Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
En pisstynn italiener fra 2008, Renato Ratti. Greit at jeg ikke smaker så mye, for den er ganske syrlig.

Jeg føler med deg. FAttern pressa i meg en Rosevin i går. Det er første og siste gang jeg drikker rosevin. Det var verken hvitvin eller rødvin. Det var det verste fra begge verdener. Du skulle vært her så kunne vi forsynt oss av baren til fatters. Der er alt fra rom og cognac til whisky og calvados. Pluss flere gode rødviner (hvorfor det ble rosé i går skjønner jeg ikke)

Pressa i deg my ass.

Lenke til kommentar
En pisstynn italiener fra 2008, Renato Ratti. Greit at jeg ikke smaker så mye, for den er ganske syrlig.

Jeg føler med deg. FAttern pressa i meg en Rosevin i går. Det er første og siste gang jeg drikker rosevin. Det var verken hvitvin eller rødvin. Det var det verste fra begge verdener. Du skulle vært her så kunne vi forsynt oss av baren til fatters. Der er alt fra rom og cognac til whisky og calvados. Pluss flere gode rødviner (hvorfor det ble rosé i går skjønner jeg ikke)

Ahh, ja. Jeg har vel smakt rosévin én gang i hele mitt liv. Frista ikke til gjentakelse.

Fattern har vel for det meste bare konjakk og akevitt. Pluss ei flaske Highland Park som bare jeg drikker av.

Lenke til kommentar
Ahh, ja. Jeg har vel smakt rosévin én gang i hele mitt liv. Frista ikke til gjentakelse.

Fattern har vel for det meste bare konjakk og akevitt. Pluss ei flaske Highland Park som bare jeg drikker av.

Rosévin er ikke noe særlig.

Akevitt er bra. Drakk dog litt for mye av det i sted. Det og juleøl. Men i motsettning til andre her inne klarer jeg å skrive uten å late som jeg er totalt drita og ikke klarer å treffe en eneste knast/tast..

Joda, men likevel skummelt med lyn i romjula.

Ja, enig. Men det er litt stilig og, egentlig.

Lenke til kommentar

Fy faen, makan til snø det skulle komme da. Parkeringsplassen var full av mennesker kl. 11 en lørdag kveld. De fleste slet seg i hjel med en spade i hånda, de andre tok bort snø og is fra bilen. Vaktmesteren hadde visst samlet mye av snøen på et sted, bare synd for en stakkar at bilen hans stod under der. Skal visst komme mer snø i natt, lykke til alle som har tenkt seg ut om morgenen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...