Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hæhæ, jeg er en del år eldre enn Quake, altså har jeg mer erfaring i livet enn han. Da er Lemon min. Hva er casen med "hoppende bryster"? Skulle jeg kalt meg "ståpenis" i stedet for "Minus"?

La meg til mitt forsvar bare nevne at heftig overtaling og ti pakker Oreos var inne i bildet.

Hm, kan hende dine bryster hoppet, men jeg vil tro mitt kjønnsorgan ikke var fylt med blod i det jeg registrerte meg her.

Mine bryster hopper alltid. :ninja:

Nei srsly, nå tar det av med horing fra min side. Setter streken her og prøver å ta meg sammen.

Ja, la oss for all del gå tilbake til den kjedelige forumkaféen. Vi kan jo ikke ha det gøy/koselig her, for en gangs skyld. Det ville vært for dumt.

Lenke til kommentar
Ja, la oss for all del gå tilbake til den kjedelige forumkaféen. Vi kan jo ikke ha det gøy/koselig her, for en gangs skyld. Det ville vært for dumt.

Er jo ikke alle som setter like stor pris på det, og det er vel strengt tatt mot forumreglene også.

Lenke til kommentar

Pinup:

Dumpe han til fordel for meg ja? Tøsing er å sitte hjemme hos meg, gjerne en 5-6 jenter, naken og krangle sammen om hvem som skal få bli med på soverommet. GRRRRR. Herr Brun går, som alltid, av med seieren.

Edit: irriterer meg at jeg tror jeg er rask å svare, men så kommer det noen idioter og svarer i mellomtiden. VENT TIL JEG HAR SKREVET!!!!!

Endret av Minus
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Diskusjon>>>Tøsing

spør du meg.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke tatt en røyk i hele dag. Sånn går det når du absolutt må henge med familien hele tiden. Vurderer å "ta en liten tur ut og få litt frisk luft".

Det var planen min nå :p

Sov til halv fire, glodd TV / spilt WoW frem til Flåklypa, da var det middag, så dessert og siden da har jeg vel egentlig bare spilt Wii med familien ^^

Lenke til kommentar
Jeg har ikke tatt en røyk i hele dag. Sånn går det når du absolutt må henge med familien hele tiden. Vurderer å "ta en liten tur ut og få litt frisk luft".

Det var planen min nå :p

Sov til halv fire, glodd TV / spilt WoW frem til Flåklypa, da var det middag, så dessert og siden da har jeg vel egentlig bare spilt Wii med familien ^^

Det var _sykt_ digg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...