Tunky Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg så Avatar her om dagen. Den var bra. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Når vi snakker om film... Prøvde å få mamma til å se Chihiro og heksene etter at hun har mast om å få se den. Hun holdt i nøyaktig 46 minutter og 21 sekunder før hun sovna. Vi skal visstnok se resten i morra. Hvordan kan man sovne under den.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 den filmen er jo helt konge! hadde tenkt å kjøpe den til foreldra mine til jul sia de ser for lite bra filmer men fant den faktisk ikke når jeg titta. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Den er jo fantastisk! Da har jeg vært på byen, og møtt mange gamle klassekamerater. Det var kos, og jeg må konsentrere meg om å ikke skrive feil. Savner madammen, da =P Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Har vel ikke kommet på DVD / BD enda. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Når vi snakker om film... Prøvde å få mamma til å se Chihiro og heksene etter at hun har mast om å få se den. Hun holdt i nøyaktig 46 minutter og 21 sekunder før hun sovna. Vi skal visstnok se resten i morra. Hvordan kan man sovne under den.. De eneste gangene jeg har klart det er når jeg er full, og allerede stuptrøtt. Da sovner jeg temmelig kjapt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hvis du vil dø, hvordan skal vi få dratt på kino sammen?Du skal dra med deg liket mitt inn på kinosalen? Jeg tror det blir for slitsomt, og jeg troor du kommer til å få endel rare blikk fra folk. For å ikke snakke om lukta hvis jeg dør nå, og vi skal dra på kino når du kommer deg hjem igjen Aner ikke hva vi skal se, nye Sherlock Holmes virker litt skøy, men får sjekke kinoplanen når vi har mer konkrete planer. I see dead people everywhere..Jau, hadde tenkt til å se den men så..jah..anyhur.. Når vi snakker om film... Prøvde å få mamma til å se Chihiro og heksene etter at hun har mast om å få se den. Hun holdt i nøyaktig 46 minutter og 21 sekunder før hun sovna. Vi skal visstnok se resten i morra.Ikke lett å tvinge anime på gamlinger. Biril: Gløgg er AWESOME! Basta!Kjeften,du er teit! BASTARD! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Har vel ikke kommet på DVD / BD enda. chihiro du mener? for den har finnes på dvd ganske lenge Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Har vel ikke kommet på DVD / BD enda. chihiro du mener? for den har finnes på dvd ganske lenge Doh, leste om Avatar først Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Den er jo fantastisk! Da har jeg vært på byen, og møtt mange gamle klassekamerater. Det var kos, og jeg må konsentrere meg om å ikke skrive feil. Savner madammen, da =P haha. YES du er FULL! Gleder meg til du ringer... best du fyllesnakker og snøvler litt.. hihi:P Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hun er håpløs. Jeg har skrytt masse av den, så hun har liksom gleda seg til å se den. Men så skal vi liksom begynne å se film klokka ett om natta... Inget sjakktrekk. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Er det forventningspresset you know... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Bare jeg som ikke kan åpne Prisguiden? Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg så Avatar her om dagen. Den var bra. Jeg mislikte den intenst. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Uff, akkurat kommet hjem fra byen. Skulle behersket meg litt mer ift. flaska ja, hallo doskål. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Uff, akkurat kommet hjem fra byen. Skulle behersket meg litt mer ift. flaska ja, hallo doskål. Haha, sånn kan det gå. Er bomullsvesten fortsatt ren og pen? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Edru jeg? neida Skål da folkens Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Bare jeg som ikke kan åpne Prisguiden? Funker fet her. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Tities like a woman, Tities like a woman,Tities like a woman, Tities like a woman,Tities like a woman, Tities like a woman,Tities like a woman, Tities like a woman,Tities like a woman, Tities like a woman,Tities like a woman, Tities like a woman,Tities like a woman, Tities like a woman,Tities like a woman, Tities like a woman,Tities like a woman, Tities like a woman, NANANNANA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg