Pinup Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Pupper hopper jo uansett størrelse, naturlig irritasjonsmoment som vi jenter har fått. Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hvor mye får jeg for å bytte nick til "God kuk"? Jeg gir deg ti kroner Kan jeg kjøpe deg for den? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hæhæ, jeg er en del år eldre enn Quake, altså har jeg mer erfaring i livet enn han. Da er Lemon min. Hva er casen med "hoppende bryster"? Skulle jeg kalt meg "ståpenis" i stedet for "Minus"? La meg til mitt forsvar bare nevne at heftig overtaling og ti pakker Oreos var inne i bildet. Hm, kan hende dine bryster hoppet, men jeg vil tro mitt kjønnsorgan ikke var fylt med blod i det jeg registrerte meg her. Mine bryster hopper alltid. Nei srsly, nå tar det av med horing fra min side. Setter streken her og prøver å ta meg sammen. Ja, la oss for all del gå tilbake til den kjedelige forumkaféen. Vi kan jo ikke ha det gøy/koselig her, for en gangs skyld. Det ville vært for dumt. Lenke til kommentar
Trollebruker Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Setter streken her og prøver å ta meg sammen. Klarer du det? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Sant! Enig med Brun! Og god natt og hade Lars Tror jeg også skal følge ditt eksempel. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Kjenner jeg meg sjøl rett, så neppe. Er altfor glad i tøsing på forumet. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Kjenner jeg meg sjøl rett, så neppe. Er altfor glad i tøsing på forumet. Hva innebærer tøsing? Jeg må lære, nå som jeg skal dumpe kjæresten. Lenke til kommentar
Trollebruker Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Kjenner jeg meg sjøl rett, så neppe. Er altfor glad i tøsing på forumet. Aren't we all. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hvor mye får jeg for å bytte nick til "God kuk"? Jeg gir deg ti kroner Kan jeg kjøpe deg for den? Selvfølgelig, jeg er billig Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Ja, la oss for all del gå tilbake til den kjedelige forumkaféen. Vi kan jo ikke ha det gøy/koselig her, for en gangs skyld. Det ville vært for dumt. Er jo ikke alle som setter like stor pris på det, og det er vel strengt tatt mot forumreglene også. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Pinup: Dumpe han til fordel for meg ja? Tøsing er å sitte hjemme hos meg, gjerne en 5-6 jenter, naken og krangle sammen om hvem som skal få bli med på soverommet. GRRRRR. Herr Brun går, som alltid, av med seieren. Edit: irriterer meg at jeg tror jeg er rask å svare, men så kommer det noen idioter og svarer i mellomtiden. VENT TIL JEG HAR SKREVET!!!!! Endret 26. desember 2009 av Minus Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Ja, la oss for all del gå tilbake til den kjedelige forumkaféen. Vi kan jo ikke ha det gøy/koselig her, for en gangs skyld. Det ville vært for dumt. Diskusjon>>>Tøsing spør du meg. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Du har ikke lagt merke til Herr foran Brun, Minus? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Da åpner jeg for diskusjon om hvem som gjør seg verdig til å bli Minus' neste make. Jeg stiller med sjokokakebakeskills og gitarklimpring. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Noen som har peiling på lyd? Trenger hjelp her Må si det er utrolig artig å være på dette forumet på iPod touch! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Da åpner jeg for diskusjon om hvem som gjør seg verdig til å bli Minus' neste make. A couch and a bottle of lotion. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Ja, la oss for all del gå tilbake til den kjedelige forumkaféen. Vi kan jo ikke ha det gøy/koselig her, for en gangs skyld. Det ville vært for dumt. Er jo ikke alle som setter like stor pris på det, og det er vel strengt tatt mot forumreglene også. pfft. Detaljer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg har ikke tatt en røyk i hele dag. Sånn går det når du absolutt må henge med familien hele tiden. Vurderer å "ta en liten tur ut og få litt frisk luft". Det var planen min nå Sov til halv fire, glodd TV / spilt WoW frem til Flåklypa, da var det middag, så dessert og siden da har jeg vel egentlig bare spilt Wii med familien ^^ Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg er ustyrtelig morsom, har hauger med selvironi og Minus tilbydde seg nettopp å kle av seg her. Jeg tror jeg vinner! Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg har ikke tatt en røyk i hele dag. Sånn går det når du absolutt må henge med familien hele tiden. Vurderer å "ta en liten tur ut og få litt frisk luft". Det var planen min nå Sov til halv fire, glodd TV / spilt WoW frem til Flåklypa, da var det middag, så dessert og siden da har jeg vel egentlig bare spilt Wii med familien ^^ Det var _sykt_ digg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg