Bytex Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Han schnell-karen er hva vi kaller et forumtroll. Hver dag ser det ut som han finner på noe nytt å "irritere" oss med. Som at han hater skolen. Eller hater å pusse tenna. Eller hater å plukke opp bikkjedritt. Eller at bikkja har svelget en kassett (like, sure). Og han tar over denne tråden hver eneste gang fordi dere fyrer dere opp. Ignorer tosken så gidder han ikke finne på flere rare tråder eller ting å irritere oss over. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hvorfor starter vinterferien i voss, en time unna, ei uke tidligere da? snodig.Aner ikke. Men vi har 15 og utover. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Han schnell-karen er hva vi kaller et forumtroll. Hver dag ser det ut som han finner på noe nytt å "irritere" oss med. Som at han hater skolen. Eller hater å pusse tenna. Eller hater å plukke opp bikkjedritt. Eller at bikkja har svelget en kassett (like, sure). Og han tar over denne tråden hver eneste gang fordi dere fyrer dere opp. Ignorer tosken så gidder han ikke finne på flere rare tråder eller ting å irritere oss over. men men, er så morsomt å se hva han finnerpå Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Nei, eg trur ikkje eg vil angre på at eg i tilleg til å vere mann nok til å innrømme at eg er ein dårleg sjåfør ,så satsar eg på kollektiv trafikk og sparar miljøet. Mhm, for ein idiot eg er det var han foresten ikke sist gang vi diskuterte det Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg har ikke vinterferie at all, men stikker likevel en uke til Stavanger midt i februar. Vi gjør ikke noe nyttig på skolen, så da drar jeg min kos og besøker slekt og venner i stedet Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Ikke dra idiot-trådene hans inn her også, please. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Ikke dra idiot-trådene hans inn her også, please. greit... ferdig nå... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Ahahahaha! Jeg ser gal ut med vikinghjelmen til Espen pai! =D. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 "Som en gummiboll kommer jag tilbaks til dig." *synge for dnfk* Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 åh fy sattan så kjedelig "familiemiddag" er. Blir bare samme samtaleemne hver søndag med mamma, pappa og mormor , hva man spiser til frokost, hvor mye osv osv. Yeeey. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 åh fy sattan så kjedelig "familiemiddag" er. Blir bare samme samtaleemne hver søndag med mamma, pappa og mormor , hva man spiser til frokost, hvor mye osv osv. Yeeey. høres veldig..... spennende ut Lenke til kommentar
Ezpen91 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 det er noe av det værste som er.... ille... tørrprat... ææææ Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Så 15 Februar begynner vinterferien i Bergen? Da har jeg noe å glede meg til. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Da stakk jeg til Rjukan, snakkes *kosepå* Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 høres veldig..... spennende ut Still Alive Høre om hvor dårlig ungdommen nå tildags er iforhold til før, og at vi er bortskjemte osv osv. Få høre at jeg alltid var en glad unge, men nå så er jeg ikke det lenger. Skikkelig gøy! "Husker du den gangen du gjorde det og det? (ahahahah)" Lenke til kommentar
Ezpen91 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 uhm... ha det fint da.. på Rjukan.... hvis det går Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) "Husker du den gangen du tissa på teppet til bestemor i sinne? hahahahaha" *krype under bordet* Endret 3. februar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Halloen.. Jeg er ganske så ny her og håper på å trives her. Foreløpig, så ser dette ut som et greit forum. Jeg kan være usseriøs til tider (det betyr hele tiden). Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Da hadde jeg vurdert selvskading... Velkommen, o nye bruker... Endret 3. februar 2008 av SasaB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg