j-- Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg vil ikke i familieselskap, og det er for sent å spille syk nå. Faen! Hvis du skriker "nææh, mensensmerter og blodsprut, ææææsj" slipper du sikkert unna, eller? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Siden spillet som lissom skule være kåret til et av de beste i 2009 så må jeg spørre hva de anmelderene gikk på når de omtalte driten... Dragon Age Origins = FAIL. Nå skal jeg lese bok jeg fikk til jul Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg vil ikke i familieselskap, og det er for sent å spille syk nå. Faen! Hvis du skriker "nææh, mensensmerter og blodsprut, ææææsj" slipper du sikkert unna, eller? Neppe. De hadde dratt meg med bare for å være onde. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Sånn! Nå kan den jævla familien bare komme. Har på meg t-skjorte jeg fikk i går (som er über awesome), bjørn borg-boxer jeg fikk i går, pluss awesome parfyme jeg fikk i går. Endret 25. desember 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Njaaa, hodepinen har begynt å gå over, men ganske så tung i kroppen fortsatt. Slik går det når det er åpen bar. Samme her, men drakk ikke en dråpe alkohol. Rart, egentlig. Bruker ihvertfall å ta meg et drammeglass eller to med jäger Så, hva er opp? Dæven. Jeg ga etter for vinen, som alltid.. Etter den søte kløe kommer den sure svie Hmm, skal nyttårsforsettet mitt i år være å bruke flest mulig ordtak, gjerne i feil sammenheng? Fjorårets løfte om å bruke mer penger på klær gikk egentlig ganske greit @Lenne: Nååh, dåkåj liten pike :'( Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg vil ikke i familieselskap, og det er for sent å spille syk nå. Faen! Hvis du skriker "nææh, mensensmerter og blodsprut, ææææsj" slipper du sikkert unna, eller? Neppe. De hadde dratt meg med bare for å være onde. Kondolerer. Virkelig. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jag har mensvärk. Noen som husker den filmen fra sverige ? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Ser ikke på sånne svenske filmer =))) Lenke til kommentar
Olum Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Noen som vet hva en .ogg-fil er? Kan bare åpne dem i VLC, men skulle så gjerne hatt dem i iTunes. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/Ogg gadd jeg å lese og forstå det? nej Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 olum: http://www.vorbis.com/ Det er ogg vorbis, og er et lydformat bygget rundt åpen kildekode. Bedre lydkvalitet per kbps i forhold til MP3 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Så jeg må konvertere det for å få det inn i iTunes? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Så jeg må konvertere det for å få det inn i iTunes? Vil tro du kan google litt der for å finne et svar. Vil tro "play ogg files in itunes" vil gi deg mange svar. Det er lov å prøve før du stiller spørsmål, veit du Lenke til kommentar
Olum Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Drive og leter litt rundt nå, men dette forumet er så mye greiere enn google. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) (...) Bedre lydkvalitet per kbps i forhold til MP3 Det er selvsagt helt relativt til bitrate, kildemateriale og typen codec brukt for MP3-formatet. Så jeg må konvertere det for å få det inn i iTunes?Nei, du kan bruke XiphQT for å spille av Ogg Vorbis i iTunes. Du kan også omkode dem, men da forringer du kvaliteten om du ikke velger et tapsfritt format slik som Apple Lossless. Endret 25. desember 2009 av fargoth Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) (...) Bedre lydkvalitet per kbps i forhold til MP3 Det er selvsagt helt relativt til bitrate, kildemateriale og typen codec brukt for MP3-formatet. Kilden er vel ikke så viktig, så lenge den er godt mastret og holder 44,1khz 16bits oppløsning. eller bedre. Studerer man en ~128kbps vbr (lame) MP3 mot en ~128kbps Ogg (-q5) så er det vel liten tvil om hvilket format som vil komme best ut. [Kilde #1] [Kilde #2]. Ved høyere bitrate gjevner deg seg nok litt mer ut. Endret 25. desember 2009 av clvñ Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Nå må dere sette dere ved bordet! Tits is lutefisk tiem Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Nå må dere sette dere ved bordet! Tits is lutefisk tiem Æsj Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Spiser ikke fisk i geleform ;D Tror jeg stikker på Esso og kjøper burger til Hylo nå. Kanskje. Endret 25. desember 2009 av clvñ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg