Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg har hjernen og det som skal til for å være flink, jeg bare mista konsentrasjonsevnen og motivasjonen en gang på førsteåret allmenn og har siden ikke funnet den igjen. Går bare verre og verre med meg, jeg har ekstremt flaks om jeg består denne dritten, og så vil jeg bort fra Trøndelag for godt. Bare synd at alle de interessante linjene enten er i Tromsø eller på Blindern (eller utlandet, men jeg har enda mindre lyst til å flytte til utlandet for å studere enn jeg vil lenger nord eller til hovedstaden). Blindern is teh shit. Gløs is shit Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Neh, på tide at jeg også kryper til køys. Natta folkens Lenke til kommentar
Minus Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Nå tror jeg jaggumeg jeg laller. Er trøtt og har vondt i nakken. god natt, bitches n' hoes! Her passer smilefjeset bedre: tihi. Og Pinup, jeg er alltid din. Du må ikke tro jeg prøver meg på alt som har hoppende bryster. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg har hjernen og det som skal til for å være flink, jeg bare mista konsentrasjonsevnen og motivasjonen en gang på førsteåret allmenn og har siden ikke funnet den igjen. Går bare verre og verre med meg, jeg har ekstremt flaks om jeg består denne dritten, og så vil jeg bort fra Trøndelag for godt. Bare synd at alle de interessante linjene enten er i Tromsø eller på Blindern (eller utlandet, men jeg har enda mindre lyst til å flytte til utlandet for å studere enn jeg vil lenger nord eller til hovedstaden). Blindern is teh shit. Gløs is teh shit Trondhjem er jo enda verre enn Kristiania :| Jeg avskyr Trondhjem. Det er hovedstaden i soddspannet kalt Trøndelag, det er generelt for mange trøndere der (og favorittutestedet mitt og noen av favorittmenneskene mine generelt, men det teller ikke i denne sammenheng) og dessuten er det alt for nære Orkdal :| Nei, jeg skulle egentlig ønske at Universitetet i Stavanger fikk inn noen mer interessante linjer som ikke krever religion eller tysk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Nå er du tullete igjen. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Du mener det vi kjøpte på turen vår til London? I den blondebutikken? Ah, ja. Alle minnene... Minus: HVA? IKKE? Men hva kan jeg stille opp med da? Endret 26. desember 2009 av Lemon Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Og Pinup, jeg er alltid din. Du må ikke tro jeg prøver meg på alt som har hoppende bryster. Good to know. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Ah, ja. Alle minnene... Fikk forresten et sett fra Victoria's Secret, kanskje jeg kan ta med det. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ja, de er speilvendt. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg kan bekrefte at undertøyet fra Victoria's er svært pent! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Nå er du tullete igjen. Eller seriøs som vanlig. Merkelig nok tror alle at jeg tuller når jeg er seriøs. Begynner å bli svært irriterende. Ah, ja. Alle minnene... Fikk forresten et sett fra Victoria's Secret, kanskje jeg kan ta med det. Speaking of VS, søss har en creepy fyr som driver og ringer henne hele tiden, han jobber for Victoria's Secret og prøver å få de til Norge, hovedsaklig Trondhjem og Oslo, men det har visst ikke gått så bra, han vil gi henne undertøy for sex elns. Søss gikk ikke helt med på det der. Nå skal han visst prøve seg i Kina i stedet oO Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg kan bekrefte at undertøyet fra Victoria's er svært pent! Did you like it? Speaking of VS, søss har en creepy fyr som driver og ringer henne hele tiden, han jobber for Victoria's Secret og prøver å få de til Norge, hovedsaklig Trondhjem og Oslo, men det har visst ikke gått så bra, han vil gi henne undertøy for sex elns. Søss gikk ikke helt med på det der. Nå skal han visst prøve seg i Kina i stedet oO Det hørtes veldig uprofesjonelt ut. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg kan bekrefte at undertøyet fra Victoria's er svært pent! Did you like it? I did indeed. Likte godt hvordan undertøyet smøg seg rundt din atletiske figur. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Åhåhånånå dere daaa. Blir rent misunnelig her. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Speaking of VS, søss har en creepy fyr som driver og ringer henne hele tiden, han jobber for Victoria's Secret og prøver å få de til Norge, hovedsaklig Trondhjem og Oslo, men det har visst ikke gått så bra, han vil gi henne undertøy for sex elns. Søss gikk ikke helt med på det der. Nå skal han visst prøve seg i Kina i stedet oO Det hørtes veldig uprofesjonelt ut. Jepp, og veldig typisk for alskens gutter som henger seg opp i søss. *svært oppgitt storebror* Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Åhåhånånå dere daaa. Blir rent misunnelig her. Du er jo hos meg om fem min er du ikke? Da sparker jeg ut Minus. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 BLIIINDED BY THE LIGHT, revved up like the deuce, another runner in the night! *gaule* Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg kan bekrefte at undertøyet fra Victoria's er svært pent! Did you like it? I did indeed. Likte godt hvordan undertøyet smøg seg rundt din atletiske figur. Haha, der dro jeg på smilebåndet gitt. Atletisk var nok litt å ta i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg