Herr Brun Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Du har ikke lagt merke til Herr foran Brun, Minus? Detaljer Du har ikke hørt om, ehh, bifili? Lenke til kommentar
Minus Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Du har ikke lagt merke til Herr foran Brun, Minus? Jeg er veldig glad i fargen brun. Hadde du fokusert på annet enn det vakre ansiktet mitt når du ble med på soverommet, hadde du sett at alle veggene har brunskjær i seg. Noen kraftigere enn andre. I det du kledde av meg hadde jeg også på meg brun joggebukse og på stuen min er også ene veggen brun. At Herr Brun er en gutt er bare en bagatell. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Så koselig Smurf Skal selv lese litt "The walking dead" så legge meg Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Du har ikke lagt merke til Herr foran Brun, Minus? Detaljer Du har ikke hørt om, ehh, bifili? Joda, men så glad i meg som Minus har blitt så regnet jeg med at han var hetro. Jeg beklager. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Da åpner jeg for diskusjon om hvem som gjør seg verdig til å bli Minus' neste make. Jeg stiller med sjokokakebakeskills og gitarklimpring. Jeg stiller med et vanvittig intellekt, masse kule t-skjorter, skarpe kommentarer, og en veldig god klem. Dessuten bor jeg for meg selv. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg er ustyrtelig morsom, har hauger med selvironi og Minus tilbydde seg nettopp å kle av seg her. Jeg tror jeg vinner! Ser den, ser den. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Du har ikke lagt merke til Herr foran Brun, Minus? Jeg er veldig glad i fargen brun. Hadde du fokusert på annet enn det vakre ansiktet mitt når du ble med på soverommet, hadde du sett at alle veggene har brunskjær i seg. Noen kraftigere enn andre. I det du kledde av meg hadde jeg også på meg brun joggebukse og på stuen min er også ene veggen brun. At Herr Brun er en gutt er bare en bagatell. Når var jeg på soverommet ditt? Det er nå jeg vil si i drømmene dine, men det blir for klisjé. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Du har ikke lagt merke til Herr foran Brun, Minus? Detaljer Du har ikke hørt om, ehh, bifili? Joda, men så glad i meg som Minus har blitt så regnet jeg med at han var hetro. Jeg beklager. There's enough love for everybody Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Var det bare meg som tenkte threesome nå? Lenke til kommentar
Minus Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Jeg har et enormt stort hjerte. Kanskje jeg skal gifte meg med diskusjon.no. Går det an? Var det bare meg som tenkte threesome nå? If balls aren't touching, it ain't gay. Endret 26. desember 2009 av Minus Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Var det bare meg som tenkte threesome nå? Tviler jeg på. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Edit: trodde jeg kunne latin, men nei. Endret 26. desember 2009 av Minus Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Så bra! I hate to be alone. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Edit: trodde jeg kunne latin, men nei. http://translate.google.com kan Endret 26. desember 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Nei dere, denne forumtøsa tar kvelden. Oppfør dere pent! (det er en ledig plass i senga mi hehehehee ;) ) Lenke til kommentar
Minus Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Du har ikke lagt merke til Herr foran Brun, Minus? Jeg er veldig glad i fargen brun. Hadde du fokusert på annet enn det vakre ansiktet mitt når du ble med på soverommet, hadde du sett at alle veggene har brunskjær i seg. Noen kraftigere enn andre. I det du kledde av meg hadde jeg også på meg brun joggebukse og på stuen min er også ene veggen brun. At Herr Brun er en gutt er bare en bagatell. Når var jeg på soverommet ditt? Det er nå jeg vil si i drømmene dine, men det blir for klisjé. Se filmen hos Youtube Nei dere, denne forumtøsa tar kvelden. Oppfør dere pent! (det er en ledig plass i senga mi hehehehee ;) ) HIhihihi, adresse plx. Endret 26. desember 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Var godt å trekke frisk luft ja. Tror jeg skal drikke litt vann og så head to bed. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Nei dere, denne forumtøsa tar kvelden. Oppfør dere pent! (det er en ledig plass i senga mi hehehehee ;) ) FUS! Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Var godt å trekke frisk luft ja.Tror jeg skal drikke litt vann og så head to bed. Neiii, alle legger seg jo! Vær her, det er jo så funs. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Og jeg har IKKE fylletiss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg