Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eneste trøndere har å skryte av er sodd. I Molde (og omegn, ikke at det er så stort) har vi verdiskaping, arbeidsplasskaping og mye annet snacks!

Oi, du var dum du.

De beste idrettsmennene(og kvinner) er fra Trøndelag. Alt det beste Norge har å by på, er det en trønder fremst.

Samt vi har ingen leke-prest ved navn Bondevik.

"Æ hete Per Ciljan Skjelbreid å æææææ e trønder æ sjø. Hanj æ sjer mæst opp t må no vær hanj Mini Jacobsen". Ja, og så har dere Idar Vollvik, en fjompenisse som ikke har orden på øknomien sin! :D

Neida, skal ikke være slem. Liker trøndere jeg. Spesielt trønderpiker, de er veldig flott synes jeg.

Lenke til kommentar

Jeg er utenfor kjernen, så velkommen i klubben :wee:

Jeg var det, men jeg presset og skviste meg inn. Det funker.

Jeg lurte meg inn med smiger.

Eneste trøndere har å skryte av er sodd. I Molde (og omegn, ikke at det er så stort) har vi verdiskaping, arbeidsplasskaping og mye annet snacks!

Molde kan skilte med en av Norges fineste dialekter.

Jeg vurderer å gjøre noe halvvågalt, gøy og vondt for dere, mine trofaste forumvenner, men er usikker på om jeg orker. Må hente akevittflaska (vi er på flaska i kveld, ikke sant?).

Lenke til kommentar
(Du er schekk, Minus)
Minus ser faktisk riktig bra ut.

Tusen takk for det. Du er faktisk svært pen selv, om jeg tør si det i all offentlighet.

Dæven, svært så hyggelige folk har blitt for tiden. Slik er det å bo i Oslo, alle er så sure..

Flytt til Trondheim, det hjelper!

Trondheim er kjempekoselig! Kanskje det blir NTNU på meg.
Gløs eller Tøs? Ehm jeg mener Dragvoll.

Øya.

Jeg vurderer å gjøre noe halvvågalt, gøy og vondt for dere, mine trofaste forumvenner, men er usikker på om jeg orker. Må hente akevittflaska (vi er på flaska i kveld, ikke sant?).

Hva da? Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Oi, du var dum du.

De beste idrettsmennene(og kvinner) er fra Trøndelag. Alt det beste Norge har å by på, er det en trønder fremst.

Samt vi har ingen leke-prest ved navn Bondevik.

"Æ hete Per Ciljan Skjelbreid å æææææ e trønder æ sjø. Hanj æ sjer mæst opp t må no vær hanj Mini Jacobsen". Ja, og så har dere Idar Vollvik, en fjompenisse som ikke har orden på øknomien sin! :D

Neida, skal ikke være slem. Liker trøndere jeg. Spesielt trønderpiker, de er veldig flott synes jeg.

Idar regnes som bergenser. :p

Lenke til kommentar

Du er ny :<

Yep, it's fun.

Huh?

NTNU består av to deler.

Gløs=the nerds

Dragvoll=the tøs\popular\sexy

Jeg blir ingen av delene forklarte Herr Brun meg nå. Medisin :love:

Lenke til kommentar

Du er ny :<

Yep, it's fun.

Huh?

NTNU består av to deler.

Gløs=the nerds

Dragvoll=the tøs\popular\sexy

Jeg blir ingen av delene forklarte Herr Brun meg nå. Medisin :love:

Ooh, med-girl ;D

Søss går medisin førsteåret ^^

Lenke til kommentar

Jeg har til min store glede og forbauselse oppdaga at jeg har snø helt opp til vinduskarmen på rommet mitt. Nakenbasing frister naturlig nok, men om naboene plutselig skulle finne på å stikke opp på kjøkkenet midt på natta og kikke tilfeldig ut av vinduet vil ting bli litt ...anspente ved postkassestativet i framtida.

Lenke til kommentar
Jeg har til min store glede og forbauselse oppdaga at jeg har snø helt opp til vinduskarmen på rommet mitt. Nakenbasing frister naturlig nok, men om naboene plutselig skulle finne på å stikke opp på kjøkkenet midt på natta og kikke tilfeldig ut av vinduet vil ting bli litt ...anspente ved postkassestativet i framtida.

DO IT!

Lenke til kommentar
Ooh, med-girl ;D

Søss går medisin førsteåret ^^

How is she doing? Gruer meg.

Lol. Du får ringe meg, eller noe sånn :p

That I can doo.

Er det slik å forstå? Vi utveksler telefonnummer osv?

Okei, trodde vi var venner, jeg..

Nå fatter jeg ingenting.. Jeg har jo allerede nr ditt!

Lenke til kommentar

Gjør det! + youtube, plx

Lenke til kommentar
Pinup: Ja, men jeg tenkte på viktige personligheter, som f.eks Herr Brun.

Hæææææææææ?

Gjør det! + youtube, plx

Herr Brun.....

Lenke til kommentar

Jeg har vært innom aquaviten, juleølet, rødvin, 96% kirsebærlikør og en flaske cava alt, så joda :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...