Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lars, du Lars... Vi vet godt, begge to, hva som er old her... :p
Mora di?

---------

In other news: Vet det er en rar tanke, men det slo meg plutselig; jeg lurer på hvordan det hadde sett ut om noen hadde blitt voldtatt av en usynlig mann. Noen andre som har tenkt sånne rare tanker?

Lenke til kommentar
Det som skremmer meg er at du velger å tenke at hun blir voldtatt, i stedet for å bare ha normal sex med en usynlig mann...
Mener du "skremt" eller "tent"?

Da var det bare 1 år til neste gang.
Ja, jula kommer bare en gang i året den. Påske derimot kommer hvert eneste år.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Det som skremmer meg er at du velger å tenke at hun blir voldtatt, i stedet for å bare ha normal sex med en usynlig mann...
Mener du "skremt" eller "tent"?

Jeg tror han mente "tent". :wee:

Kom igjen, bare innrømm det!

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
For å sitere en psykisk utviklingshemmed som mamma jobbet med om sin egen mor: "Hælvettes kjærring,ho har bursdag kvært et jævla år!"
Psykisk utviklingshemmede (bruker man fortsatt den betegnelesen btw?) kan være artige. En venninne av mora mi hadde en artig opplevelse med en slik en. De stod i en heis og så sa hun "Fint vær i dag?" hvorpå nevnte person fikk totalt anfall. Det var jo ikke noe vær inne i heisen!
Lenke til kommentar
For å sitere en psykisk utviklingshemmed som mamma jobbet med om sin egen mor: "Hælvettes kjærring,ho har bursdag kvært et jævla år!"
Psykisk utviklingshemmede (bruker man fortsatt den betegnelesen btw?) kan være artige. En venninne av mora mi hadde en artig opplevelse med en slik en. De stod i en heis og så sa hun "Fint vær i dag?" hvorpå nevnte person fikk totalt anfall. Det var jo ikke noe vær inne i heisen!
Tjaa...en gjør vel kanskje det. Noen bruker Downs-syndom men det er ikke riktig på alle sammen heller så..jah..jeg bruker iallefall PU så får det være så politisk ukorrekt som bare det.
Lenke til kommentar
Tjaa...en gjør vel kanskje det. Noen bruker Downs-syndom men det er ikke riktig på alle sammen heller så..jah..jeg bruker iallefall PU så får det være så politisk ukorrekt som bare det.
Ja, jeg kaller fortsatt en spade for en spade og en neger for en neger.
Lenke til kommentar
Ja, jeg kaller fortsatt en spade for en spade og en neger for en neger.
Ikke sant,snakke ifra levra er bedre en å snakke rundt grøtfatet :ermm:

*lete etter åpningstider for postkontoret*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...