Lemon Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Høres bra ut for min del. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hmm, kanskje jeg skal søke meg til UiB når jeg blir ferdig med dette. De har masse interessante ting å studere. Til tross for at jeg blir omgitt av Brann-fan og bergensere *grøsse* Arkeologi, digital kutlur, datalingvistikk, filosofi, idehistorie, kunsthistorie, kulturvitenskap, litteraturvitenskap, norrøn filologi, middelalderkunnskap, geologi, geografi, medievitenskap og informasjonsvitenskap f.eks. Mye interessant der Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Høres bra ut for min del. HEYHEYHEY! Kom deg tilbake i senga! Eller ta meg nå med i det minste Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg tenker jeg ender opp med idehistorie på Blindern etter pausen min. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg håper på medisin på Blindern. Hvis ikke så blir det nok Stockholm. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Åhåhånånå dere daaa. Blir rent misunnelig her. Du er jo hos meg om fem min er du ikke? Da sparker jeg ut Minus. Oj, jaja, rakk å tilfredsstille litt. Jeg kan bekrefte at undertøyet fra Victoria's er svært pent! Did you like it? I did indeed. Likte godt hvordan undertøyet smøg seg rundt din atletiske figur. Haha, der dro jeg på smilebåndet gitt. Atletisk var nok litt å ta i. Som jeg sier til alle, jeg lyver aldri og snakker rett fra levra. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 jeg forsto det slik at pinup og lemon ikke kommer til og poste noen dokumentasjoner av sine "morsomligheter" så jeg går å legger meg Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Der har du rett! Nå kom nettopp Lemon, så da har ikke jeg tid til å være her. Vi snakkes Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg vil bare komme meg til Vestlandet igjen, helst Stavanger, men kan vel utsette det til jeg begynner å jobbe i alle fall. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Der har du rett!Nå kom nettopp Lemon, så da har ikke jeg tid til å være her. Vi snakkes Nattinatt, internettpews! <3 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 nei herregud nå er det vel på tide å sove... tida gikk plutselig alt for fort Lenke til kommentar
Minus Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jepp, samme her. God natt, DNFK. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Game MW2, eller legge seg? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Lol, jeg våkna nå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Da har jeg korta ned til fire interessante ting å studere ved UiB. Alt jeg mangler nå, er karakterene til å komme inn, samt å bli ferdig med MMT her på HiNT Arkeologi, Digital kultur, Geologi og Informasjonsvitenskap Da trenger jeg bare penger, får vel bare prate med fastlegen om å få tatt sånn nevropsykologisk test så jeg har bevis på konsentrasjonsproblemene mine så lånekassen kan gi meg et enda større lån. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Ble en 23-3 runde i MW2. 19-3 30 sek før rundeslutt Lenke til kommentar
zennox Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 ÆÆh.. Døgnrytmen min er helt på trynet... Underpants, når i alle dager la du deg? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Min også, burde sove, menneh ... Neh Lyst på røyk også, men får vel bare sitte her med snusen i stedet Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 ÆÆh.. Døgnrytmen min er helt på trynet... Underpants, når i alle dager la du deg? Husker ikke, men jeg sovna ganske tidlig fordi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg