KKake Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Tenkte jeg skulle runde 10 tusen før julaften var over, jeg. Ga opp det. Du har fortsatt 43 minutter på deg da. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Fine/kule gaver Joakim Jeg fikk bare klær jeg. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Tenkte jeg skulle runde 10 tusen før julaften var over, jeg. Ga opp det. Easy peasy, skulle jeg og egentlig men 100 innlegg blir for brutalt, den dagen på bildet over tror jeg nermet meg 70 og da var 2 sider av "Mine Siste Innlegg" dekket av "Siste innlegg skrevet av: Captn" nedover hele driten Men du har jo bare 30 innlegg elns?, hvis du bare svarer random i alle tråder du finner er det gjort på under 10 minutter Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Jeg fikk fenalår.. det er nammis med iskald Carlsberg:D Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Brenn ! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Jeg fikk fenalår.. det er nammis med iskald Carlsberg:D Evig fin combo. Skal selv innstalere masse spill som lagga på min forrige PC. fuck me, sier jeg bare. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 T-skjorte, votter, film og vin. Det her blir en fin ferie. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Julegaver: Quentin Tarantino Movieboks. Ingloriuos Basterds Dvd. Parfyme: "La nuit de L`homme" fra YSL. Smirnoff Vodka. 4500 cash. Sokker. 6 par. Det dekker det meste tror jeg. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Fikk masse rart, mye klær. De tingene jeg ble mest glad for var en sølvloveheart fra kjæresten, en fin genser, hjemmestrikkede sokker fra mormor, Tusen blanke kommer også fint med! Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Dagens gaver, uten papir. Highland Park drikkes nå faktisk! IZ AWESUM! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Butikker er ikke åpne 2. juledag, right? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Butikkene åpner på mandag Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Da er det på tide å ta kvelden snart. Det vil si at jeg får min julegave snart. Den blir hard og rå. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Da er det på tide å ta kvelden snart. Det vil si at jeg får min julegave snart. Den blir hard og rå. *unzips pants* Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Jeg fikk to Nemi-blad, diverse snop, hjemmestrikka votter, morsom t-skjorter, deilig pledd, tre filmer (We were soldiers, Babylon A.D. og The Shawshank Redemption), vin, et smykke-tre, secondhand elgitar, stativ og forsterker, en parkas, ei vårjakke, et makraméarmbånd, penger, ei bok med en personlig hilsen ("Taler som forandret verden" - "Til Oda, som jeg er så stolt av, og som stadig forandrer verden litt - til det bedre! Mamma"), ullstrømpebukser, TG-billett, dusjsett og gavekort på H&M. Jeg har så fine venner og familie. Endret 24. desember 2009 av Lemon Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Da er det på tide å ta kvelden snart. Det vil si at jeg får min julegave snart. Den blir hard og rå. *unzips pants* Kom til pappa ! GRRRrrrr ! xD Lenke til kommentar
Coa Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Jeg fikk den deiligste koseboksa, den mykeste morgenkåpa og de mest behagelige tøfflene noensinne. Åhh så deilig, jeg skal aldri bytte klær. Endret 24. desember 2009 av Coa Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Da er det på tide å ta kvelden snart. Det vil si at jeg får min julegave snart. Den blir hard og rå. *unzips pants* Kom til pappa ! GRRRrrrr ! xD Dere skulle bare visst hvilke skitne ting som kommer til å foregå i kveld. Kan nesten ikke skrive det her. Det er sarte sjeler som kan lese det. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 fikk ikke assassins creed 2 til jul, så må vente til butikken åpner men fikk detta da, pluss en del gavekort Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Forza 3 er et knallmorsomt spill! Jeg kommer til og sitte aa nerde dette som en galning frem til christmas eve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg