Ördög Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Dragon Age: Origins eller Left 4 Dead 2 kanskje? Jeg kan forresten overgå Mikkel sitt tilbud, for om du gir det til meg får du nemlig god samvittighet fordi du har gledet en annen person Endret 25. desember 2009 av Ördög Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Noen som har tips til spill jeg kan bytte COD:MW2 i? Du kan gi det til meg og få en klem i retur Haha! Egentlig, ja. Er såpass overasket over gavene i år! Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Vil ha MW2, men spillet er jo for dyrt enda Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Skal jeg le eller grine av at ei vennine tilsetter Fanta Orange i øl Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Skal jeg le eller grine av at ei vennine tilsetter Fanta Orange i øl Du skal vri deg i fortvilelse Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Når jeg var fjortis(på din alder) drakk jeg øl og appelsin juice. Smakte godt. Min bror fikk kun en gave i år da. Sjokolademarsipan.(pluss penger) Endret 25. desember 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Å fy faen. Laga akkuat fritert kyllingfilet m/pommes frittes. Krydra godt. Med krydderblandingen fattern kjøpte i afrika. "Mother in law" står det på etiketten. Og den var akkurat så sinna som den høres ut som. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Når jeg var fjortis(på din alder) drakk jeg øl og appelsin juice. Smakte godt. Drakk vin og appelsin juice som fjortenåring. Smakte greit faktisk, om ikke direkte godt. Desverre fungerte det som brekkmiddel, noe jeg erfarte senere den kvelden. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Vin og appelsinjuice er faktisk en drink om jeg ikke tar feil, noe jeg tror jeg ikke gjør at this point. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Vin og appelsinjuice er faktisk en drink om jeg ikke tar feil, noe jeg tror jeg ikke gjør at this point. Hvem er det som bestemmer hva som er en drink og ikke en drink, i grunn? Hvis du drikker det, og det inneholder alkohol, er det en drink. Hvorvidt den er god, eller særlig vanlig, er en annen sak. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Skal jeg le eller grine av at ei vennine tilsetter Fanta Orange i øl Du skal vri deg i fortvilelse Sannhetens ord. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Vin og appelsinjuice er faktisk en drink om jeg ikke tar feil, noe jeg tror jeg ikke gjør at this point. Hvem er det som bestemmer hva som er en drink og ikke en drink, i grunn? Hvis du drikker det, og det inneholder alkohol, er det en drink. Hvorvidt den er god, eller særlig vanlig, er en annen sak. Jojo, men de selger det hvertfall visse steder da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Vin og appelsinjuice er faktisk en drink om jeg ikke tar feil, noe jeg tror jeg ikke gjør at this point. Hvem er det som bestemmer hva som er en drink og ikke en drink, i grunn? Hvis du drikker det, og det inneholder alkohol, er det en drink. Hvorvidt den er god, eller særlig vanlig, er en annen sak. Er vel en komite. Forskjell på offisiell drink, og uoffisell vett. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 En drink er en drink... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) For noe tull. Anfall påstår at jeg ikke skal drikke mer. Hun uttaler seg tydeligvis om ting hun ikke har peiling på. Endret 25. desember 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Ville du kalle urin (med parably)på glass for en drink? (selvføgelig ville du det,dumt spørsmål å stille på et forum) For noe tull. Anfall påstår at jeg ikke skal drikke mer. Hun uttaler seg tydeligvis om ting hun ikke har peiling på. En latterlig påstand. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Ville du kalle urin (med For noe tull. Anfall påstår at jeg ikke skal drikke mer. Hun uttaler seg tydeligvis om ting hun ikke har peiling på. En latterlig påstand. Jeg liker å ha sex med en som ikke er alt for full til å gjøre noe som helst. Endret 25. desember 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Er ikke sangria vin med juice eller noe? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 En latterlig påstand.Ja, ikke sant? Spørsmålet er bare om det skal bli whisky, jäger, tequila, drambuie, calvados, cognac eller akevitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg