CypheroN Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Satt på alarm for å rekke Askepott, men våkna visst tidligere - av meg selv! Setter meg foran tv'en med strømpa nå. GOOD Juul. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Merry jewl! Fortsatt våken, ja ja, jeg har sett min kjæreste Nigella Lawson ( ) lage mat i et par timer, og Snekker Andersen Nå venter jeg på en kompis, og så kan jeg sove et par timer før Reisen til Julestjernen Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 God jul alle sammen! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Fml. Jeg skrev god kuk isteden for God jul til sånn ca hele familien + en god del venner. Genialt! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 God Jul Glimti. Ikke lenge til Askepott nå! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Noen plass man kan streame NRK? Jeg regner ikke med den offisielle streamen sender tre nøtter til askepott. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 God jul, fargoth! Aner ikke, men du kan komme hit, jeg har den på DVD Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Æsj, jeg får labbe ned på kjøkkenet å se den der. God jul da folkens. Endret 24. desember 2009 av fargoth Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 God jul, ja. Nå er det askepott! <3 Dakar askepott. Men snille pippene da. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 God Jul ! Som ventet ble jeg vekket etter nesten 3 timers søvn Da skulle seff far starte opp snøfresa utafor vinduet mitt xD Så når jeg endelig våknet igjen hørte jeg lyden jeg håper dere slipper å høre, lyden av biler som kjører i våt sørpe på veien. Jeg smeller opp markisen for og bli møtt av et regnvær uten like, pluss grader og flere milliarder kilo våt tung snø. Til alle nyhetskanaler og vær sider som nevnte tidligere at byen min skulle få en iskaldt julaften med snø og minusgrader, vennligst gå å skyt dere selv. Værste jula i hele mitt liv !! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Her har det begynt å snø som bare juling nå^^ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Skikkelig hvit jul. Kan vel ikke bli bedre enn det. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Det gjore det her istad også, vi ble ned snødd på bare noen minutter nesten. Så ble det helt uformelt 2+ grader og fi**e regn... Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 God morgen:D God jul! ble en litt sein lillejulaften igår etter kinoen klarte vi å kjøre av veien XD ( ikke jeg som kjørte denna gangen) Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Fail. Det er faktisk ikke så utrolig vanskelig å holde seg på veien... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Jepp, ikke verre enn å følge veiens retning. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 I have determined it to be a brainwashing tool, and don't want it in my house anymore. I just couldn't handle it anymore. I feel much better, even after just 24 hours. Has anyone else taken the step, to simply remove their TV? How did your family react? How do you feel, and are you accomplishing more in your life? http://www.abovetopsecret.com/forum/thread528967/pg1 - utrolig hva som rører seg på ATS. Gjetter jeg rett så skal man ikke lete langt nede i tråden før man finner noen som tilogmed har kastet ut tv-en for å unngå overvåkning. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Fail. Det er faktisk ikke så utrolig vanskelig å holde seg på veien... Jepp, ikke verre enn å følge veiens retning. Dog ikke så lett når det er 0 styring pga veldig glatt føre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg