L4r5 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 I is sperreballong. Bare så vidt det er plass til resten av juleølen i glasset. Den middagen var god. Så er det bare å slappe av en liten stund så er det pakketid. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 nesten bare 100 posts igjen nå!https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry14900726 Pøh, folk med lite liv der as. Kast mer stein i glasshus! Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 nesten bare 100 posts igjen nå!https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry14900726 Pøh, folk med lite liv der as. Kast mer stein i glasshus! *pælmer en stein i bakhuet til Mikkel* Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Føkk deg da! Har nok arr i skallen fra før av Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Da var jeg hjemme fra kirka, godt å dra dit for da går tida så mye fortere Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Sånn da sitter familien nede og spiser julefuckings middag! har nå funnet ut at jeg hater jul. Ikke spør meg hvorfor, men jeg liker det ikke. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Føkk deg da! Har nok arr i skallen fra før av en til skader da ikke? <3 god jul! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Interessant dag. Har veksla mellom å være våken og å se på TV, og å sove Gått kast i kast, så kommer fattern nå, før jeg har summa meg helt etter å ha sovet nye tre kvarter elns, gir'n meg et drammeglass og gliser, og jeg har ikke briller på eller er helt med og tenker meg at han kommer med mer solskinn i et glass, men tror dere ikke Satan gir meg Svartidaudir, 60% rett fra Island. Sallan! Ja ja, jeg våkna i alle fall Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Haha, sitter med laptopen i fanget under middagen nå. Virker ikke som familien er så fornøyd med det Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Interessant dag. Har veksla mellom å være våken og å se på TV, og å sove Gått kast i kast, så kommer fattern nå, før jeg har summa meg helt etter å ha sovet nye tre kvarter elns, gir'n meg et drammeglass og gliser, og jeg har ikke briller på eller er helt med og tenker meg at han kommer med mer solskinn i et glass, men tror dere ikke Satan gir meg Svartidaudir, 60% rett fra Island. Sallan!Ja ja, jeg våkna i alle fall så evig eid Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Sant, ble godt eid der ja Og nå har jeg vært i skogen med mat til nissen God familietradisjon, skremme minstesøss i mørket og "baske" søss Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Ah! Da var ribben spist, ikke sprø svor fordi stefaren min skulle teste en annen måte idag "/ Men er tilbake neste år med sprø svor Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Da er alt spist, gaver åpnet og slikt. Jeg har fått: Iphone 3GS 16 gb Call of duty modern warfare 2 black books series 1-3 Klær Godter. Parfymer Fatality gaming headsett 2000 eller mer i penger Renati boks. osv .P Jeg er fornøyd! Endret 24. desember 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Jeg fikk ikke mye i år, men er fornøyd: Renati shampoo Renati Extra hard vox (Det ironiske med disse to er at jeg snauet hodet mitt idag Så tar litt tid før jeg får brukt det) Toalettmappe - Var litt stygg, men vil bruke den på TG uansett! Sånn støpselgreie+USB hub samtidig fra mamma og stefaren min siden jeg skal på TG. 200 kroner Og et gavekort på en valgfri kinofilm med vennina mi Den var veldig hyggelig, og ble faktisk veldig glad av den Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Gaveåpning her snart også - *glede seg* Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Haha, sitter med laptopen i fanget under middagen nå. Virker ikke som familien er så fornøyd med det Du er trist. Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Da var pinnekjøttet og smaking av dansk, tysk, norsk og lokalt tappet øl ferdig. God og mett nå. Pakkeåpning er neste. God Jul folks! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Ahhh. Pinnekjøtt og rabbestappe tyter snart ut av ørene mine, og jeg har åpna årets første gave; Secret Santa-gaven. Takk til Quakecry. Blir ordentlig pakkeåpning klokka åtte. God jul, alle sammen! Håper dere har det fint. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Ahhh. Pinnekjøtt og rabbestappe tyter snart ut av ørene mine, og jeg har åpna årets første gave; Secret Santa-gaven. Takk til Quakecry. Blir ordentlig pakkeåpning klokka åtte. God jul, alle sammen! Håper dere har det fint. Hva fikk du av Quakecry? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Hva fikk du av Quakecry? Nydelig pakke med masse kos: Melkesjokolade, julemarsipan, Nemi-julehefte og Babylon A.D. på DVD. Jeg er litt skeptisk til Vin Diesel, men den ser spennende ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg