Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Det ble seint i går? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Julaften var herlig, det er bare dagen i dag som får svi. I tillegg kommer nevøen min hit i dag, og vi skal ... ake og base og lage snømann. Til vanlig ville jeg jublet av glede, men idag..? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Lockdog: aac gir best resultat; men husk at ikke alle standalone-mp3-spillere støtter det. mp3-encoderen til apple er ikke akkurat bestesort, så unngå den om du ikke har bruk for mp3 f.eks i bil eller på en portabel mp3-spiller. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Det skal kun brukes på ipod, så da går jeg for aac Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Julaften var herlig, det er bare dagen i dag som får svi. I tillegg kommer nevøen min hit i dag, og vi skal ... ake og base og lage snømann. Til vanlig ville jeg jublet av glede, men idag..? Litt frisk luft ordner alt. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Woho Dragon Age Origins er 80% ! Can't wait, det var julegave fra TPB Lenke til kommentar
Minus Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 God morgen, og god jul til alle redbullelskende! Jeg er helt usannsynlig trøtt, måtte legge meg og sove i to timer etter frokost.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 god kuk ja snart er det bort til farmor og farfar med resten av familien å eta mat. skal bli digg. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 God morgen, og god jul til alle redbullelskende! Jeg er helt usannsynlig trøtt, måtte legge meg og sove i to timer etter frokost.. Good Morning Sunshine Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 God morgen, og god jul til alle redbullelskende! Jeg er helt usannsynlig trøtt, måtte legge meg og sove i to timer etter frokost.. Heldigvis er foreldrene mine greie med julefrokosten, de gjør den nemlig om til en julelunsj. Vi skal spise straks. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 God morgen, og god jul til alle redbullelskende! Jeg er helt usannsynlig trøtt, måtte legge meg og sove i to timer etter frokost.. Heldigvis er foreldrene mine greie med julefrokosten, de gjør den nemlig om til en julelunsj. Vi skal spise straks. Fyllesyk? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Njaaa, hodepinen har begynt å gå over, men ganske så tung i kroppen fortsatt. Slik går det når det er åpen bar. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Njaaa, hodepinen har begynt å gå over, men ganske så tung i kroppen fortsatt. Slik går det når det er åpen bar. Hehe, kan jeg tenke meg xD Lenke til kommentar
Minus Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Njaaa, hodepinen har begynt å gå over, men ganske så tung i kroppen fortsatt. Slik går det når det er åpen bar. Bruker normalt aldri å si ønske noen god bedring når hodepinen er selvpåført, men nå er det jul.. God bedring! Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Haha, takker! Hva er msnnicket ditt, Minus? Can't find you. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 God morgen. Nå fikk jeg beskjed om at slekta kommer brasende inn her snart og vi skal spise svær frokost, så nå jeg kle på meg. : O Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Njaaa, hodepinen har begynt å gå over, men ganske så tung i kroppen fortsatt. Slik går det når det er åpen bar. Samme her, men drakk ikke en dråpe alkohol. Rart, egentlig. Bruker ihvertfall å ta meg et drammeglass eller to med jäger Så, hva er opp? Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg vil ikke i familieselskap, og det er for sent å spille syk nå. Faen! Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Njaaa, hodepinen har begynt å gå over, men ganske så tung i kroppen fortsatt. Slik går det når det er åpen bar. Samme her, men drakk ikke en dråpe alkohol. Rart, egentlig. Bruker ihvertfall å ta meg et drammeglass eller to med jäger Så, hva er opp? Dæven. Jeg ga etter for vinen, som alltid.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg