WheelMan Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Kan det faktum at jeg tok den uten å spørre ha noe med saken å gjøre? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Du må sikkert ha provosert den flaska. De pleier ikke angripe uprovosert. Colaflasker gjør det. Kutta meg skikkelig på hånda på en cola glassflaske for litt siden. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Kan det faktum at jeg tok den uten å spørre ha noe med saken å gjøre?Vel... Om jeg kom og tok deg uten å spørre, hadde ikke du reagert litt da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Kan det faktum at jeg tok den uten å spørre ha noe med saken å gjøre?Vel... Om jeg kom og tok deg uten å spørre, hadde ikke du reagert litt da? Selvfølgelig hadde han ikke det. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Fikk Fender Stratocaster Usa edition!!!!! OMG!!!!! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Kan det faktum at jeg tok den uten å spørre ha noe med saken å gjøre?Vel... Om jeg kom og tok deg uten å spørre, hadde ikke du reagert litt da? Uhm.. nei? Fikk Fender Stratocaster Usa edition!!!!! OMG!!!!!LYÙVK_Æ^^cLY.. LUCKY BASTARD! ^ drittastatur, ikke beregnet for bruk uten høyre langefinger. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Uhm.. nei? Nei, kanskje ikke du. Dårlig eksempel. Men folk flest hadde reagert. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 god jul pcn min synger på siste verset nå før den går tom for strøm, drittlader som må fikses Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 God kuk, samebror Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 God Jul, jeg fikk faen meg ikke twintips så de neste 3 måntdene er for meg helt ubrukelig, har nå 2k mer i cash så jeg får heller gå til byen å hamstre data / PS3 spill.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 God Jul, jeg fikk faen meg ikke twintips(...) Åh shit, hardt liv, eh? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Ingen pakker er ennå åpnet. Ligger for øyeblikket skadeskutt på sofaen etter et enormt middagsbord samt riskrem som dessert. Rundt meg flyr diskusjonen om alt mulig, ifra Islam til global oppvarmingsbløffen til når foreldrene skal bli besteforeldre, og alt slikt. Med andre ord, en helt normal Juleaften. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Julaften er kos. Fikk ekstremt lite gaver i år, sammenligna med tidligere år, men mye fint. Det som har "falt fra" (fordi jeg har sagt til de fleste at jeg ikke orka å styre med julegaver i år, og ikke har råd) er jo stort sett småting osv. Det kommer kanskje et bilde eller to av meg i den ene gaven. Den var kul. Nå skal jeg pusle videre med min nye rubiks kube SS-gave D: Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Ja, da har jeg ny PC da. Win? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Fikk du PC i julegave? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 God Jul, jeg fikk faen meg ikke twintips(...) Åh shit, hardt liv, eh? Ja eneste jeg ønska meg til jul Men når det koster 10 tusen spenn så er det vell kanskje like greit, vill ikke ha noe "billig" greier heller. Har hvertfall noen kroner og feste på, så hva fikk dere? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Fikk du PC i julegave? Jepp. Ble sjokkert. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Men når det koster 10 tusen spenn så er det vell kanskje like greit, vill ikke ha noe "billig" greier heller.Har hvertfall noen kroner og feste på, så hva fikk dere? Du ønsker deg julegave til 10 000 kroner, og blir skuffet når du ikke får det? Damn. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Fikk du PC i julegave? Jepp. Ble sjokkert. Fikk sånn anti tekstikel/kuk brenner til og ha mellom lårene og laptopen så du ikke brenner deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg