Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tenkte jeg skulle runde 10 tusen før julaften var over, jeg. Ga opp det.

Easy peasy, skulle jeg og egentlig men 100 innlegg blir for brutalt, den dagen på bildet over tror jeg nermet meg 70 og da var 2 sider av "Mine Siste Innlegg" dekket av "Siste innlegg skrevet av: Captn" nedover hele driten :p

Men du har jo bare 30 innlegg elns?, hvis du bare svarer random i alle tråder du finner er det gjort på under 10 minutter :p

Lenke til kommentar

Jeg fikk to Nemi-blad, diverse snop, hjemmestrikka votter, morsom t-skjorter, deilig pledd, tre filmer (We were soldiers, Babylon A.D. og The Shawshank Redemption), vin, et smykke-tre, secondhand elgitar, stativ og forsterker, en parkas, ei vårjakke, et makraméarmbånd, penger, ei bok med en personlig hilsen ("Taler som forandret verden" - "Til Oda, som jeg er så stolt av, og som stadig forandrer verden litt - til det bedre! Mamma"), ullstrømpebukser, TG-billett, dusjsett og gavekort på H&M.

Jeg har så fine venner og familie. :love:

Endret av Lemon
Lenke til kommentar
Da er det på tide å ta kvelden snart. Det vil si at jeg får min julegave snart. Den blir hard og rå.

*unzips pants*

Kom til pappa !

GRRRrrrr !

xD

Dere skulle bare visst hvilke skitne ting som kommer til å foregå i kveld. Kan nesten ikke skrive det her. Det er sarte sjeler som kan lese det.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...