Eirik Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 "Du er så søt at et kyss gir meg diabetes." Nesten det dårligste, kun etterfulgt av "gjorde det vondt blablabla engel falt ned eller noe sånt".. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg og broderen koser oss med Commandos 2 over LAN. Herlig spill, men sykt vanskelig. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Det handler om hvordan du sier det, og timing. SirHartge: When did you return? Har ikke du vært borte fra forumet, ehh, en liten stund? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Min kjærlighet til deg er som en diare, umulig å holde tilbake. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Det handler om hvordan du sier det, og timing. SirHartge: When did you return? Har ikke du vært borte fra forumet, ehh, en liten stund? Har vært borte en 2-3 år faktisk.. Godt å være tilbake;) Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Min kjærlighet til deg er som en diare, umulig å holde tilbake. Der ja, perfekt. "Kan jeg by deg på en drink?" Det er slikt som funker. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Pinup: Hva som funker varierer da, avhengig av mye rart. Setting osv., men ikke minst både mottaker og avsender. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Herr brun: hadde du et annet nick før? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Selvfølgelig, men i følge meg så skal du ha et ganske bra utseendet og utstråling for å slå igjennom med "Jeg mistet nr mitt, kan jeg få ditt?" Hvis du byr på en drink så er det vanskeligere å si nei, og man får vist personligheten sin, noe som til slutt er det viktigste. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Herr brun: hadde du et annet nick før? En kort periode for temmelig nøyaktig to år siden, ja. Men stort sett ikke. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Les tråden, det er mye å lære:) Herr Brun: Da er jeg usikker på om jeg husker nicket ditt Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Søstera mi ringte for ca. 20 min siden min mor og fortalte gråtende i tlf at hun hadde akkurat kræsjet og visste ikke hva ho skulle gjøre. Vi i huset ble selvfølgelig jævlig nervøse fordi vi ikke visste hvor ille dete var............. mamma og pappa dro ut, og de kom tilbake nå.. bilen fikk noen stygge skrammer, men dæven, nervøs jeg ble.. man vet aldri.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg og broderen koser oss med Commandos 2 over LAN. Herlig spill, men sykt vanskelig. Hils Xeratul fra meg! Selvfølgelig, men i følge meg så skal du ha et ganske bra utseendet og utstråling for å slå igjennom med "Jeg mistet nr mitt, kan jeg få ditt?" Hvis du byr på en drink så er det vanskeligere å si nei, og man får vist personligheten sin, noe som til slutt er det viktigste. Jeg syns ikke det hjelper å by på drink heller jeg, får bare negative responser uansett. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Nesh da, ikke når du møter en som er rett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Min kjærlighet til deg er som en diare, umulig å holde tilbake. Beste jeg har hørt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Nesh da, ikke når du møter en som er rett. Vanskelig å møte den rette i så fall Prøvd å spandere drinker på forskjellige jenter og kvinner i Oslo, Trondhjem, Stavanger, USA, samt på Steinkjer og på Orkanger Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Til flere man møter, til større er sjansen for at man treffer den rette. OG hvem har sagt man har funnet den rette når man har truffe den rette? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Verste sjekketriks: Bena dine er så vakre, jeg vil kalle det vensre for julen og det høyre for nyttår. Skal vi møtes i romjulen? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 "Tror du på kjærlighet ved første blikk, eller skal jeg gå forbi en gang til?" funker. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Det er ikke sånn at det må være en rett heller. Jeg tror det er flere rette der ute ; ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg