KKake Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Nope, virker ikke som det er noe for meg, men kunne gitt den en sjanse da. Men Luftslottet som sprentes vil jeg se snart. Luftslottet som sprengtes er awesome. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Herregud. Jeg gikk ned til byen for å innta en burger på Arilds (de har verdens beste burgere), og så er de STENGT! Kanke værra stengt i dag!?!? Jaja. Blir nerdekveld i dag også, gitt. Ingen som har invitert meg på fest *cutcut* Hvilken by sa du? Dessuten slår ingen Hofles kiosk/grill på Hofles i Nærøy Kommune, Nord-Trøndelag. Det er garantert. Narvik. Og jo. Arilds er best. Punktum. Hvem er du da? Bodde i Narvik jeg og! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Aldri legg ut et bilde av deg selv på internett er vel kanskje en god regel og. Sant, men ligger noen andre bilder av meg på andre steder på internett.. Så da passa det ikke å skrive det. Hvorfor andre steder,men ikke her ? Hvem er det bilde av på avataren din forreste,er det einsten eller no ? Trudde faktisk at det var deg jeg,sånn jeg ser for meg at du ser ut På facebook og andre sosiale nettsteder ligger det (dessverre) noen bilder av meg. På avataren min finner vi Vladimir Lenin. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Herregud. Jeg gikk ned til byen for å innta en burger på Arilds (de har verdens beste burgere), og så er de STENGT! Kanke værra stengt i dag!?!? Jaja. Blir nerdekveld i dag også, gitt. Ingen som har invitert meg på fest *cutcut* Hvilken by sa du? Dessuten slår ingen Hofles kiosk/grill på Hofles i Nærøy Kommune, Nord-Trøndelag. Det er garantert. Narvik. Og jo. Arilds er best. Punktum. Hvem er du da? Bodde i Narvik jeg og! Jeg er kjent som Herr Brun/Brun i Narvik også Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg vant fortsatt i natt.Hva vant du? Min gunst. Har det blitt noe haminahaminahamina også eller? Nå nei du. Jeg sparer meg jo til ekteskapet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Nå nei du. Jeg sparer meg jo til ekteskapet.Er det oss eller deg selv du prøver å lure? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 JEg tviler på du lykkes særlig i noen av delene. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Det slo meg og. Skål. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Skål for selvbedrag. Hva drikker du i kveld? Her går det mest i Heineken. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 En pisstynn italiener fra 2008, Renato Ratti. Greit at jeg ikke smaker så mye, for den er ganske syrlig. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Natta Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Juleøl her. Savner nøtter Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Ikke vær teit, Oda! Bli oppe! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Går i rødvinsgløgg her. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Alt for å tidlig å legge seg nå. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 En pisstynn italiener fra 2008, Renato Ratti. Greit at jeg ikke smaker så mye, for den er ganske syrlig. Jeg føler med deg. FAttern pressa i meg en Rosevin i går. Det er første og siste gang jeg drikker rosevin. Det var verken hvitvin eller rødvin. Det var det verste fra begge verdener. Du skulle vært her så kunne vi forsynt oss av baren til fatters. Der er alt fra rom og cognac til whisky og calvados. Pluss flere gode rødviner (hvorfor det ble rosé i går skjønner jeg ikke) Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Tilbake nå. Hu og hei. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Tilbake nå. Hu og hei. Hui hvor det går. Hvordan er formen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg