Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den er ikke overlegen, den har bare en perverst fet skjerm :wee:

Ja, det har jeg sett.. Men hva skal man med det når bildene den tar er dårlige og du ikke kan ta opp video selv?

Det lukter boller i hele huset her :love:

tror det er fastelaven eller.no.....

Det lukter boller her også <3

Hvorfor er du ikke på msn`?

Endret av Nora90
Lenke til kommentar
Det har man videokamera for :roll:

Jeg har ikke videokamera :( Men synes da en mobil skal kunne ha muligheten til å ta opp video...

Edge: Jeg har brukt masse penger på en mp3-spiller som kan ha video, men jeg bruker det ikke selvom jeg har muligheten...

Lenke til kommentar
Da er det vel ikke vits å kjøpe iPhone heller :wee:

K750i og U2-iPoden min er en digg buss-combo :wee:

Nei, men jeg spurte om en tlf jeg har sett på her på forumet. Så er det en som kommer: Hva med Iphone? Da har jo jeg sett meg ut en telefon jeg vil ha og spør om folk har hørt noe mer om den enn det jeg allerede har lest. Så siden folk skriver side opp og side ned om Iphone, så må den jo være helt utenomjordisk fantastisk :hmm:

Lenke til kommentar
Nei, men jeg spurte om en tlf jeg har sett på her på forumet. Så er det en som kommer: Hva med Iphone? Da har jo jeg sett meg ut en telefon jeg vil ha og spør om folk har hørt noe mer om den enn det jeg allerede har lest. Så siden folk skriver side opp og side ned om Iphone, så må den jo være helt utenomjordisk fantastisk :hmm:

Han sa det vel fordi telefonen du hadde nevnt fra før hadde touchscreen, og antok dermed at det var det som var ankepunktet.

Lenke til kommentar
Han sa det vel fordi telefonen du hadde nevnt fra før hadde touchscreen, og antok dermed at det var det som var ankepunktet.

Men her har jeg nevn en telefon med alle egenskaper man kan stappe inn i en mobil, så kommer vedkommende med Iphone? Jeg tror jeg er teit eller no :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...