Joakim Skurk Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Nytt for meg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Hahaha! Detter GENIALT! http://twitter.com/newlywedsontjob Ja, men er det ikke litt old nå? Lars, du Lars... Vi vet godt, begge to, hva som er old her... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Lars, du Lars... Vi vet godt, begge to, hva som er old her... Mora di? --------- In other news: Vet det er en rar tanke, men det slo meg plutselig; jeg lurer på hvordan det hadde sett ut om noen hadde blitt voldtatt av en usynlig mann. Noen andre som har tenkt sånne rare tanker? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Mora di? Definitely old. Endret 25. desember 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Det som skremmer meg er at du velger å tenke at hun blir voldtatt, i stedet for å bare ha normal sex med en usynlig mann... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Da var det bare 1 år til neste gang. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Er det ikke det som kalles en dildo? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Da overlevde jeg jula denne gangen også. Kom faktisk ganske bra fra det også Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Det som skremmer meg er at du velger å tenke at hun blir voldtatt, i stedet for å bare ha normal sex med en usynlig mann...Mener du "skremt" eller "tent"? Da var det bare 1 år til neste gang.Ja, jula kommer bare en gang i året den. Påske derimot kommer hvert eneste år. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Da var det bare 1 år til neste gang.Ja, jula kommer bare en gang i året den. Påske derimot kommer hvert eneste år.For å sitere en psykisk utviklingshemmed som mamma jobbet med om sin egen mor: "Hælvettes kjærring,ho har bursdag kvært et jævla år!" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Det som skremmer meg er at du velger å tenke at hun blir voldtatt, i stedet for å bare ha normal sex med en usynlig mann...Mener du "skremt" eller "tent"? Jeg tror han mente "tent". Kom igjen, bare innrømm det! Endret 25. desember 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 For å sitere en psykisk utviklingshemmed som mamma jobbet med om sin egen mor: "Hælvettes kjærring,ho har bursdag kvært et jævla år!"Psykisk utviklingshemmede (bruker man fortsatt den betegnelesen btw?) kan være artige. En venninne av mora mi hadde en artig opplevelse med en slik en. De stod i en heis og så sa hun "Fint vær i dag?" hvorpå nevnte person fikk totalt anfall. Det var jo ikke noe vær inne i heisen! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 For å sitere en psykisk utviklingshemmed som mamma jobbet med om sin egen mor: "Hælvettes kjærring,ho har bursdag kvært et jævla år!"Psykisk utviklingshemmede (bruker man fortsatt den betegnelesen btw?) kan være artige. En venninne av mora mi hadde en artig opplevelse med en slik en. De stod i en heis og så sa hun "Fint vær i dag?" hvorpå nevnte person fikk totalt anfall. Det var jo ikke noe vær inne i heisen!Tjaa...en gjør vel kanskje det. Noen bruker Downs-syndom men det er ikke riktig på alle sammen heller så..jah..jeg bruker iallefall PU så får det være så politisk ukorrekt som bare det. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Meh, natta. og god jul og alt det der. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Meh, natta. og god jul og alt det der.Ja samme her. Tror det er nattatid nå. Gov sodt! Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Det som skremmer meg er at du velger å tenke at hun blir voldtatt, i stedet for å bare ha normal sex med en usynlig mann...Mener du "skremt" eller "tent"? Jeg tror han mente "tent". Kom igjen, bare innrømm det! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Tjaa...en gjør vel kanskje det. Noen bruker Downs-syndom men det er ikke riktig på alle sammen heller så..jah..jeg bruker iallefall PU så får det være så politisk ukorrekt som bare det.Ja, jeg kaller fortsatt en spade for en spade og en neger for en neger. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Tjaa...en gjør vel kanskje det. Noen bruker Downs-syndom men det er ikke riktig på alle sammen heller så..jah..jeg bruker iallefall PU så får det være så politisk ukorrekt som bare det.Ja, jeg kaller fortsatt en spade for en spade og en neger for en neger.Ikke sant,snakke ifra levra er bedre en å snakke rundt grøtfatet *lete etter åpningstider for postkontoret* Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Arh... Sa for 2 timer siden at "Dette er siste runde, og siste snus for kvelden"... Her sitter jeg, mange runder og snus senere. Engelskmenn synes snus er morsomt btw. Mange som spor om aa faa prove. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Det sier dem alle Mener jeg sa selv natta en stund tilbake... Whoops så dukket jeg opp og her ligger jeg, hører på neradio, laster ned Dragon Age Origins og innstalerer XP SP 3 Vurderer og trosse tannlegens råd og stikke rævva nedi julestrømpa etter evt rester...er sulten :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg