Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Interessant dag. Har veksla mellom å være våken og å se på TV, og å sove :p Gått kast i kast, så kommer fattern nå, før jeg har summa meg helt etter å ha sovet nye tre kvarter elns, gir'n meg et drammeglass og gliser, og jeg har ikke briller på eller er helt med og tenker meg at han kommer med mer solskinn i et glass, men tror dere ikke Satan gir meg Svartidaudir, 60% rett fra Island. Sallan!

Ja ja, jeg våkna i alle fall :p

Lenke til kommentar
Interessant dag. Har veksla mellom å være våken og å se på TV, og å sove :p Gått kast i kast, så kommer fattern nå, før jeg har summa meg helt etter å ha sovet nye tre kvarter elns, gir'n meg et drammeglass og gliser, og jeg har ikke briller på eller er helt med og tenker meg at han kommer med mer solskinn i et glass, men tror dere ikke Satan gir meg Svartidaudir, 60% rett fra Island. Sallan!

Ja ja, jeg våkna i alle fall :p

så evig eid :D

Lenke til kommentar

Jeg fikk ikke mye i år, men er fornøyd:

Renati shampoo

Renati Extra hard vox (Det ironiske med disse to er at jeg snauet hodet mitt idag :ninja: Så tar litt tid før jeg får brukt det)

Toalettmappe - Var litt stygg, men vil bruke den på TG uansett!

Sånn støpselgreie+USB hub samtidig fra mamma og stefaren min siden jeg skal på TG.

200 kroner

Og et gavekort på en valgfri kinofilm med vennina mi :wee: Den var veldig hyggelig, og ble faktisk veldig glad av den :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...