Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Faen altså det er sikrere og bruke korte hos en fyr nede i Thailand på en jallashappe. Men Steam et program som halve verden bruker er scam med engang det er på nett.... Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Smakte akevitt for første gang idag, og forventet noe som brant i halsen og som skulle smake helt for jævlig... Jeg tok feil! Det var faktisk veldig godt Hvilken smakte du? Norsk, dansk, svensk? Norsk linje-akevitt Drakk akevitt for første gang på to år. Hadde glemt hvordan det smakte, men det var i hvertfall helt jævlig husker jeg nå. Blir lenge til neste gang og. Holder meg til Jägermeister jeg Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Faen, jeg elsker norlendinger. :!: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Drakk akevitt for første gang på to år. Hadde glemt hvordan det smakte, men det var i hvertfall helt jævlig husker jeg nå. Blir lenge til neste gang og. Holder meg til Jägermeister jeg Det må drikkes litt før man blir vandt til det. Er forøvrig bare godt kald til fet mat. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Har ikke du dratt til skogs enda? Selv er jeg MEGET fornøyd, fikk flere av tingene jeg ønska meg, og mere til Ne-ei. Frokost med familien i morgen, så drar jeg rett etter det. Det vil si, jeg skal faktisk innom kirken for å høre på en kamerat som skal spille der. Men sååå drar jeg. Gleder meg som en unge. Ha ha ha, okay ^^ Da har du tid til å se hva jeg fikk til jul først da *brife* Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 mahjong, the office og gløgg kos Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Tosstyn-bassen (nei, det passet ikke) Fått no kult idag? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Faen, jeg elsker norlendinger. :!: Ikke faen ! Har nok med læreren min fra GK i fjor, ikke minst el læreren fra Bodø xD Like jævlig forbanna hver dag begge to, skulle tru de er blitt gretne av kulda gud veit. Eller er det kanskje dårlig reinsdyrsbeite eller noe sånt? Så fort de er misfornøyd med no så smeller det "Sattan ij hællvette" med en gang ^^ Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Mye bra der da, Datasmurf. (Fikk klage på at jeg bruker navn på folk, så da blir det nick fra nå av.) Men selv om jeg kanskje ikke ville hatt alt det der selv. Jeg fikk espressomaskin, bok signert av Mr Monsen himself, en haug med andre bøker og annet småplukk. Jeg er veldig fornøyd. Knewt: Det er bare en ..-bassen her, og det er deeheheg. Fordi jeg er er eldre enn deg og bestemmer, så klart. Endret 25. desember 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Endelig kom det en snill sjel og betalte for spillet. Tusen takk bestemor. Endret 25. desember 2009 av Slettet-1nDPpQXNWW Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jepp, jeg bøyer meg under deg, for du er så gammel og man må respektere de eldre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Ooh, jeg fikk en gave til Jeg fikk boka og DVDen Gåte gav ut etter konserten i Dødens Dal på bursdagen min. Signert Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jepp, jeg bøyer meg under deg, for du er så gammel og man må respektere de eldre. Det er helt riktig. Jeg har uansett ikke så veldig lenge igjen, jeg antar at jeg er borte innen 5 år. Får håpe hoftene holder såpass lenge da. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Ooh, jeg fikk en gave til Jeg fikk boka og DVDen Gåte gav ut etter konserten i Dødens Dal på bursdagen min. Signert Eyh. Ga de ut det? Wants Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Har ikke kredittkort jeg så kan ikke kose meg på steam med kjøp nå :/ enda jeg har penger.Kjøp SpendOn. Alle kan jo få kort med kortnummer da.Bare om "SpendOn" teller. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Ok, sjekka det ut. Men pointet er at narvesen her i byen såvidt jeg veit. Selger ikke slikt. Endret 25. desember 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Spend o hvaforno ? Nyttårsforsett: lære seg å bruke www.google.com Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Gjorde jo det jeg edita jo opsten. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Ok, sjekka det ut. Men pointet er at narvesen her i byen såvidt jeg veit. Selger ikke slikt. Alle Narvesen og 7-eleven i hele Norge selger det Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Kult! Da skal jeg på enten 7-eleven eller Narvesen på mandag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg