Datasmurf Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Nei dere, denne forumtøsa tar kvelden. Oppfør dere pent! (det er en ledig plass i senga mi hehehehee ;) ) Får jeg spandere en drink? Jeg har også noen og sytti vinyler, morbid humor og sansen for deg Var godt å trekke frisk luft ja.Tror jeg skal drikke litt vann og så head to bed. Neiii, alle legger seg jo! Vær her, det er jo så funs. Men jeg er trett Lenke til kommentar
Minus Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Forrige posten ble bare tull. (hihi, ja du er søt du også Lemon) Hvordan legger man inn youtubefilmer? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg fikset den for deg. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Nei dere, denne forumtøsa tar kvelden. Oppfør dere pent! (det er en ledig plass i senga mi hehehehee ;) ) Får jeg spandere en drink? Jeg har også noen og sytti vinyler, morbid humor og sansen for deg Med mindre det er en mojito, foretrekker jeg vinflaska jeg har stående her altså. Men ellers hørtes det slett ikke verst ut. (Du er schekk, Minus) Lenke til kommentar
Minus Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg fikset den for deg. Teach a man how to fish, eh? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (Du er schekk, Minus) Minus ser faktisk riktig bra ut. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Var godt å trekke frisk luft ja.Tror jeg skal drikke litt vann og så head to bed. Neiii, alle legger seg jo! Vær her, det er jo så funs. Hmmz du sier noe. Det er SJELDEN kaféen er så livlig og frimodig. Hvem er jeg til å kimse av det? Finner fram noe å drikke og tar med laptopen i senga, jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Nei dere, denne forumtøsa tar kvelden. Oppfør dere pent! (det er en ledig plass i senga mi hehehehee ;) ) Får jeg spandere en drink? Jeg har også noen og sytti vinyler, morbid humor og sansen for deg Med mindre det er en mojito, foretrekker jeg vinflaska jeg har stående her altså. Men ellers hørtes det slett ikke verst ut. (Du er schekk, Minus) Det er selvfølgelig mojito. Så mange du bare vil ha. Laget fra scratch, som seg hør og bør, og ikke sånn tåpelig miks. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg fikset den for deg.Teach a man how to fish, eh? Trykk på Rediger-knappen så ser du hvordan jeg har gjort det Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Var godt å trekke frisk luft ja.Tror jeg skal drikke litt vann og så head to bed. Neiii, alle legger seg jo! Vær her, det er jo så funs. Hmmz du sier noe. Det er SJELDEN kaféen er så livlig og frimodig. Hvem er jeg til å kimse av det? Finner fram noe å drikke og tar med laptopen i senga, jeg. Yay! *Den kule smileyen som jeg ikke aner hvordan folk lager* (Med hendene i været) Lenke til kommentar
Minus Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) (Du er schekk, Minus) Minus ser faktisk riktig bra ut. Tusen takk for det. Du er faktisk svært pen selv, om jeg tør si det i all offentlighet. Edit: kan du sende meg msn-adressen din på PM, Sjur? Endret 26. desember 2009 av Minus Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Var godt å trekke frisk luft ja.Tror jeg skal drikke litt vann og så head to bed. Neiii, alle legger seg jo! Vær her, det er jo så funs. Hmmz du sier noe. Det er SJELDEN kaféen er så livlig og frimodig. Hvem er jeg til å kimse av det? Finner fram noe å drikke og tar med laptopen i senga, jeg. You did the right thing! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Finner fram noe å drikke og tar med laptopen i senga, jeg. Oh yeah, i like that nerdyness baby. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Dæven, så koselig alle er i natt. Jeg liker dere, folkens! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Dæven, så koselig alle er i natt. Jeg liker dere, folkens! Vi liker deg også Og så liker vi puppene dine. Ikke minst. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (Du er schekk, Minus) Minus ser faktisk riktig bra ut. Tusen takk for det. Du er faktisk svært pen selv, om jeg tør si det i all offentlighet. Dæven, svært så hyggelige folk har blitt for tiden. Slik er det å bo i Oslo, alle er så sure.. Dæven, så koselig alle er i natt. Jeg liker dere, folkens! Dæven, vi skrev nesten det samme! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 HAHAHA. Fantastisk synkronitet. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Wohoo, ny signatur. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg foeler meg utenfor DNFK's indre kjerne. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 I lik mesjøl, i. Som jeg ville sagt på min egen dialekt. Nå har jeg faktisk ikke lyst å legge meg. Føler meg bedre enn aldri før. Tusen takk, internettvenner! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg