L4r5 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Genialt bilde Hvem kom med ideen? Amobil har en sommer-om-vinteren-konkurranse, men det er jeg som kom med ideen til innholdet i dette bildet. Som forøvrig er tatt med en Nokia N82.Flere bilder her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry14908834 Endret 26. desember 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Skjer med at det er helligdag i dag da? Vel, for bussjåførene uansett, siste buss fra Trondhjem går kvart over ti oO Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Kult.. Har begynt å få halsbrann på mine eldre dager:( Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Genialt bilde Hvem kom med ideen? Skulle tro det var Anfalls innfall Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jonas, one, two, three, come party with me Jeg endte "heldigvis" opp på Orkanger i kveld, eneste positive med det, er at det er her flesteparten av venna mine er, og at jeg slipper å dra hjem kvart over ti fordi jeg ikke har noe kjennskap til gode pirattaxier og andre sjåfører her lenger. De fleste er på fylla, enten her eller i det store utland Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Neste års julekort? Oh yes, det må vi sende til familie og venner. Da har dere et år å glede dere på. Her: Riktig elegant. Endret 26. desember 2009 av Glimti Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Præhæ, jenter tåler ingenting I går tok jeg telefonen til søss og sendte meldinger til alle de heite venninnene hennes, samt et par av kompisene mine, uten avsender, og i sted tok jeg macen hennes og gikk på facebook og skrev at hun er bakfull, nå er eitrendes forbanna på meg og vil ikke snakke til meg engang. Som sagt, chicks tåler for lite. Muttern og minstesøss var jo enig, mens pappa og jeg bare lo og sa at jenter ikke tåler noe og da ble de mer forbanne Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Riktig elegant. Det fristet litt å være med, sant? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 I går tok jeg telefonen til søss og sendte meldinger til alle de heite venninnene hennes, samt et par av kompisene mine, uten avsender, og i sted tok jeg macen hennes og gikk på facebook og skrev at hun er bakfull, nå er eitrendes forbanna på meg og vil ikke snakke til meg engang. Som sagt, chicks tåler for lite. Muttern og minstesøss var jo enig, mens pappa og jeg bare lo og sa at jenter ikke tåler noe og da ble de mer forbanne Hvorfor gjorde du det her? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Om det hadde vært koteletter istedefor pølser på grillen så kunne jeg vurdert det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 I går tok jeg telefonen til søss og sendte meldinger til alle de heite venninnene hennes, samt et par av kompisene mine, uten avsender, og i sted tok jeg macen hennes og gikk på facebook og skrev at hun er bakfull, nå er eitrendes forbanna på meg og vil ikke snakke til meg engang. Som sagt, chicks tåler for lite. Muttern og minstesøss var jo enig, mens pappa og jeg bare lo og sa at jenter ikke tåler noe og da ble de mer forbanne Hvorfor gjorde du det her? Virket som en god idé der og da, nå i ettertid når jeg trenger skyss på bensinstasjonen for å kjøpe blandevann, derimot ... Oh well, var verdt det Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Vil si du har et par problemer. :] "I går tok jeg telefonen til søss og sendte meldinger til alle de heite venninnene hennes" - Creepy. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Man får ikke mer morro enn man lager selv... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Nå skjønner jeg økse-hendelsen. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Er polet/butikker åpne på 31 eller 30? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Er polet/butikker åpne på 31 eller 30? Polet er ikke åpent den 31. De har ikke lov å ha åpen dagen før offentlige helligdager. Men vanlige butikker er åpne mandag til torsdag. Ølsalget stenger tidlig på nyttårsaften tror jeg også forresten. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Vil si du har et par problemer. :]"I går tok jeg telefonen til søss og sendte meldinger til alle de heite venninnene hennes" - Creepy. I don't. Nå skjønner jeg økse-hendelsen. Psh, hu overreagerte. Og det var den andre søstra mi, hu minste Og ærlig talt, spray meg ned med den verste parfymen jeg vet av når jeg ligger ute og chiller på solsenga, og jeg stenger deg inne i et mørkt rom, ingen grunn til å komme etter meg med øks oO Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Nå skjønner jeg økse-hendelsen. Men den er jo lenge siden. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 bra bilde l4r5 Takk. Det havnet faktisk på forsiden til amobil så nå er jeg litt stolt. Håper også gjenkjennelsesfaktoren fra forsiden skal hjelpe meg litt når det er tid for å stemme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg