Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jonas, one, two, three, come party with me :p

Jeg endte "heldigvis" opp på Orkanger i kveld, eneste positive med det, er at det er her flesteparten av venna mine er, og at jeg slipper å dra hjem kvart over ti fordi jeg ikke har noe kjennskap til gode pirattaxier og andre sjåfører her lenger. De fleste er på fylla, enten her eller i det store utland :p

Lenke til kommentar

Præhæ, jenter tåler ingenting :p

I går tok jeg telefonen til søss og sendte meldinger til alle de heite venninnene hennes, samt et par av kompisene mine, uten avsender, og i sted tok jeg macen hennes og gikk på facebook og skrev at hun er bakfull, nå er eitrendes forbanna på meg og vil ikke snakke til meg engang. Som sagt, chicks tåler for lite. Muttern og minstesøss var jo enig, mens pappa og jeg bare lo og sa at jenter ikke tåler noe og da ble de mer forbanne :p

Lenke til kommentar
I går tok jeg telefonen til søss og sendte meldinger til alle de heite venninnene hennes, samt et par av kompisene mine, uten avsender, og i sted tok jeg macen hennes og gikk på facebook og skrev at hun er bakfull, nå er eitrendes forbanna på meg og vil ikke snakke til meg engang. Som sagt, chicks tåler for lite. Muttern og minstesøss var jo enig, mens pappa og jeg bare lo og sa at jenter ikke tåler noe og da ble de mer forbanne :p

Hvorfor gjorde du det her?

Lenke til kommentar

Hvorfor gjorde du det her?

Virket som en god idé der og da, nå i ettertid når jeg trenger skyss på bensinstasjonen for å kjøpe blandevann, derimot ... Oh well, var verdt det :D

Lenke til kommentar
Vil si du har et par problemer. :]

"I går tok jeg telefonen til søss og sendte meldinger til alle de heite venninnene hennes"

- Creepy.

I don't.

Nå skjønner jeg økse-hendelsen.

Psh, hu overreagerte. Og det var den andre søstra mi, hu minste :p

Og ærlig talt, spray meg ned med den verste parfymen jeg vet av når jeg ligger ute og chiller på solsenga, og jeg stenger deg inne i et mørkt rom, ingen grunn til å komme etter meg med øks oO

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...