til snø det skulle komme da. Parkeringsplassen var full av mennesker kl. 11 en lørdag kveld. De fleste slet seg i hjel med en spade i hånda, de andre tok bort snø og is fra bilen. Vaktmesteren hadde visst samlet mye av snøen på et sted, bare synd for en stakkar at bilen hans stod under der. Skal visst komme mer snø i natt, lykke til alle som har tenkt seg ut om morgenen. Vi fikk en del natt til julaften og en jævlig mengde i løpet av første juledag her også. Biler måtte graves fram, snø måtte måkes vekk og landskapet virka plutselig så mye høyere enn vanlig. :o Til gjengjeld fikk vi en hvit jul og en enda hvitere romjul, noe som både tillater vinteraktiviteter, mer lys (bra for de som sliter med vinterdepresjoner) og juleidyll. Endret 27. desember 2009 av Crash Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Om nom nom. Nattmat. Oksemedaljong med pommes frittes og bernaise. Endret 27. desember 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 LOL @ Festen jeg var på Vaktene lot ikke folk ta med drikke inn Så alle måtte stå ute å drikke Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Sameboe: Det er da ganske vanlig+ At du ikke får ha med drikke på fester, altså. Så fremt de ikke er private. Og det var den jo ikke, siden det var vakter. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Og det var den jo ikke, siden det var vakter.Slutt å anta ting du ikke vet. JEg har vært på mange private fester der det har vært hyret inn vakter. Det kan være sabla kjekt noen ganger skal jeg si deg. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Sameboe: Det er da ganske vanlig+ At du ikke får ha med drikke på fester, altså. Så fremt de ikke er private. Og det var den jo ikke, siden det var vakter. Joa, men det er ganske så uvanlig her på landsbygda Her er alle på flatfylla vanligvis! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 I byenen så må man ha vakter på privatfester, for der kommer det festtrashere å knuser huset om man ikke passer på. På landet så kjenner jo de fleste alle, og det er lettere å finne tak i folk dagen derpå Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Samoboe: selv om alle er klar over at det drikkes på typiske offentlige fester med 15årsgrense så skal det faktisk være rusfritt. Er man litt diskret så får man med seg drikken inn, og heller man det da over i kopp/beger og gjemmer flaska går det greit. Var selv vakt på en bygdefest ikveld. Stod i garderoben.Mange ignorerte vaktene totalt og dro fram spritflasken og blandet på disken. Enkelte måtte vi si ifra til flere ganger før de skjønte pointet. Men ja; hvor vanskelig er det å oppføre seg som folk når man står i garderobekø? Og hvor vanskelig er det å ikke rote bort lappen? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Blæ. Prøver å lære meg Rubiks kube, men det er jo umulig å huske alle algoritmene! Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Blæ. Prøver å lære meg Rubiks kube, men det er jo umulig å huske alle algoritmene! Er det et system bak det? Er det ikke bare å tafse litt rundt på den å håpe for det beste? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Blæ. Prøver å lære meg Rubiks kube, men det er jo umulig å huske alle algoritmene! Er det et system bak det? Er det ikke bare å tafse litt rundt på den å håpe for det beste? Det er et system, hehe. Men det er utrolig avansert og vanskelig å lære seg (syns jeg) Lenke til kommentar
Trollebruker Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg lærte meg den på en kveld. Rekorden min er på 41 sekunder. Jeg kan godt holde kurs hvis noen er interessert i å lære seg den. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg skal se The Terminal med Tom Hanks for første gang nå. Noen meninger om den? Lenke til kommentar
Trollebruker Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Bare å si fra (på pm elns) hvis du trenger hjelp og/eller tips og triks. Jeg skal se The Terminal med Tom Hanks for første gang nå. Noen meninger om den? Litt lang, og dryg, men har klart underholdningspotensiale hvis du ikke har sett den før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg