Aleks Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Ååå, jeg har lyst på alt på denne siden!! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 "Kan jeg by deg på en drink?" Det er slikt som funker. "Vil heller ha pengene". Svar som funker... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg tror faktisk ikke at jeg har vært i julestemning overhodet denne jula. Jaja, halve familien har jo hatt omgangssyka, så er ikke så rart. Jeg for min del er heldigvis bare kvalm og forkjølet. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg tror faktisk ikke at jeg har vært i julestemning overhodet denne jula. Jaja, halve familien har jo hatt omgangssyka, så er ikke så rart. Jeg for min del er heldigvis bare kvalm og forkjølet. "Din kjærlighet til familien er som diarè. Vanskelig å holde tilbake" Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Var poenget å være morsom? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg tror faktisk ikke at jeg har vært i julestemning overhodet denne jula. Jaja, halve familien har jo hatt omgangssyka, så er ikke så rart. Jeg for min del er heldigvis bare kvalm og forkjølet. "Din kjærlighet til familien er som diarè. Vanskelig å holde tilbake" Haha Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Var poenget å være morsom? Ja Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Bedre lykke neste gang da. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Veldig seriøs man skulle være idag da? Hva sysler folket tiden med? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Åja, var det ikke morsomt, antar jeg trekker tilbake at jeg lo da.. Folk er forskjellige og det er unødvendig og kommentere og lage dårlig stemning bare fordi du ikke likte det. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Skal etterhvert ha mer julemat og drikke samt kansje lese litt bøker som vanket til julen i år. Du da? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Bedre lykke neste gang da. Humor er subjektivt. hvis du ikke synes noe er morsomt, så hold kjeft. Andre folk gjør det sannsynligvis. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Glimti fikk ikke den rosa dildoen han ønska seg til jul. Så han er litt sur nå Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 jeg har spillt en del av alle prince of persia, siden det kosta så lite her forleden, men må si jeg er litt skuffa ellers så bare eter jeg og er med familien og venner Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Var poenget å være morsom? Faktisk, den der var morsom. Eller som bestefaren min sa til faren min når han fikk vite at han var skikkelig spysjuk i går: "Du trenger ihvertfall ikke være redd for å legge på deg i jula" Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Var poenget å være morsom? Faktisk, den der var morsom. Eller som bestefaren min sa til faren min når han fikk vite at han var skikkelig spysjuk i går: "Du trenger ihvertfall ikke være redd for å legge på deg i jula" Aaaah, good times. Mutra sa det samme når jeg sa jeg hadde gått ned 20 kilo og. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Bedre lykke neste gang da. Humor er subjektivt. hvis du ikke synes noe er morsomt, så hold kjeft. Andre folk gjør det sannsynligvis. Siden du bare er interessert i å krangle foreslår jeg at du holder kjeft selv! Glimti fikk ikke den rosa dildoen han ønska seg til jul. Så han er litt sur nå Ikke skyv dine egne ønsker over på andre. Eller som bestefaren min sa til faren min når han fikk vite at han var skikkelig spysjuk i går:"Du trenger ihvertfall ikke være redd for å legge på deg i jula" Den var nå god. Hva svarte faren din? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Eller som bestefaren min sa til faren min når han fikk vite at han var skikkelig spysjuk i går:"Du trenger ihvertfall ikke være redd for å legge på deg i jula" Den var nå god. Hva svarte faren din? Han lo. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg har ikke tatt en røyk i hele dag. Sånn går det når du absolutt må henge med familien hele tiden. Vurderer å "ta en liten tur ut og få litt frisk luft". Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Hva sysler folket tiden med?Spiser Biltong og surfer suspekte sider Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg