Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig, men i følge meg så skal du ha et ganske bra utseendet og utstråling for å slå igjennom med "Jeg mistet nr mitt, kan jeg få ditt?" Hvis du byr på en drink så er det vanskeligere å si nei, og man får vist personligheten sin, noe som til slutt er det viktigste.

Lenke til kommentar

Søstera mi ringte for ca. 20 min siden min mor og fortalte gråtende i tlf at hun hadde akkurat kræsjet og visste ikke hva ho skulle gjøre. Vi i huset ble selvfølgelig jævlig nervøse fordi vi ikke visste hvor ille dete var............. mamma og pappa dro ut, og de kom tilbake nå.. bilen fikk noen stygge skrammer, men dæven, nervøs jeg ble.. man vet aldri..

Lenke til kommentar
Jeg og broderen koser oss med Commandos 2 over LAN. Herlig spill, men sykt vanskelig.

Hils Xeratul fra meg! :D

Selvfølgelig, men i følge meg så skal du ha et ganske bra utseendet og utstråling for å slå igjennom med "Jeg mistet nr mitt, kan jeg få ditt?" Hvis du byr på en drink så er det vanskeligere å si nei, og man får vist personligheten sin, noe som til slutt er det viktigste.

Jeg syns ikke det hjelper å by på drink heller jeg, får bare negative responser uansett. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...