Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg liker generelt ikke sjømat så nei takk til lutefisk. :sick::yucky:

Bra at du skrev "generelt" eller så hadde jeg flydd i taket. Folk som ikke liker fisk fordi de en gang har fått en dårlig kokt torsk full av bein, gjør meg forbanna. Det er som å si at man skal bli vegeterianer fordi man ikke liker indrefilet. Sjømat byr på utrolig mange forskjellige smaker, man kan spise en ny rett hver dag resten av sitt liv uten å ha smakt på alt.

Glimti, selv om du "generelt" ikke liker sjømat, anbefaler jeg deg å smake på det du ikke har smakt. Jeg smaker alltid på nye ting. Er alltid redd for å gå glipp av noe. Det er ikke verdens undergang om jeg smaker på noe jeg ikke liker. Det er kanskje derfor jeg er utrolig lite kresen. Kjenner faktisk ikke mange som er mindre kresne enn meg. Av absolutt alt jeg har smakt kommer jeg bare på noen få ting jeg ikke liker: fullkornsbrød, tyttebærsyltetøy, semulegryn og endel forskjellige sære oster jeg ikke husker navnet på.

Du kan bli så forbanna du bare vil.

Etter det jeg har smakt av søppel som kalles sjømat så smaker jeg ikke på en eneste ny ting av det lenger!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...