Datasmurf Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Det er legge en i bakken, ta å gni snø i ansiktet til personen, samtidig som å dytte litt neddi nakke og hals. Baske altså. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Nå er jeg SYKT kald, vært ute og akt med en niåring som ikke fatter at om han kaster snø på meg så får han igjen. Når jeg da kryner han, så har jeg plutselig to av mine brødre på meg, en på 20 og en på 24. Ble jeg kald? Ble jeg krynt? JA. Haha... :!: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Nå venter man bare på at man kan skyte fyrverkeri?? Venter på fylla så klart Alle barn fra 12 år og oppover Sånn ellers er jeg enig i at basing er å hoppe rundt og leke i sneen ^^ Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg liker generelt ikke sjømat så nei takk til lutefisk. Bra at du skrev "generelt" eller så hadde jeg flydd i taket. Folk som ikke liker fisk fordi de en gang har fått en dårlig kokt torsk full av bein, gjør meg forbanna. Det er som å si at man skal bli vegeterianer fordi man ikke liker indrefilet. Sjømat byr på utrolig mange forskjellige smaker, man kan spise en ny rett hver dag resten av sitt liv uten å ha smakt på alt. Glimti, selv om du "generelt" ikke liker sjømat, anbefaler jeg deg å smake på det du ikke har smakt. Jeg smaker alltid på nye ting. Er alltid redd for å gå glipp av noe. Det er ikke verdens undergang om jeg smaker på noe jeg ikke liker. Det er kanskje derfor jeg er utrolig lite kresen. Kjenner faktisk ikke mange som er mindre kresne enn meg. Av absolutt alt jeg har smakt kommer jeg bare på noen få ting jeg ikke liker: fullkornsbrød, tyttebærsyltetøy, semulegryn og endel forskjellige sære oster jeg ikke husker navnet på. Du kan bli så forbanna du bare vil. Etter det jeg har smakt av søppel som kalles sjømat så smaker jeg ikke på en eneste ny ting av det lenger! Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Hva slags fyverkeri er det som er lov i år egentlig? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Hva med reker, Glimti? Jeg elsker reker. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg hater reker! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Hva slags fyverkeri er det som er lov i år egentlig? Bakkefyrverkeri og bomber / batterier. :/ Jeg savner raketter ... Jeg hater reker! Jeg også. Og andre krepsdyr, eww. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Så ingen pinneraketter ? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Så ingen pinneraketter ? Korrekt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Veldig. Ser ut som at jeg må ta noen kurs og få sertifisering for å lage mine egne pinneraketter Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Æsj... KAn ikke noen gi meg et gavekort på stockroom? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 På hva? Gidder ikke google Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 En amerikansk webshop som spesialiserer seg i, vel... sengeutstyr. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Du er sikker på at du ikke mente male.stockroom.com Lars? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Du er sikker på at du ikke mente male.stockroom.com Lars? Ja, det er jeg sikker på at jeg ikke mente. Var nok den normale avdelingen deres jeg tenkte på. Ikke Male-avdelingen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Ah. Slike saker. Jaså ja, ja ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg