TheKims Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Var så jævlig smart at jeg kjøpte pinnekjøtt fra first price, Er kun flesk og bein på dritten. Blir pølse og lompe i morgen ser det ut til Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Pølser er godt det også. Men kan jo alltids dra i butikken da. Dem er vel åpne til tre eller no. Kan vel sikkert klage om du er misfornøyd. Du kan jo prøve å se om rådet til Lemmy er riktig. Altså om du aldri slutter å drikke blir du ikke fyllesjuk. Gi gjerne tilbakemelding om det funker om du prøver. Lykke til Endret 24. desember 2009 av Ördög Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 MEn da legger jeg meg. Lar dere kose dere med årets overskrift i mens. http://gizmodo.com/5432969/drunk-old-woman...an-stabstabstab Sov godt! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Pølser er godt det også. Men kan jo alltids dra i butikken da. Dem er vel åpne til tre eller no. Kan vel sikkert klage om du er misfornøyd. Du kan jo prøve å se om rådet til Lemmy er riktig. Altså om du aldri slutter å drikke blir du ikke fyllesjuk. Gi gjerne tilbakemelding om det funker om du prøver. Lykke til Syns jeg ser meg selv komme gående med 10liters gryta inn på kiwi:) Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Hehe, skyld på fylla Vell jeg legger meg, siste jula jeg er under 18år !! Rekker vell ikke sovne engang før jeg blir vekt av far som er oppe hver dag klokka 6-7.. Da er det vell julefrokost eller no sånn bullshit..jeez la nå folk få sove sier nå jeg, jul eller ikke xD Natta, og God Jul Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Legger meg selv, skal opp om 6-7 timer for å se på TV med søstrene mine, klarer jeg å snike meg unna det, blir det snemåking i nye klær, woo! Snemåking er helt greit det, en sigg og lett pudder, funker fett. Starter vel dagen med litt solskinn i et glass eller litt 96% kirsebærlikør, nammis Håper mamma er ferdig med de nye vantene hu strikker til meg også Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Faen jeg var vell ikke sist til og legge meg i dag og?... WheelMan du la deg for lenge siden, sovna på tastaturet? Legger meg selv, skal opp om 6-7 timer for å se på TV med søstrene mine, klarer jeg å snike meg unna det, blir det snemåking i nye klær, woo!Snemåking er helt greit det, en sigg og lett pudder, funker fett. Starter vel dagen med litt solskinn i et glass eller litt 96% kirsebærlikør, nammis Håper mamma er ferdig med de nye vantene hu strikker til meg også Bare jeg får TwinTips'a jeg ønska meg så er jeg fornøyd med 4-5 timers søvn Får jeg det ikke kommer visse famile medlemmer til og være i big trouble xD HALV TRE OH MY GOD !!!! n-ATTa Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Legger meg selv, skal opp om 6-7 timer for å se på TV med søstrene mine, klarer jeg å snike meg unna det, blir det snemåking i nye klær, woo!Snemåking er helt greit det, en sigg og lett pudder, funker fett. Starter vel dagen med litt solskinn i et glass eller litt 96% kirsebærlikør, nammis Håper mamma er ferdig med de nye vantene hu strikker til meg også Flink du er som legger deg selv :!: Snemåking er ikke greit synes jeg. På verandaen er det over 1 meter sne, Nesten som å være tilbake i tromsø Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Er bare oppe fordi det var meldt pluss grader i natt, det kunne jeg ikke tillate på selveste julaften. Dog jeg hører brøytebilen druse forbi hvert 20. minutt Natta Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 legger meg sjøl faktisk, i håp om at jeg ikke sover bort hele dagen i morra god natt, og god jul Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 God Jul ! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 God natt ppl! Og god jul! Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Minner om at jeg er 99 innlegg unna en ny æresmedalje Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Hai folkens. Hvordan staar det til her? Jeg har kommet meg hjem til England, paa min kjaere Macbook. Gleder meg til i morgen! Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Legg fra deg Macen nå skal det sovast Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Det er jo tidlig enda! Den er bare 1:39am her Skal titte litt paa Scrubs for jeg legger meg! Endret 24. desember 2009 av Zeromac Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 God jul alle sammen. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Jaa da var klokka tre og jeg har enda ikke lagt meg etter og ha sagt natta i tre timer... Såå for desidert siste gang (håper jeg?) God Natt Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 På tide å legge seg. Jeg må tidlig opp og rydde leiligheten. Det kan tar noen timer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg