Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei folkens. Hva skjer her da?

Jeg kjeder meg noe helt inni ---

Sitter å hører på Elvira Nicolaisen og drikker gløgg, så sånn sett skulle jeg jo hatt det helt topp, men jeg er alene, og akuratt nå er det veldig kjedelig. Noen som har noe artig å fortelle kanksje?? :D

Lenke til kommentar
Ville du kalle urin (med parably)på glass for en drink?

(selvføgelig ville du det,dumt spørsmål å stille på et forum)

Jeg liker folk som stiller spørsmål og svare på de samtidig, er så kjekt ^__^

Hva tror dere om å sende en pc via flyet som et kolli eller la posten ta hånd om den? :S

Posten sin må jeg ut med 10-25 kg: Kr. 224,- mens tar jeg den med på flyet må jeg slite med den til evenes, fra gardermoen->Oslo og så til ås :S

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
En latterlig påstand.
Ja, ikke sant? Spørsmålet er bare om det skal bli whisky, jäger, tequila, drambuie, calvados, cognac eller akevitt.

I'm a whiskey-man myself. Tequila i desember høres bare feil ut.

Sparer tid vett :cool:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Hva tror dere om å sende en pc via flyet som et kolli eller la posten ta hånd om den? :S

Posten sin må jeg ut med 10-25 kg: Kr. 224,- mens tar jeg den med på flyet må jeg slite med den til evenes, fra gardermoen->Oslo og så til ås :S

Jeg ville bare sendt den i posten, men tatt disker som håndbagasje, og eventuelt cpu-kjøler.

Lenke til kommentar
Jeg ville bare sendt den i posten, men tatt disker som håndbagasje, og eventuelt cpu-kjøler.
Ja...bare diskene gjør at jeg måtte ha betalt overvekt på det "lille" kabinettet. Kjøleren går ingen veier så det trenger jeg ikke å tenke på :p

Skal sende masse stuff allerede nedover ifra kjelleren til fattern...fatter ikke at en lagrer på så faens mye unødvendig hele tiden :wallbash:

Lenke til kommentar

er neeeeesten så jeg må gå å lage meg litt gløgg.

men bare nesten da :)

Edit: "hippe" foreldre er litt morsomt :p merker at tanta mi prøver å være det litt innimellom når vi er hos de, eller som før i dag når vi var ute hele gjengen hos farmor og farfar :p

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...