Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hæhæ, jeg er en del år eldre enn Quake, altså har jeg mer erfaring i livet enn han. Da er Lemon min. Hva er casen med "hoppende bryster"? Skulle jeg kalt meg "ståpenis" i stedet for "Minus"?

La meg til mitt forsvar bare nevne at heftig overtaling og ti pakker Oreos var inne i bildet.

Lenke til kommentar
Hæhæ, jeg er en del år eldre enn Quake, altså har jeg mer erfaring i livet enn han. Da er Lemon min. Hva er casen med "hoppende bryster"? Skulle jeg kalt meg "ståpenis" i stedet for "Minus"?
La meg til mitt forsvar bare nevne at heftig overtaling og ti pakker Oreos var inne i bildet.

Hvor mye får jeg for å bytte nick til Hingst1?

Lenke til kommentar

Hm, kan hende dine bryster hoppet, men jeg vil tro mitt kjønnsorgan ikke var fylt med blod i det jeg registrerte meg her.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
KAn ikke huske sist det var så mye liv her så seint på natta egentlig.

Jeg kan ikke huske sist det var inteligent liv her, så seint på natta. (Hirr Hirr)

Savner gode gamle dager.

God natt, Lars.

Lenke til kommentar

Hm, kan hende dine bryster hoppet, men jeg vil tro mitt kjønnsorgan ikke var fylt med blod i det jeg registrerte meg her.

Mine bryster hopper alltid. :ninja:

Nei srsly, nå tar det av med horing fra min side. :roll: Setter streken her og prøver å ta meg sammen. Det er kanskje på tide å følge Lars' eksempel og hoppe i køya? Eventuelt sette på en film. Hmmm.

Endret av Lemon
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...