Balli Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 hahaha, vi skal vist ha taco i dag vi litt av en julemat :!: Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 julelunsj her snart Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Nå må dere sette dere ved bordet! Tits is lutefisk tiem Æsj Verdens beste måte å tilberede lutefisk: Man tar frem et godt stykke lutefisk, en stekepanne og margarin. Så slår man på ovnen og venter til margarinet er nøttebrunt i panna. Ta lutefisken. Og kast den. Så tar du et stykke god biff og legger i panna. Stek den 2-4 minutter på hver side og server. Forresten. Jeg har et kort spørsmål om Gmail. Hotmail har sån at de sletter kontoen din etter 30 dager med inaktivitet. Har gmail en tilsvarende grense? Har akkurat oppretta en sekundær epostkonto på gmail, men regner ikke med å bruke den til alt mulig så kan variere litt hvor lang tid det går mellom hver gang jeg sjekker den liksom. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 L4r5, den var så genial at jeg stjal den og postet den på veggen min på face. Tusen takk, dagens den der for meg, altså! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Har ikke merka noe til det, har flere kontoer, både hos hotmail og gmail, og noen av dem har ikke vært brukt på tre-fire måneder, og da jeg logga på i sted for å sjekke om det du sier stemmer, var de der enda Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 L4r5, den var så genial at jeg stjal den og postet den på veggen min på face. Tusen takk, dagens den der for meg, altså!Har stjelt den et eller annet sted selv. Har ikke merka noe til det, har flere kontoer, både hos hotmail og gmail, og noen av dem har ikke vært brukt på tre-fire måneder, og da jeg logga på i sted for å sjekke om det du sier stemmer, var de der enda Okay. Good to know. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Verdens beste måte å tilberede lutefisk: Man tar frem et godt stykke lutefisk, en stekepanne og margarin. Så slår man på ovnen og venter til margarinet er nøttebrunt i panna. Ta lutefisken. Og kast den. Så tar du et stykke god biff og legger i panna. Stek den 2-4 minutter på hver side og server. Johan Golden i Misjonen anyone? Endret 25. desember 2009 av Mchansern Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Johan Golden i Misjonen anyone? Godt mulig. Er ikke der jeg har den fra hvertfal. Leste den her på forumet tror jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Blir digg å feste som nisse i jula, må si det, selv om jeg føler meg 25 år eldre med denne fargen Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Forresten. Jeg har et kort spørsmål om Gmail. Hotmail har sån at de sletter kontoen din etter 30 dager med inaktivitet. Har gmail en tilsvarende grense? Har akkurat oppretta en sekundær epostkonto på gmail, men regner ikke med å bruke den til alt mulig så kan variere litt hvor lang tid det går mellom hver gang jeg sjekker den liksom. Det tviler jeg på. Jeg oppretta min i 2005. Var nesten ubrukt fram til i høst. Den vart itj' sletta. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Herr Brun: "Innlegg må skrives på norsk, svensk, dansk eller engelsk. SMS-/leet-språk og dialekt er forbudt, det samme gjelder slang. Overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er forbudt. " :) :D ;) :love: Endret 25. desember 2009 av Minus Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Vel, jeg fikk biff uansett . Takler ikke den forbanna fisken Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Lol. Herr Brun:"Innlegg må skrives på norsk, svensk, dansk eller engelsk. SMS-/leet-språk og dialekter forbudt, det samme gjelder slang. Overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er forbudt. " Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Nesj, vurdere frokost da mon tro? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 God morgen, og god jul til alle redbullelskende! God formiddag/middag. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Lol. Herr Brun:"Innlegg må skrives på norsk, svensk, dansk eller engelsk. SMS-/leet-språk og dialekter forbudt, det samme gjelder slang. Overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er forbudt. " # Skrivefeil skal ikke påpekes i tråden. Send heller en vennlig pm til vedkommende. # Mener du tråden eller innlegg i tråden strider mot retningslinjene så ikke skriv dette i tråden, men benytt gjerne rapporteringsfunksjonen. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg skjønner ikke hva alle har i mot lutefisk. Jeg har inntrykk av at "alle" hater det uten å i det hele tatt å ha smakt det. Mange som ikke liker lutefisk, har også fått servert den feil. Smakte det for første gang for en uke siden, og jeg elsket det. Jeg la fordommene til side og smakte på det helt objektivt. Var utrolig godt. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg liker generelt ikke sjømat så nei takk til lutefisk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg skjønner ikke hva alle har i mot lutefisk. Jeg har inntrykk av at "alle" hater det uten å i det hele tatt å ha smakt det. Mange som ikke liker lutefisk, har også fått servert den feil. Smakte det for første gang for en uke siden, og jeg elsket det. Jeg la fordommene til side og smakte på det helt objektivt. Var utrolig godt.Jeg har testet det flere ganger. Prøvd å se om det går an. Men det er bare ikke godt imho. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg