Herr Brun Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg kom meg i seng klokka fem. Tøsinga fortsatte vel en stund etter det også, tenker jeg. Formen er i alle fall på topp Lenke til kommentar
Minus Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) *Gjeeeeeeeeeeeeeeeeeeesp* Morn! Edit: Takk for gode tips i går Herr Brun, jeg er ikke dårlig. Endret 26. desember 2009 av Minus Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Man trenger ikke noen unnskyldning for aking uansett alder. Ei heller legobygging, leking med fyrverkeri eller radiostyrte biler. Lego er jo fantastisk gøy! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Man trenger ikke noen unnskyldning for aking uansett alder. Ei heller legobygging, leking med fyrverkeri eller radiostyrte biler. Lego er jo fantastisk gøy! Det er de andre tingene jeg nevnte også. ---------------- Forøvrig så lurer jeg på å vekke dama. Men jeg er for lat til å gå opp trappa. KAnskje jeg bare skal ringe henne. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 God morgen ja. Hvordan er formen hos folk? Har en følelse av at det ble ganske seint for en del her. Shabby, småristende og lite egnet til å føre samtaler. Men ellers bra Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Shabby, småristende og lite egnet til å føre samtaler. Men ellers bra Få i deg noe mat og to halvlitersglass med vann. Det burde hjelpe litt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Forøvrig så lurer jeg på å vekke dama. Men jeg er for lat til å gå opp trappa. KAnskje jeg bare skal ringe henne. Vekk henne med kakao og god mat. Ikke ring. Det holder vel å chatte i samme tråd på internett Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Takk for gode tips i går Herr Brun, jeg er ikke dårlig. You're welcome, pus. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Vekk henne med kakao og god mat. Ikke ring. Det holder vel å chatte i samme tråd på internett God ide. Hun er i likhet med meg ikke noe frokostmenneske da, så jeg tror jeg nøyer meg med å lage kakao. Brb. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg hater at tannkjøttet mitt tåler så lite. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Fy faen.. Thank god for Grandis. Skulle bare spille litt kort og _smake_ på juleølet til en kompis. 5 Timer, 20 liter øl og en hel flaske cognac senere så ramlet jeg i seng. Det merkes i dag. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Sånn kan det gå, ja. Men 20 liter øl? Hardt. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Edit: Det ultimate er vel når du blir forelder. Da kan du jo gjøre dette når du er 40.Min mor som nå også er bestemor finner alltid frem barnet i seg når hun omgås mine nevøer. Så muligheten til å la seg engasjere i infantile aktiviteter under påskudd av å skulle aktivisere barn tar vist aldri slutt. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Nå skal Werner Herzog-film beskues: Encounters at the end of the world. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Sånn kan det gå, ja. Men 20 liter øl? Hardt. Ja sånn ca, Vi var 4 stk Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Nå skal Werner Herzog-film beskues: Encounters at the end of the world.Har du fått med deg noen av hans tidligere verk slik som Stroszek eller Aguirre, der Zorn Gottes? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Aha. Ja da går det jo an. Fortsatt mye, men ikke ekstremt. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Nå skal Werner Herzog-film beskues: Encounters at the end of the world.Har du fått med deg noen av hans tidligere verk slik som Stroszek eller Aguirre, der Zorn Gottes? Nope, første filmen jeg ser av han. Fikk tre til til jul. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 God ide. Hun er i likhet med meg ikke noe frokostmenneske da, så jeg tror jeg nøyer meg med å lage kakao. Brb. Hva med en kald juleøl? Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Vi har utrolig nok noe juleøl igjen i kjøleskapet. Kanskje jeg skal forsyne meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg