Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ganske bra, bortsett fra at hu blir litt erta og utstøtt nå og da for å være en blond bimbo, og flere mener hun burde vært sykepleier i stedet. Hu har utseendet på g iaf.

De er jo bare sjalue. :)

Mest sannsynlig, men hun (søss) har sagt flere ganger at hun - som takk for alt jeg gjør for henne (hjelper henne med uttalingen og stavingen av vanlige, norske og engelske ord som folk flest lærer på barneskolen, hjelper henne med blogging og gutter og hva enn det skal være) - skal hooke meg opp med noen heite medisinerstudenter, men det hører jeg ingenting av, og når jeg selv tar initiativet til jentene i klassen hennes og på medisin generelt, blir hu sint :p

Og søss har bleket håret sånn at det har etset seg gjennom hodebunnen og angrepet hjernecellene sine. Hun er kun skolesmart i ting som matte, fysikk og kjemi, sliter litt med språkfag (spesielt uttale og grammatikk, der må storebror inn for å hjelpe til), og sliter veldig når det kommer til ting som ikke er skole :p

Ah, skjønner. Jeg er litt mer overall. Ikke noe geni, men god i det meste.

I am in. Hvor bor du?

Tre kvarter unna Oslo (i retning Molde 10hi). Gleder meg!

Løw it. Where do we meet?

På midten? Jeg er forøvrig med på konseptet med null dokumentasjon.

Bildene i hodet deres kommer uansett til å overgå all virkelighet.

Midten? Sounds great.

Er du gal? Vi kommer til å overgå dem, lett.

Lenke til kommentar

Jeg har hjernen og det som skal til for å være flink, jeg bare mista konsentrasjonsevnen og motivasjonen en gang på førsteåret allmenn og har siden ikke funnet den igjen. Går bare verre og verre med meg, jeg har ekstremt flaks om jeg består denne dritten, og så vil jeg bort fra Trøndelag for godt. Bare synd at alle de interessante linjene enten er i Tromsø eller på Blindern (eller utlandet, men jeg har enda mindre lyst til å flytte til utlandet for å studere enn jeg vil lenger nord eller til hovedstaden).

Lenke til kommentar
Jeg er ekstremt flink til alt. Ekstremt smart, rett og slett. Helt fantastisk.

I alle fall flink til å late som :D

Det triste er at du ikke er god til å late som heller..

<3

Jeg derimot, jeg er verdens beste i alt! :D

Edit: Skal man prøve seg på å skaffe Lemons e-postadresse som hun bruker på msn, da?

Endret av Minus
Lenke til kommentar
Jeg har hjernen og det som skal til for å være flink, jeg bare mista konsentrasjonsevnen og motivasjonen en gang på førsteåret allmenn og har siden ikke funnet den igjen. Går bare verre og verre med meg, jeg har ekstremt flaks om jeg består denne dritten, og så vil jeg bort fra Trøndelag for godt. Bare synd at alle de interessante linjene enten er i Tromsø eller på Blindern (eller utlandet, men jeg har enda mindre lyst til å flytte til utlandet for å studere enn jeg vil lenger nord eller til hovedstaden).

Blindern is teh shit.

Lenke til kommentar

Blindern is teh shit.

Gløs is teh shit

Lenke til kommentar

Pinup: Tar du på deg det undertøyet jeg liker så godt?

Du mener det vi kjøpte på turen vår til London? I den blondebutikken?

Edit: Skal man prøve seg på å skaffe Lemons e-postadresse som hun bruker på msn, da?

Trodde du var min jeg..? :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...