Nora90 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 den er jo DYR! da må den være god Jeg er billig så jeg er dårlig? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Det lukter boller i hele huset her tror det er fastelaven eller.no..... Lenke til kommentar
thadon Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Fikk utrolig lyst på boller med krem nå Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hmm.. Noen forslag til sang jeg kan spille på den VG-konkurransen hvor man kan vinne en barsk gitar? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg er billig så jeg er dårlig? du er ikke dyr i drift, men det oser av kvalitet da Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Den er ikke overlegen, den har bare en perverst fet skjerm Ja, det har jeg sett.. Men hva skal man med det når bildene den tar er dårlige og du ikke kan ta opp video selv? Det lukter boller i hele huset her tror det er fastelaven eller.no..... Det lukter boller her også <3 Hvorfor er du ikke på msn`? Endret 3. februar 2008 av Nora90 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 The Texas Chainsaw Massacre in 30 seconds, re-enacted by bunnies. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Ja, det har jeg sett.. Men hva skal man med det når bildene den tar er dårlige og du ikke kan ta opp video selv? Det har man videokamera for Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Ja, det har jeg sett.. Men hva skal man med det når bildene den tar er dårlige og du ikke kan ta opp video selv? Legge inn video fra PCen osv. Også er den digg å surfe på nett med Lenke til kommentar
Ezpen91 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Går det no bra filmer på tv i dag? Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 The Texas Chainsaw Massacre in 30 seconds, re-enacted by bunnies. KONGE! Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Det har man videokamera for Jeg har ikke videokamera Men synes da en mobil skal kunne ha muligheten til å ta opp video... Edge: Jeg har brukt masse penger på en mp3-spiller som kan ha video, men jeg bruker det ikke selvom jeg har muligheten... Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hmm.. Noen forslag til sang jeg kan spille på den VG-konkurransen hvor man kan vinne en barsk gitar? Ladders to Sumeria? 8D Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Edge: Jeg har brukt masse penger på en mp3-spiller som kan ha video, men jeg bruker det ikke selvom jeg har muligheten... Da er det vel ikke vits å kjøpe iPhone heller K750i og U2-iPoden min er en digg buss-combo Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Da er det vel ikke vits å kjøpe iPhone heller K750i og U2-iPoden min er en digg buss-combo Nei, men jeg spurte om en tlf jeg har sett på her på forumet. Så er det en som kommer: Hva med Iphone? Da har jo jeg sett meg ut en telefon jeg vil ha og spør om folk har hørt noe mer om den enn det jeg allerede har lest. Så siden folk skriver side opp og side ned om Iphone, så må den jo være helt utenomjordisk fantastisk Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Nei, men jeg spurte om en tlf jeg har sett på her på forumet. Så er det en som kommer: Hva med Iphone? Da har jo jeg sett meg ut en telefon jeg vil ha og spør om folk har hørt noe mer om den enn det jeg allerede har lest. Så siden folk skriver side opp og side ned om Iphone, så må den jo være helt utenomjordisk fantastisk Han sa det vel fordi telefonen du hadde nevnt fra før hadde touchscreen, og antok dermed at det var det som var ankepunktet. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Han sa det vel fordi telefonen du hadde nevnt fra før hadde touchscreen, og antok dermed at det var det som var ankepunktet. Men her har jeg nevn en telefon med alle egenskaper man kan stappe inn i en mobil, så kommer vedkommende med Iphone? Jeg tror jeg er teit eller no Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Men her har jeg nevn en telefon med alle egenskaper man kan stappe inn i en mobil, så kommer vedkommende med Iphone? Jeg tror jeg er teit eller no Nesh, kjøp den du nevnte for funksjoner, iPhone for design og digg skjerm. Tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg