Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uff, akkurat kommet hjem fra byen. Skulle behersket meg litt mer ift. flaska ja, hallo doskål.

Haha, sånn kan det gå. Er bomullsvesten fortsatt ren og pen?

Vel, den ble avkledd, men nå har jeg den på meg. Jeg er ikke sikker på om jeg var delvis naken på vors, men det får så være. Det var i hvert fall hyggelig der. :D

Endret av Minus
Lenke til kommentar
For noe tull. Anfall påstår at jeg ikke skal drikke mer. Hun uttaler seg tydeligvis om ting hun ikke har peiling på. :yes:

 

Ikke utifra grunnen;)

Jeg hadde funnet det perfekte platået mellom påvirket og full.

 

Lars, Prøvd Baileys?
Har du prøvd å bli gjengvoldtatt av 17 overbolede negere? Det kan sikkert sammenlignes.

 

Edru jeg? neida :p Skål da folkens :D

Skål. Nå har jeg gått over til vann og eplejuice da

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

btw: jeg føler meg brukt. :(

Lenke til kommentar
For noe tull. Anfall påstår at jeg ikke skal drikke mer. Hun uttaler seg tydeligvis om ting hun ikke har peiling på. :yes:

 

Ikke utifra grunnen;)

Jeg hadde funnet det perfekte platået mellom påvirket og full.

 

Lars, Prøvd Baileys?
Har du prøvd å bli gjengvoldtatt av 17 overbolede negere? Det kan sikkert sammenlignes.

 

Edru jeg? neida :p Skål da folkens :D

Skål. Nå har jeg gått over til vann og eplejuice da

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

btw: jeg føler meg brukt. :(

gi meg noe og drikke som ikke har alkohol! fy faen lenge side jeg har vert så full :p

 

btw: jeg må lære meg og snakke med jenter jeg liker

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Det er kjempelett, bare si "hei, jeg heter X og jeg liker slike som deg" så er praten i gang.

For min del kan du legge på et lite tonn stamming, da er praten plutselig ikke i gang..

:fun:

Lenke til kommentar
gi meg noe og drikke som ikke har alkohol! fy faen lenge side jeg har vert så full :p

 

btw: jeg må lære meg og snakke med jenter jeg liker

Jeg regner med du vet hvor springen er.

 

 

Og det med å snakke med jenter er bare en mental sperre du må komme over. Er bare å hoppe i det og håpe på det beste.

Lenke til kommentar
gi meg noe og drikke som ikke har alkohol! fy faen lenge side jeg har vert så full :p

 

btw: jeg må lære meg og snakke med jenter jeg liker

Jeg regner med du vet hvor springen er.

 

 

Og det med å snakke med jenter er bare en mental sperre du må komme over. Er bare å hoppe i det og håpe på det beste.

 

Springen er nede, men det er langt og gå..

 

ja jenter som en liker veldig godt er noe rart. kan snakke om alt annet null stress, men ikke følser--

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
For noe tull. Anfall påstår at jeg ikke skal drikke mer. Hun uttaler seg tydeligvis om ting hun ikke har peiling på. :yes:

 

Ikke utifra grunnen;)

Jeg hadde funnet det perfekte platået mellom påvirket og full.

Buuuuuuuullshit! Det var en grunn til at jeg tok flaska fra deg. Tenkt på det?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...