Skjelvgråt Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Da er det på tide å ta kvelden snart. Det vil si at jeg får min julegave snart. Den blir hard og rå. *unzips pants* Kom til pappa ! GRRRrrrr ! xD Dere skulle bare visst hvilke skitne ting som kommer til å foregå i kveld. Kan nesten ikke skrive det her. Det er sarte sjeler som kan lese det. Å larsegutten du kan vell si hva jeg å du gjorde i gårkveld i det minste rawr! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Å larsegutten du kan vell si hva jeg å du gjorde i gårkveld i det minste rawr!Nei, kan nok ikke det. Anfall hadde nok blitt en smule forlegen. Men kan si såpass at det merktes godt i dag også. ... men nå var det natta. Nå skal jeg avgårdekåresomeikule og gjøre det unevnelige Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Da var Julen 2009 over gitt Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Japp Litt trist egentlig! Men hey jeg gleder meg til mandag, da skal jeg kjøpe mye kult Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Da var Julen 2009 over gitt Say what? Det er jo først i morgen den starter. Det er da man har offisiellt fri. Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Der var både jul og burdsdag godt overstått for i år Deilig å være ferdig med tullballet Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Gleder meg til mandag, da er det shooooopping. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Da var Julen 2009 over gitt Say what? Det er jo først i morgen den starter. Det er da man har offisiellt fri. Faktisk så er 1. juledag hva vi kaller julaften kinda. Skjer med at vi sier at julenissen kommer ned pipa på julaften ? Åpner vi pakkene først, så komme nissen med gaver? Hvertfall i ordentlige landd så åpner de gavene på morgenen 1, juledag altså etter at nissen har vært der Synn at det ikke åpner butikker før mandag :/ Kan ikke vente med og svi av julepenga mine ! Får finne en jødisk eller muslimsk butik eller noe sånt som ikke feirer jul.... Der var både jul og burdsdag godt overstått for i år Deilig å være ferdig med tullballet Åh? I så fall Gratulerer med Dagen, på etterskudd Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Gleder meg til mandag, da er det shooooopping. helt klart! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Hvertfall i ordentlige landd så åpner de gavene på morgenen 1, juledag altså etter at nissen har vært der Hey! Du har skjoent det! La oss vaere venner. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 ø = oe? Say woot? Hva med ö? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Blanding av y og u. Nei dæven, jeg leste ü .. Endret 24. desember 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 ø = oe? Say woot? Hva med ö? Har dessverre ikke saa utrolig mange skandinaviske bokstaver paa dette tastaturet. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Dagens gaver, uten papir. Highland Park drikkes nå faktisk! IZ AWESUM! Konge whiskey. Det må være malt whiskey, blend og bourbon er skvip Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) ø = oe? Say woot? Hva med ö? Har dessverre ikke saa utrolig mange skandinaviske bokstaver paa dette tastaturet. Ooh Hvor er du? Endret 24. desember 2009 av Natrich Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Dagens gaver, uten papir. Highland Park drikkes nå faktisk! IZ AWESUM! Konge whiskey. Det må være malt whiskey, blend og bourbon er skvip single malts jeg er fan av hittil er nok bare Glen Fiddich, liker Highland Park og, men meh....12 er for ungt Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Smakte akevitt for første gang idag, og forventet noe som brant i halsen og som skulle smake helt for jævlig... Jeg tok feil! Det var faktisk veldig godt Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Jææda, er folket fornøyd med gavene da? Selv er jeg meget fornøyd og sitter nå og venter på at jeg skal få dratt opp på hytta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg