Natrich Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Smakte akevitt for første gang idag, og forventet noe som brant i halsen og som skulle smake helt for jævlig... Jeg tok feil! Det var faktisk veldig godt Hvilken smakte du? Norsk, dansk, svensk? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Smakte akevitt for første gang idag, og forventet noe som brant i halsen og som skulle smake helt for jævlig... Jeg tok feil! Det var faktisk veldig godt Hvilken smakte du? Norsk, dansk, svensk? Norsk linje-akevitt Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Norsk linje-akevitt Nice, for å si det selv, ja, den er god Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Faen i helvete så digg med ny PC. Kukmegiræva, en eller annen. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Faen i helvete så digg med ny PC. Kukmegiræva, en eller annen. Ka slags? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Jææda, er folket fornøyd med gavene da? Selv er jeg meget fornøyd og sitter nå og venter på at jeg skal få dratt opp på hytta. Har ikke du dratt til skogs enda? Selv er jeg MEGET fornøyd, fikk flere av tingene jeg ønska meg, og mere til Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Vær glad dere ikke bor i Hellas. De åpner ikke gavene før 1. januar. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Ka slags? Det er denne jeg fikk: http://www.netonnet.no/art/data/stasjonaer...8125537,3012%29 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Satan kor iritert jeg er nå!! Det er jul og ingen her vil hjelpe meg og kjøpe GMod til 50KR!! Helvete ta de satan's gjerrige kukan her!! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Kan du ikke kjope det selv? Er jo "bare" 50kr? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Smakte akevitt for første gang idag, og forventet noe som brant i halsen og som skulle smake helt for jævlig... Jeg tok feil! Det var faktisk veldig godt Hvilken smakte du? Norsk, dansk, svensk? Norsk linje-akevitt Liker best Gammel oplandske Når det gjelder whiskey, så er det mye som er godt. Har lagt meg på elsk de litt grommere fra Islay, mer malt, sjø og røk smak Ala Bowmore, Tallisker, Åberg, osv Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Kan du ikke kjope det selv? Er jo "bare" 50kr? Sier meg enig med Zeromac her faktisk Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Satan kor iritert jeg er nå!!Det er jul og ingen her vil hjelpe meg og kjøpe GMod til 50KR!! Helvete ta de satan's gjerrige kukan her!! 50 spenn er ingenting. Du har vel penger til sånt? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Har ikke du dratt til skogs enda? Selv er jeg MEGET fornøyd, fikk flere av tingene jeg ønska meg, og mere til Ne-ei. Frokost med familien i morgen, så drar jeg rett etter det. Det vil si, jeg skal faktisk innom kirken for å høre på en kamerat som skal spille der. Men sååå drar jeg. Gleder meg som en unge. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Har ikke kredittkort jeg så kan ikke kose meg på steam med kjøp nå :/ enda jeg har penger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Har jo masse penger, men har jo faen ikke kort skal kjøpe på Steam. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Har bare benyttet ett Steam-tilbud, på Mirror's Edge. Resten er ikke så interessant. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Ah, skjonner den. Er visst mange foreldre som er skeptiske til slikt. Mamma og pappa er strenge pa det, jeg far ikke kjope ting via nettet mellom dem, pga. de er redd for credit-card scams etc. Da tar jeg tilbake det jeg sa. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Alle kan jo få kort med kortnummer da. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Satan kor iritert jeg er nå!!Det er jul og ingen her vil hjelpe meg og kjøpe GMod til 50KR!! Helvete ta de satan's gjerrige kukan her!! Faen, jeg elsker norlendinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg