Skjelvgråt Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Samme her! Er bare i statene det skjer MLIA'er vistnok :/ Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg er altså hengene lems motsetning/nemesis? Spennende. Og de som bruker "; )" er teit. Kan du tilgi meg? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hæhæ, jeg er en del år eldre enn Quake, altså har jeg mer erfaring i livet enn han. Da er Lemon min. Hva er casen med "hoppende bryster"? Skulle jeg kalt meg "ståpenis" i stedet for "Minus"? La meg til mitt forsvar bare nevne at heftig overtaling og ti pakker Oreos var inne i bildet. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Well then, I guess I have to call him tomorrow.I'd cal him "honey" if I were you. But whatever floats your boat. lets change the cafè to an englishspeaking place. i would love that soo much haha https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=665110 Lenke til kommentar
Minus Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg er altså hengene lems motsetning/nemesis? Spennende. Og de som bruker "; )" er teit. Kan du tilgi meg? Kanskje. Hvis du "kleeeee tå d!" (moldeuttrykk) og kommer hit og leser en godnatthistorie så. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 KAn ikke huske sist det var så mye liv her så seint på natta egentlig. Men samma det. Nå natter jeg! God kuk, folkens! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Angående nick. Tror jeg skal bytte nick til "Sersjant Drittsekk" Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hæhæ, jeg er en del år eldre enn Quake, altså har jeg mer erfaring i livet enn han. Da er Lemon min. Hva er casen med "hoppende bryster"? Skulle jeg kalt meg "ståpenis" i stedet for "Minus"?La meg til mitt forsvar bare nevne at heftig overtaling og ti pakker Oreos var inne i bildet. Hvor mye får jeg for å bytte nick til Hingst1? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Jeg kan lese hvis noen andre kan ta seg av vasking. Natta, Lars. Adrian: Ei fangruppe på Facebook og en klem. Endret 26. desember 2009 av Lemon Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Angående nick. Tror jeg skal bytte nick til "Sersjant Drittsekk" Skriv nå for guds skyld Sgt. Drittsekk Endret 26. desember 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Minus Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hæhæ, jeg er en del år eldre enn Quake, altså har jeg mer erfaring i livet enn han. Da er Lemon min. Hva er casen med "hoppende bryster"? Skulle jeg kalt meg "ståpenis" i stedet for "Minus"? La meg til mitt forsvar bare nevne at heftig overtaling og ti pakker Oreos var inne i bildet. Hm, kan hende dine bryster hoppet, men jeg vil tro mitt kjønnsorgan ikke var fylt med blod i det jeg registrerte meg her. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Slikt er forbeholdt brukt/kjøp/salg katergorien i forumet Wheelman!!! Don't bryt reglene Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 KAn ikke huske sist det var så mye liv her så seint på natta egentlig. Jeg kan ikke huske sist det var inteligent liv her, så seint på natta. (Hirr Hirr) Savner gode gamle dager. God natt, Lars. Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hvor mye får jeg for å bytte nick til "God kuk"? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Samme her! Er bare i statene det skjer MLIA'er vistnok :/ Åneidu. Jeg skal. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Angående nick. Tror jeg skal bytte nick til "Sersjant Drittsekk" Skriv nå for guds skyld Sgt. Drittsekk Ehh. Sgt.? Skriv i det minste Sjt. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Hæhæ, jeg er en del år eldre enn Quake, altså har jeg mer erfaring i livet enn han. Da er Lemon min. Hva er casen med "hoppende bryster"? Skulle jeg kalt meg "ståpenis" i stedet for "Minus"? La meg til mitt forsvar bare nevne at heftig overtaling og ti pakker Oreos var inne i bildet. Hm, kan hende dine bryster hoppet, men jeg vil tro mitt kjønnsorgan ikke var fylt med blod i det jeg registrerte meg her. Mine bryster hopper alltid. Nei srsly, nå tar det av med horing fra min side. Setter streken her og prøver å ta meg sammen. Det er kanskje på tide å følge Lars' eksempel og hoppe i køya? Eventuelt sette på en film. Hmmm. Endret 26. desember 2009 av Lemon Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hvor mye får jeg for å bytte nick til "God kuk"? Jeg gir deg ti kroner Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hvor mye får jeg for å bytte nick til "God kuk"? Life time supply of klemmer, signert Herr Brun? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg