Petter Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 jeg sier god natt for idag sov godt folkens i morgen skal jeg se om jeg har baller nok til og konfrontere hun ' aldri noen god ide på fylla. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 aldri noen god ide på fylla. Tull. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Nå går det litt fort for meg i svingene her. Folk poster jo for harde livet.Det gjelder å være kjapp i avtrekkeren her. Så var det dette med tøsing da.Hvem tøser? Jeg kommer bare med dårlig skjulte fornærmelser, jeg. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Nå tar jeg kvelden ihvertfall Nei L4r5, jeg gir ikke kvelden til deg Du får ta morningen istedenfor Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 jeg sier god natt for idag sov godt folkens i morgen skal jeg se om jeg har baller nok til og konfrontere hun ' aldri noen god ide på fylla. Do it nao! Du har drukket. Da er du ærligere. Nå tar jeg kvelden ihvertfall Nei L4r5, jeg gir ikke kvelden til deg Du får ta morningen istedenfor /skuffet Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg blir alltid veldig ærlig om nettene. Enda jeg ikke drikker, det er merkelig det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Så var det dette med tøsing da.Hvem tøser? Jeg kommer bare med dårlig skjulte fornærmelser, jeg. Du nei. Men de andre. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) naaw, jeg som hadde tenkt å prøve meg på L4r5 når jeg er dårlig og greier, funker sikkert dårlig det når noen allerede har kapret han. Hvem kan jeg legge inn aksjer hos da? Pinup? Herr Brun? Natrich? Velg meg, velg meg! Lemon, jeg velger deg! *håper på at Lemon hopper ut av en rød og hvit ball* Heiii Quake! Lyst til å varme meg litt? Så skuffa! Du kan kombinere meng med ganske mange, men Quakecry? naaw, jeg som hadde tenkt å prøve meg på L4r5 når jeg er dårlig og greier, funker sikkert dårlig det når noen allerede har kapret han. Hvem kan jeg legge inn aksjer hos da? Pinup? Herr Brun? Natrich? Velg meg, velg meg! Herr Brun er min eneste ene! Du er miiin, du! Edit: skulle ikke vi gå og legge oss? Heiii Quake! Lyst til å varme meg litt? Hvis du er jente så! Er du gutt kan du få et teppe. Hvis meg her og hvis meg der. Jeg er gutt. Endret 26. desember 2009 av Minus Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Nå går det litt fort for meg i svingene her. Folk poster jo for harde livet.Det gjelder å være kjapp i avtrekkeren her. Jeg skjønner dette.. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Lemon er min hu! Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Dæven Lemon, populær du! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Lemon er min hu! :!: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg skjønner dette..JEg er sikker på det er flere som hadde medt seg frivillig til å hjelpe deg til å øve avtrekkerfingeren din her. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Dæven Lemon, populær du! store pupper + manglende kjæreste = win Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Dæven Lemon, populær du!Hun hadde brukernavnet "hoppende bryster" tidligere. Go figure hvorfor hu er populær Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Herr Brun: Så du mener det er kjæresten min som gjør med upopulær? Får vel dumpe han da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Lemon er min hu!Det er godt du ikke lar virkeligheten stoppe deg fra å drømme. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Herr Brun:Så du mener det er kjæresten min som gjør med upopulær? Får vel dumpe han da. I guess you should Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Heiii Quake! Lyst til å varme meg litt? Hvis du er jente så! Er du gutt kan du få et teppe. Så du tar hva som helst bare det ikke har pikk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg