Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Pinup: Ja, men jeg tenkte på viktige personligheter, som f.eks Herr Brun.

Hæææææææææ?

Jeg har til min store glede og forbauselse oppdaga at jeg har snø helt opp til vinduskarmen på rommet mitt. Nakenbasing frister naturlig nok, men om naboene plutselig skulle finne på å stikke opp på kjøkkenet midt på natta og kikke tilfeldig ut av vinduet vil ting bli litt ...anspente ved postkassestativet i framtida.

Gjør det! + youtube, plx

Herr Brun.....

Ja? Du kanke nakenbade uten å filme det!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det skal naturligvis ikke dokumenteres på noen som helst slags måte. Jeg er jo tross alt bare ei luremus.

Egentlig er jeg ei femti år gammel uføretrygda bingokjerring som tar igjen min tapte ungdom her.

Been there, done that.

Blir du med?

Lenke til kommentar
Ooh, med-girl ;D

Søss går medisin førsteåret ^^

How is she doing? Gruer meg.

Ganske bra, bortsett fra at hu blir litt erta og utstøtt nå og da for å være en blond bimbo, og flere mener hun burde vært sykepleier i stedet. Hu har utseendet på g iaf.

Gjør han vell. Du har blitt eksludert i Trønder-rådet for lengs.

Jeg har aldri vært med.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Godt å se eldreomsorgen slå til for fult da. :)

EditSjur:Ergo du har intet du skulle ha sagt angående Idar.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Been there, done that.

Blir du med?

I am in. Hvor bor du?

Ganske bra, bortsett fra at hu blir litt erta og utstøtt nå og da for å være en blond bimbo, og flere mener hun burde vært sykepleier i stedet. Hu har utseendet på g iaf.

De er jo bare sjalue. :)

Lenke til kommentar

De er jo bare sjalue. :)

Mest sannsynlig, men hun (søss) har sagt flere ganger at hun - som takk for alt jeg gjør for henne (hjelper henne med uttalingen og stavingen av vanlige, norske og engelske ord som folk flest lærer på barneskolen, hjelper henne med blogging og gutter og hva enn det skal være) - skal hooke meg opp med noen heite medisinerstudenter, men det hører jeg ingenting av, og når jeg selv tar initiativet til jentene i klassen hennes og på medisin generelt, blir hu sint :p

Og søss har bleket håret sånn at det har etset seg gjennom hodebunnen og angrepet hjernecellene sine. Hun er kun skolesmart i ting som matte, fysikk og kjemi, sliter litt med språkfag (spesielt uttale og grammatikk, der må storebror inn for å hjelpe til), og sliter veldig når det kommer til ting som ikke er skole :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...