Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Har hvertfall noen kroner og feste på, så hva fikk dere?

"Feste på"? Gi de heller til meg, jeg trenger penger til innsamlingsaksjonen min. ^^

Lenke til kommentar
Fikk du PC i julegave?

Jepp. Ble sjokkert.

Imponerende. Kraftmaskin?

Vel, egentlig ikke. Men jeg spiller noen få spill (ikke særlig krevende), surfer og ser på film/musikk. Det er denne jeg fikk: http://www.netonnet.no/art/data/stasjonaer...8125537,3012%29

Nå må jeg bare oppgradere til W7.

Edit: Har 1 TB HDD så harddriven er ikke noe problem.

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar

Fornøyd med årets fangst.

p24120921500001.jpg

Pynteputer i hvitt og beige.

p24120921500002.jpg

Stående julenisse, helt nydelig!

p24120921560001.jpg

Hodelykt, øredobber fra Gullborgen, øredobber fra Crossing Arrows, øredobber fra Accessorize, telysholdere og en søt liten gullnisse.

p24120921570001.jpg

Sko fra Peter Kaiser, bath salt fra feelfresh by Lucky Duck, body scrub lavender fra Saape, gentle cleanse make up remover & cleanser fra GreenPeople, lommebok fra Pieces, organisk såpe med olivenolje og lavendel fra Compagnie de Provence og en "luktepose" med lavendellukt. (Ja, jeg liker lavendel.)

p24120921570002.jpg

Stor pyntepute.

I tillegg fikk jeg jakke og bukse til å ha i bakken og kommode fra Ikea for en liten stund siden som også var julegave fra foreldrene.

Endret av Pinup
Lenke til kommentar
Søt den, da :D

Hehe, takk.

Åh. Den PCen var ikke en slik kraftplugg jeg forestilte meg. Mer en kontorPC det der. :)

Men digg likevel, du trengte det nok også?

Har levd på skole-laptopen de siste ukene. Min stasjonære PC (som tok kvelden), hadde jeg hatt siden tidlig '07. Så dette var kos. :)

Lenke til kommentar

Åå, nå er alle gavene åpnet, og jeg er fantastisk fornøyd. Blei kanskje aller mest glad for TG-billett, rødvin, "Taler som forandret verden" (ei bok), ei morsom t-skjorte, strikka selbuvotter og lillebrorens gamle gitar.

Men det aller morsomste var nok reaksjonene til familien da de åpna gavene de fikk av meg. :wee:

...og spesielt da mamma og pappa fikk julestrømper!

Endret av Lemon
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...