L4r5 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Det var ikke det mora di sa igår! Dude... Den funker ikke til alt. Det må være svar på en passende kommentar. Ikke bare noe man slenger ut helt random.(Slik som jeg gjorde med mora di når jeg var ferdig med henne i går) Jeg visste ikke at Lemon var jente.Sist jeg sjekket hadde hun utoverpupper. Om hun har innovertiss har jeg ikke sjekket, men jeg stoler på at hun har det også- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Det var ikke det mora di sa igår! Can you hear me back there in the fiffties? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hola forumfolk. Kom nettopp hjem fra en venninne hvor jeg for første gang så Lasse og Geir i sin helhet. For et kunstverk det egentlig er.Jeg vet! Himmel og Helvete er en annen klassiker du må få med deg. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Pinup: Ja, fy søren! Gud hvor jeg hater deg smiletegnet! Det kan brenne innerst i helvete for min del! Endret 26. desember 2009 av Minus Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Lol wtf. Jeg kan bekrefte at jeg har innovertiss. Men jeg er et dårlig kjerringemne, så. Ja. er ekkel. Jeg er heller ingen fæn av . Endret 26. desember 2009 av Lemon Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Det var ikke det mora di sa igår! Dude, fjortissgjengen på VKT ringte og ville ha tilbake kommentaren sin. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 New topic!Jeg og Minus har funnet ut at er den mest arrogante smileyen som fins. På MSN altså. På hw.no er den smileyen bare tåpelig. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hæhæ, jeg er en del år eldre enn Quake, altså har jeg mer erfaring i livet enn han. Da er Lemon min. Hva er casen med "hoppende bryster"? Skulle jeg kalt meg "ståpenis" i stedet for "Minus"? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg visste ikke at Lemon var jente.Sist jeg sjekket hadde hun utoverpupper. Om hun har innovertiss har jeg ikke sjekket, men jeg stoler på at hun har det også- I don't Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Well then, I guess I have to call him tomorrow.I'd cal him "honey" if I were you. But whatever floats your boat. lets change the cafè to an englishspeaking place. i would love that soo much haha Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hæhæ, jeg er en del år eldre enn Quake, altså har jeg mer erfaring i livet enn han. Da er Lemon min. Hva er casen med "hoppende bryster"? Skulle jeg kalt meg "ståpenis" i stedet for "Minus"? Da heller "Dirrende Penis" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Skulle jeg kalt meg "ståpenis" i stedet for "Minus"? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) DØ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 lets change the cafè to an englishspeaking place. i would love that soo much hahaWe already have that. It's under kultur - språk I think. It never really caught on in the same way, though. It's called "The Pub" or something. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 IRRITERER meg at det aldri skjer noe MLIA i mitt liv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Well then, I guess I have to call him tomorrow.I'd cal him "honey" if I were you. But whatever floats your boat. lets change the cafè to an englishspeaking place. i would love that soo much haha Allready got one. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...t=0&start=0 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hæhæ, jeg er en del år eldre enn Quake, altså har jeg mer erfaring i livet enn han. Da er Lemon min. Hva er casen med "hoppende bryster"? Skulle jeg kalt meg "ståpenis" i stedet for "Minus"? Da heller "Dirrende Penis" Hadde vært et passende brukernavn, siden en allerede har en hengende lem her på forumet. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 IRRITERER meg at det aldri skjer noe MLIA i mitt liv. Meg også! Jeg skal så poste noe der engang, og det skal være jævlig morsomt. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg er altså hengene lems motsetning/nemesis? Spennende. Og de som bruker "; )" er teit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg