Slimda Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Fikk du PC i julegave? Jepp. Ble sjokkert. Imponerende. Kraftmaskin? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Jeg fikk slettet gjelden jeg har til min far, samt penger til mobil. Fornøyd jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Har hvertfall noen kroner og feste på, så hva fikk dere? "Feste på"? Gi de heller til meg, jeg trenger penger til innsamlingsaksjonen min. ^^ Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 fikk blu ray spiller (LG) med stereoanlegg. Fikk også det nye mario spillet Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Ingen som gidder å åpne pakker her. Vi er blitt for voksne. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Fikk du PC i julegave? Jepp. Ble sjokkert. Imponerende. Kraftmaskin? Vel, egentlig ikke. Men jeg spiller noen få spill (ikke særlig krevende), surfer og ser på film/musikk. Det er denne jeg fikk: http://www.netonnet.no/art/data/stasjonaer...8125537,3012%29 Nå må jeg bare oppgradere til W7. Edit: Har 1 TB HDD så harddriven er ikke noe problem. Endret 24. desember 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Åh. Den PCen var ikke en slik kraftplugg jeg forestilte meg. Mer en kontorPC det der. Men digg likevel, du trengte det nok også? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Fornøyd med årets fangst. Pynteputer i hvitt og beige. Stående julenisse, helt nydelig! Hodelykt, øredobber fra Gullborgen, øredobber fra Crossing Arrows, øredobber fra Accessorize, telysholdere og en søt liten gullnisse. Sko fra Peter Kaiser, bath salt fra feelfresh by Lucky Duck, body scrub lavender fra Saape, gentle cleanse make up remover & cleanser fra GreenPeople, lommebok fra Pieces, organisk såpe med olivenolje og lavendel fra Compagnie de Provence og en "luktepose" med lavendellukt. (Ja, jeg liker lavendel.) Stor pyntepute. I tillegg fikk jeg jakke og bukse til å ha i bakken og kommode fra Ikea for en liten stund siden som også var julegave fra foreldrene. Endret 24. desember 2009 av Pinup Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Søt den, da Hehe, takk. Åh. Den PCen var ikke en slik kraftplugg jeg forestilte meg. Mer en kontorPC det der. Men digg likevel, du trengte det nok også? Har levd på skole-laptopen de siste ukene. Min stasjonære PC (som tok kvelden), hadde jeg hatt siden tidlig '07. Så dette var kos. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Litt store bilder?... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Ny side, så gjør ikkeno ^^ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Syns fortsatt du burde gjøre jobben din og putte de i spoiler. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Litt store bilder?... Fant ut det jeg også nå, men de resizer seg jo, så what the heck.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Gjør de? Gjorde ikke det hos meg... Måtte zoome ut til 20% for å kunne se hva det var for noe. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Litt store bilder?... Skjoenner ikke hvorfor folk griner. De blir resizet uansett. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Gjør de? Gjorde ikke det hos meg... Måtte zoome ut til 20% for å kunne se hva det var for noe. Gjør de hos meg i allefall, men da beklager jeg. Siden vi er på ny side så orker jeg ikke gjøre noe med det though.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Litt store bilder?... Skjoenner ikke hvorfor folk griner. De blir resizet uansett. Det er akkurat det de ikke ble. *edit* Pytt pytt! Merry Yule! Endret 24. desember 2009 av Slimda Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Nå har forumet en opplastningstjeneste med 1 GB da, som laster thumbnails med en gang. Når du bruker ekstern host laster den hele bildet, og så lager en thumbnail. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Åå, nå er alle gavene åpnet, og jeg er fantastisk fornøyd. Blei kanskje aller mest glad for TG-billett, rødvin, "Taler som forandret verden" (ei bok), ei morsom t-skjorte, strikka selbuvotter og lillebrorens gamle gitar. Men det aller morsomste var nok reaksjonene til familien da de åpna gavene de fikk av meg. ...og spesielt da mamma og pappa fikk julestrømper! Endret 24. desember 2009 av Lemon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg