Nie Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Til at så mange leser her, var det ganske dødt... oO Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg har nettopp spist bolledeig Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg driver med webdesignfaenskap. Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg har nettopp spist bolledeig Pepperkakedeig er bedre Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg har vondt i huet, en n og e u som teiter seg og skal opp å ta oppvasken. Bare jeg kommer meg bort fra Eminem og Asterix, som for øyeblikket styrer livet mitt Lenke til kommentar
Ezpen91 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg som er ny mener dere? Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Omg, min K750i tåler ekstremt mye Den falt nettopp ned fra bordet mitt, via subwooferen min og inn i veggen - og slo seg ikke av engang They don't make them like that anymore. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 They don't make them like that anymore.TAKK! Nå fikk jeg Kanye West - Stronger sittende fast i hjernebarken min. Thank you VERY fucking much. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Omg, min K750i tåler ekstremt mye Den falt nettopp ned fra bordet mitt, via subwooferen min og inn i veggen - og slo seg ikke av engang They don't make them like that anymore. Skal love deg at gamle mobiler tåler omtrent alt. Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 TAKK! Nå fikk jeg Kanye West - Stronger sittende fast i hjernebarken min. Thank you VERY fucking much. No problem __ NP: Joruney - Don't Stop Belivin' Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Omg, min K750i tåler ekstremt mye Den falt nettopp ned fra bordet mitt, via subwooferen min og inn i veggen - og slo seg ikke av engang They don't make them like that anymore. K700i tåler mer! Mista den ned fra bordet en gang, med følgende en gammel svær tv som falt oppå mobilen. Tven knuste til helvette, mobilen fikk bedre lyd! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 K700i tåler mer! Mista den ned fra bordet en gang, med følgende en gammel svær tv som falt oppå mobilen. Tven knuste til helvette, mobilen fikk bedre lyd! hadde en siemens telefon en gang jeg... mista den fra 4etg på skolen og ned i betongen... måtte bare putte i batteriet igjen så var den like fin bortsett fra en bulk i det ene hjørnet Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 hadde en siemens telefon en gang jeg... mista den fra 4etg på skolen og ned i betongen... måtte bare putte i batteriet igjen så var den like fin bortsett fra en bulk i det ene hjørnet We have a winner! ..? Lenke til kommentar
Ezpen91 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Jeg hater virkelig snø... snø å vintern... kaldt å hvitt og teit... bare.. idiotisk... snøn kan dra te H i alle fall her... så jeg slipper å måke den! Endret 3. februar 2008 av Ezpen91 Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 We have a winner! ..? kan også nevne motorolaen til pappa da... han kjørte over den med ett vogntog... trodde den var dau... tok den opp og la den i søpelposen i bilen, etter en stund så ringte den Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 We have a winner! ..? kan også nevne motorolaen til pappa da... han kjørte over den med ett vogntog... trodde den var dau... tok den opp og la den i søpelposen i bilen, etter en stund så ringte den Høres ikke ut som et uhell værtfall Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Kan noen si meg hva som gjør en iphone så overlegen alle andre mobiler ute på markedet i dag? Jeg skjønner det bare ikke, den er jo ikke noe bra! Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 We have a winner! ..? kan også nevne motorolaen til pappa da... han kjørte over den med ett vogntog... trodde den var dau... tok den opp og la den i søpelposen i bilen, etter en stund så ringte den Slår ikke Ericsson t18i eller noe sånn, som jeg hadde i 2000 trur jeg. Mista den ned fra et fjell i skogen uten for skolen. neste halvår av skolen fant en kompis av meg den i en myr, hvor den hadde lugget i da ett halvt år ca. funka like fint, bare utladetbatteri. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Høres ikke ut som et uhell værtfall han hadde lagt den på det ene dekket når han skulle tappe vannet ut av luftanken, og glemte den ut... Kan noen si meg hva som gjør en iphone så overlegen alle andre mobiler ute på markedet i dag? Jeg skjønner det bare ikke, den er jo ikke noe bra! den er jo DYR! da må den være god Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Kan noen si meg hva som gjør en iphone så overlegen alle andre mobiler ute på markedet i dag? Jeg skjønner det bare ikke, den er jo ikke noe bra! Den er ikke overlegen, den har bare en perverst fet skjerm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg