Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Fant denna her i TomHel sin signatur, genialt ! :D

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har ikke du dratt til skogs enda? :p

Selv er jeg MEGET fornøyd, fikk flere av tingene jeg ønska meg, og mere til :D

Ne-ei. :( Frokost med familien i morgen, så drar jeg rett etter det. Det vil si, jeg skal faktisk innom kirken for å høre på en kamerat som skal spille der. Men sååå drar jeg. Gleder meg som en unge.

Ha ha ha, okay ^^

Da har du tid til å se hva jeg fikk til jul først da :p

*brife*

Likte Moods-lua di innmari godt! :D

Lenke til kommentar
Kan jeg kjøpe SpendOn i narvesen og få den summen jeg vil ha på den :D ?
Ja. Det koster 39 eller noe å få kortet da. Men da kan du fylle på 100 000 000 kroner om du vil.

Eller... Er ikke sikker på om du faktisk kan det, men i praksis så er det ingen irriterende begrensninger.

Og kan det brukes på steam ?

Det er Visa. Det skal funke de stedene som tar visa.

Lenke til kommentar

Fordelen med SpendOn er anonymiteten. La oss si at du har en vare du ikke er helt sikker på om onkel politi vil godta at blir sendt inn i landet eller ikke. Når de oppdager den i tollen så kontakter de deg. Du påstår selvsagt at du aldri har hørt om hverken firmaet som har sendt eller varen. Politiet gjør jobben sin godt og sjekker visaen din opp mot transaksjoner mot gjeldende firma. Men der finner de ingenting. Du har nemlig brukt SpendOn som du har fyllt opp kontant på en 7-eleven. Null bevis = henlagt sak.

Nå har ikke jeg benyttet meg av dette enda, men har tenkt nøye gjennom det. Er et par ting som jeg synes hadde vært greit å få inn selv om det per definisjon er fyfy.

Lenke til kommentar

Hatt en sykt koslig og bra juleaften! :D Starta dagen med og se på 3 nøtter til askepott,reisen til julestjernen og disney. Så dro vi i krika,så var det pinnækjøtt og masse digg etterpå!! Så fikk jeg kamera i julegave :D Nikon D3000. Er nybegynner kamera da,har kun hatt sånn dårlig kompakt kamera før,så blir morro og teste ut. Ta noen nye bilder og legge ut i; "Bilder av min dvd samling"

Haha har drit vondt i magen da. Bestemor hadde med sånn grøt med mandel og så første som fant mandelen,fikk 10 flax lodd. Jeg spiste opp hele bollen nesten,så til slutt så var det helt tomt. Og så åpner fattern kjeften,og inni der ligger mandelen. Han hadde hatt den hele tia,fy faen jeg klikka :hrm: Jeg hadde spist 4 STORE talerkner med sånn ris grøt for og få lodda,så hadde han hatt den hele tia. Litt kvalm enda, og drit vondt i magan :cry: Kan trøste meg med at han ikke vant på noen av lodda da :!:

Lenke til kommentar

^^

Mine første klær fra Moods, alltid ment de var for dyre og way out of my league :p

Ess, Moods er vel ikke så innmari dyrt. Nå er det i hvert fall natt på meg, føler at jeg kommer til å sove skikkelig godt! Gleder meg til å kjede meg i morgen. God natt! :)

Lenke til kommentar

^^

Mine første klær fra Moods, alltid ment de var for dyre og way out of my league :p

Ess, Moods er vel ikke så innmari dyrt. Nå er det i hvert fall natt på meg, føler at jeg kommer til å sove skikkelig godt! Gleder meg til å kjede meg i morgen. God natt! :)

Uff, jeg synes det :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...