Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Faen altså det er sikrere og bruke korte hos en fyr nede i Thailand på en jallashappe.

Men Steam et program som halve verden bruker er scam med engang det er på nett....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Smakte akevitt for første gang idag, og forventet noe som brant i halsen og som skulle smake helt for jævlig... Jeg tok feil! Det var faktisk veldig godt :yes:

Hvilken smakte du?

Norsk, dansk, svensk?

Norsk linje-akevitt :)

Drakk akevitt for første gang på to år. Hadde glemt hvordan det smakte, men det var i hvertfall helt jævlig husker jeg nå.

Blir lenge til neste gang og. Holder meg til Jägermeister jeg :)

Lenke til kommentar
Har ikke du dratt til skogs enda? :p

Selv er jeg MEGET fornøyd, fikk flere av tingene jeg ønska meg, og mere til :D

Ne-ei. :( Frokost med familien i morgen, så drar jeg rett etter det. Det vil si, jeg skal faktisk innom kirken for å høre på en kamerat som skal spille der. Men sååå drar jeg. Gleder meg som en unge.

Ha ha ha, okay ^^

Da har du tid til å se hva jeg fikk til jul først da :p

*brife*

Lenke til kommentar
Faen, jeg elsker norlendinger.

:!:

Ikke faen ! Har nok med læreren min fra GK i fjor, ikke minst el læreren fra Bodø xD

Like jævlig forbanna hver dag begge to, skulle tru de er blitt gretne av kulda gud veit. Eller er det kanskje dårlig reinsdyrsbeite eller noe sånt? :D

Så fort de er misfornøyd med no så smeller det "Sattan ij hællvette" med en gang ^^

Lenke til kommentar

Mye bra der da, Datasmurf. (Fikk klage på at jeg bruker navn på folk, så da blir det nick fra nå av.)

Men selv om jeg kanskje ikke ville hatt alt det der selv. :p

Jeg fikk espressomaskin, bok signert av Mr Monsen himself, en haug med andre bøker og annet småplukk. Jeg er veldig fornøyd. :fun:

Knewt: Det er bare en ..-bassen her, og det er deeheheg. Fordi jeg er er eldre enn deg og bestemmer, så klart. :wee:

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Endelig kom det en snill sjel og betalte for spillet.

Tusen takk bestemor. :new_woot:

Endret av Slettet-1nDPpQXNWW
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...